شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60842
نام: مسا فرقبله
شهر: خرابات
تاریخ: 11/28/2008 8:52:37 AM
کاربر مهمان
  درکوی مستان مارا گذرندادند جان راگرفتند جامی دگرندادند
60841
نام: راضیه
شهر: مسجدسلیمان
تاریخ: 11/28/2008 8:25:06 AM
کاربر مهمان
  دلم خیلی گرفته از همه آدما همشون دروغگو از آب دراومدن همه پشت سرم حرف می زنن تا من هم می خوام جوابشونو بدم بهم می گن ساکت شو دیگه خسته شدم به خاطر حرف مردم از خیلی خواسته هام گذشتم دوست دارم ماه محرم رو کامل لباس سیاه بپوشم کاش زودتر ماه محرم بشه من خیلی تنهام خدایا هرچی قسمت باشه خودت کمکم کن که تنها تورو دارم.
60840
نام: طلبه
شهر: دزفول
تاریخ: 11/28/2008 8:19:13 AM
کاربر مهمان
  لطفا به اقای بهداروندبفرماییدیکی از طلبه های شما دنبال دایی های شهیدش می گردد/محمدعلی ویوسف جاموسی می دانم یاداوری خاطرات جنگ برای ایشان مضر است اما...نشانی سایت ایشان www.behdarvand.com باتشکر
60839
نام: سارا
شهر: غریب
تاریخ: 11/28/2008 6:38:49 AM
کاربر مهمان
  باعرض سلام خدمت تمام دوستان حرف دل.دوستان گرامی برای سید جوانی که مریض هست دعا کنیند چون دیروز به مادر وخانواده اش خبر دادند که سرطان مغزدارد .دعا کنیند واز کسی که کنار حرم مطهر امام رضا (ع)و جمکران وقم ودیگر زیارت ها هست دعا کنیند .ازهمه دوستان در ختم زیارت عاشورا دعا کنیند.التماس دعا
60838
نام: سارای منتظر
شهر: مشهد مقدس
تاریخ: 11/28/2008 5:55:25 AM
کاربر مهمان
  يا باب المراد غريب

طائر عرشم ولى پر بسته‏ام

ياد دلدارم ولى دلخسته‏ام

آسمانم بى ستاره مانده است

درد من را سوى غربت رانده است

ناله‏ها مانده است در چاه دلم

قاتلى دارم درون منزلم

من رضا را همچو روحى بر تنم

هستى و دارو ندار او منم

ضامن آهو مرا بوسيده است

خنده‏ام را ديده و خنديده است

بر رضا هركس دهد من را قسم

حاجتش را مى‏دهد بى بيش و كم

لاله‏اى در گلشن مولا منم

غصه دار صورت زهرا منم

زهر كين كرده اثر رويم ببين

همچو مادر دست بر پهلو غمين

در ميان حجره‏اى در بسته‏ام

بى قرارم، داغدارم، خسته‏ام

اين طرف يا فاطمه باشد جواد

آن طرف دشمن ز حالش گشته شاد

اين طرف درد و غم و آه و فغان

آن طرف هم دختران كف زنان

كس نباشد بين حجره ياورم

من جوانمرگم، شبيه مادرم

ريشه‏ها را كينه‏ها سوزانده است

جاى آن سيلى به جسمم مانده است

حال كه رو بر اجل آورده‏ام

ياد باباى غريبم كرده‏ام

نيست يك درد آشنا اندر برم

خواهرى نبود كنار پيكرم

تشنه لب در شور و شينم اى خدا

ياد جدّ خود حسينم اى خدا


جواد زماني

60837
نام: مقداد
شهر: اهواز
تاریخ: 11/28/2008 1:12:57 AM
کاربر مهمان
  ازدواج و خواستگاری دختر ......

از نظر اسلام خواستگاری دختر نمیتونه ایراد داشته باشه چون حضرت خدیجه خودشون به خواستگاری حضرت محمد(ص) رفتن ولی چند نکته باید در این مسئله در نظر گرفته بشه
- سن حضرت خدیجه در آن زمان بالا بود و ایشان از لحاظ اقتصادی مستقل بودن
- آیا کسی که شما عاشقش شده اید به مانند پیامبر ارزش خواستگاری دارد ؟؟؟؟
- خیلی از آقایان وقتی با چنین پیشنهادی مواجه میشوند در صدد سوء استفاده برمی آیند
- اگر جواب آن آقا منفی بود دختر ضربه بدی میخورد ...حال تصور کنید چنین مسئله ای توسط آن آقا منتشر و پخش هم شود
................................

یکی از علمای اسلام سر کلاس درس گفت من یک دختر عفیفه و مومنه دارم کسی هست که بخواد با او ازدواج کنه .... یکی از شاگردان اعلام آمادگی کرد و خود این عالم خطبه عقد رو بینشون خوند ....
.........................................
سن ازدواج در جامعه ما بالا رفته پس خانمها فکر نکنن که دیر شده .... یکی از دلایل بالا رفتن سن ازدواج توقعات بالای خانواده هاست ( اثاثیه کامل .... عروسی مجلل ... فیلمبرداری و ....)
یکی از طرح هایی که میتونه موثر باشه اینه که فرهنگ سازی بشه تا دوران عقد طولانی بشه ... دو سال ... سه سال ... چهار سال ... و حتی تا شش سال
دختر و پسر در این دوران در پیش خانواده های خودشان زندگی میکنند تا شرایط ازدواج فراهم شود ...

