شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60832
نام: ...
شهر: ...
تاریخ: 11/27/2008 10:31:28 PM
کاربر مهمان
  دل تنگم خیلی چیزها می خواد بگه فقط حیا می کنه از خدا. شما هیچ پیشنهادی برای یک بنده خدا ندارید که از اصل خودش دور شده خیلی دور یک زمانی براش یک چیزهایی معنی داشت ولی حالا نه اینکه بخواد براش خیلی چیزها عادی شده حالا دیگه بعضی گناه ها که قبل تنش می لرزید از انجامش براش بی معنی شده . کسی می تونه به من جواب بده که مفهوم زندگی چیه اصلا؟ همه اش توی توهم گذشت . راستش اینقدر همه چی برام بی مفهوم شده که اندازه نداره نمی تونم از این زندگی لذت ببرم مثل یک خواب می مونه این زندگی گاهی فکر می کنم یعنی فلسفه وجود ما انسانها چیه؟ یعنی من خودم توی یک عالمه دیگه انتخاب کردم که این باشم . نمی خوام ناشکری کنم ولی انگار دارم نا شکر میشم یکی هم نیست به داد من برسه نه می تونم اون وری باشم نه این وری ام نه مسلمانم نه کافر قاطی پاتی
دعام کنید همین
60831
نام: ترنم
شهر: معرفت
تاریخ: 11/27/2008 7:13:32 PM
کاربر مهمان
  اين روزا به هر طرف که نگاه مي کني جز نگاههاي آلوده هيچي نمي بيني ؛ نگاههايي که سفيدي نگاههاي پاک رو بي رنگ کردن و يا شايد بشه گفت کيميا کردن ؛ وقتي شادي يا سر حال نيستي سرت رو به سمت رهگذر ها مي چرخوني نگاههاي بيشماري رو مي بيني که بهت زل زدن و بدتر از همه وقتي هست که به عنوان عابر کنار خيابون بايستي ؛ و منتظر ماشين باشي ؛ اون لحظه مثل آدمي مي موني که حلقه دار به دور گردنش حلقه خورده و اون بالا داره جون مده ؛نگاههايي که امتدادش تا خود قيامت هست ؛ نگاههايي که تنها تنش داره و بس
نگاههايي که در روشني روز به رنگ صبح واضح و روشن هستند و در شب با تموم سياهي که هست اين نگاهها قابل رويت است...
نگاههايي که جلوتر از شيطان در حرکت هستند و فرشته معصومي رو که در انتظارشون هست رو فراموش کردند ؛ نگاههايي که دوست داشتن را وسيله اي براي رسيدن به آتش گناه قرار دادند و از هيچ کس حتي از خدا شرمي ندارند و براي رسيدن به مقصود آلودشون راستي رو فداي هوس لحظه ي خودشون مي کنند ؛ نگاههايي که ارزش نگاه محبت رو نمي دونند و سعي مي کنند هوس رو به جاي محبت واقعي داشته باشند ؛ نگاههايي که روز به روز بر تعدادشون افزوده ميشه...
خدایا ما را از همزات شیاتین در پناه خودت حفظ بفرما
60830
نام: محسن
شهر: قزوین
تاریخ: 11/27/2008 7:10:48 PM
کاربر مهمان
  من یه نفر دوست دارن چیکار کنم
60829
نام: سید احد محمودی
شهر: تبریز
تاریخ: 11/27/2008 7:02:18 PM
کاربر مهمان
  سایت آوینی خیلی خوب ومفید است از دست درکاران بسیار تشکر می کنم از زحمات شما کمال تشکر را دارم ضمناً در مرثیه امام سجاد(ع)و امام هادی نیست لطفا مطالب جدید در نظر بگیرید
60828
نام: دلشکسته
شهر: از شهر مردمان بی رحم و بی وجدان
تاریخ: 11/27/2008 6:20:27 PM
کاربر مهمان
  یاهو

سلام عزیزان
سلام آقا شهاب بنده هیچگاه نخواستم گناهامو با کسی در میون بذارم و همیشه هم وقتی یاد اشتباهاتم میفتم ازش میخوام که منو ببخشه.در مورد این دنیا هم کاسه ی چه کنم دستم نگرفتم.من هیچوقت از رحمت خدا ناامید نبودم وگرنه اینقدر تو ختم ها شرکت نمی کردمو اینقدر نذر نمیکردم و منتظر جواب خدا نمیموندم. نمیدونم از حرفای من چرا این برداشت رو کردید.گویا برای اینجا بودن باید به دل اینجاییها رفتار کرد .اما علت نامگذاری شهر من به خاطر یه سری دلایلی هست که مطمئنم حتی اگه شما هم میدونستید دیگه اینقدر به من خرده نمیگرفتید.اولین بار که امدم اینجا با اون حالی که داشتم از همه جا بریده بودم،از آدما بدم میومد،از همه ی آدما، فکر کردم بالاخره یه جایی رو پیدا کردم که آرامش پیدا کنم.فکر کردم اینجا منو به خدا نزدیکتر میکنه.فکر کردم شاید اینجا بتونم خودم باشم،بتونم بگم تو دلم داره چی میگذره،فکر کردم اینجا حجاباش کمتره،شاید اینجا بتونم کمکی پیدا کنم.تو نوشته هاتون زیاد دیدم که عزیزان گفتند،بهترین کار بعداز واجبات گرفتن دست دیگرانه ولی...فکر میکردم افراد حرف دل با بقیه آدمایی که من هرروز دارم تو این شهر میبینم فرق میکنن.البته از حق که نگذریم بعضی از حرف دلی ها خیلی باصفا هستند.خیلیشاشون اهل دلند.دوستان خیلی خوبی هم اینجا پیدا کردم.
به هر حال من دیگه نمیخوام بنویسم،تصمیم گرفتم اینبار دیگه فقط واسه خودش بگم،دردامو،ناراحتی هامو،شکایتامو از بنده هاش.اینبار بازم