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم وحشرنامعهم
60836
نام: بیچاره
شهر: زمین خدا
تاریخ: 11/28/2008 12:49:14 AM
کاربر مهمان
  سلام
اینو با چشمای اشک آلود وقتی دعای کمیل گوش میدم می نویسم
اینو به همه ی اونایی می گم که بادلی پراز درد می خونن
1ساله خدارو بهتر شناختم باور کنین اگه پشیمونین نیازی نیست گناهاتونو پیش بنده اش اعتراف کنین اینقدر مهربونه که می بخشه و خیلی بنده هاشو دوست داره فقط گاهی می خواد ببینه اونا هم دوستش دارن یا نه!!!!!!!!!!!!!
بیاین رو راست باشیم کی شده اینو ثابت کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟
اما می دونین رفیقمون اینقدر مهربونه که مانع مون می شه اما ما پا فشاری می کنیم ومی ریم بعدشم برا بار... پشیمون می شیم
می دونین چی می گه؟!
میگه ایرادی نداره بذارین بیاد من ازش دلخور نیستم اون که جز من کسی رو نداره
به خودش قسم من اینا رو حس کردم
هیچ وقت ازش نا امید نشین شاید چون خیلی دوستتون داره می خواد ببینه چقدر می تونین رو پای خودتون به ایستید اما حواسش بهتون هست
*التماس دعا*
60835
نام: مقداد
شهر: اهواز
تاریخ: 11/28/2008 12:47:48 AM
کاربر مهمان
  سلام به اهالی اهل دل

دلشکسته محترم هم بنویس و هم اسم شهر رو عوض نکن .... علی علی

یه خواهش از تمام بزرگواران اهل دل داشتم :
هیچوقت از کسی نخواهید که اسم شهر و یا نام مستعار خودش را عوض کند

خانم ایمان
مطلب مورد نظر در مورد صائد را با عنوان (( خدای کچل در خوزستان اعلام موجودیت کرد )) در سایت موعود بخوانید : http://www.mouood.org/
( در قسمت جستجو تایپ کنید خدای کچل )

چه فرقی میکنه بزرگوار و خانم ثنا از شیراز از لطف شما بسیار ممنون و متشکر

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم وحشرنامعهم
60834
نام: باران
شهر: رشت
تاریخ: 11/27/2008 11:15:29 PM
کاربر مهمان
  نذرامام زمان

دل جمعه ات بیقراراست بیا

تمام وجودش انتظاراست بیا

اگرچه جهان سردوزمستانی ست

همین جمعه بیایی بهاراست بیا
60833
نام: فرشته میر
شهر: تهران
تاریخ: 11/27/2008 11:13:15 PM
کاربر مهمان
  خیلی دل گرفته و از این دنیا سیرم دچار افسردگی شدید شده حس میکنم این دنیا دیگه برام ارزشی نداره احساس بی کسی در این دنیا میکنم ظلم و فساد زیادی می بینمجامعه خراب شده شهوات بر زندگی حاکم شده چشم و همچشمیبلد نیستم همرنگ جماعت بشم و زندگی دنیایی مو تامین کنمدوست ندارم وقتی یک انسان هستم فقط مرا در این اجتماع یک زن ببینند!!!از زدن های مردم برای اینکه لقمه نانی بدست بیاورند بیزارم از اینکه ارزش ها شده داشتن پول - ماشین آخرین مدل - انداختن طلا به گردن ودست - فرش دست باف و....از اینکه به اسم اسلام خیلی ها مطالبی را برای خودشان تفسیر میکنند بسیار ناراحتم از اینکه وضعیت کشور ما ( به دنیا کاری ندارم) این حد تابع چچشم و همچشمی و پارتی بازی هست خسته ام از اینکه کسی به حرف مردم و سوالاتش در مورد وضعیت کنونی پاسخ نمیدهد ناراحتم از اینکه مسئولان وقت برای شنیدن حرفها - انتقادات یا پیشنهادات مردم نمیذارند و مردم را در امور کشور مشارکت نمیدهند خسته ام از اینکه جامعه ما یک جامعه افسرده - عصبی - نگران - ناراحت - خشن - است ناراحتم منم به عنوان یک زن ایرانی دوست دارم که طرح هایی را که کمک به جامعه میکند و این فاطله طبقاتی را کم میکند را ارائه بدهم اما هیچکس آدم را بحساب نمی آورد از اینکه فقط یک قشر فقط میتوانند از امکانات استفاده کنند ناراحتم از اینکه اجاره خانه ها آنقدر سر به فلک زده که ازدواج بسیار مشکل شده ناراحت و نگرانم از اینکه تحصیلات طبق قانون اساسی تا دانشگاه مجانی باید باشد اما اجراء نمیشود ناراحتم و خیلی چیزهای دیگر که تمام کسانی که در ایران زندگی میکنند به آن واقفند اما متاسفانه ترتیب اثری که واقعا مثمر ثمر باشد داده نمیشود و هر کس ساز خودش را میزند به همین دلایل بسیار افسرده و از آینده ام هیچ اطمینان خاطری ندارم از اینکه از مواهب و نعمت هایی که خداوند عالم برای تمام ابناء بشرش نهاده اما فقط در ایران یک عده میتونند استفاده کنند بسیار ناراحتم .
والای آیت الله بهجت تمنا دارم برای من و امثال من و کسانی که طمع دنیایی باعث ایجاد این وضعیت در کشور ما شده است دعا کنند و برای تمام بیماران روحی - روانی - جسمی در گوشه خانه های سالمندان - خانه ها - بیمارستانها دعا و شفای عاجل بخواهند.
شرمنده که دلم پر بود و زیاد نوشتم مرا یاد کنید در این بی کسی و التماس دعا
<<ابتدا <قبلی 6090 6089 6088 6087 6086 6085 6084 6083 6082 6081 6080 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved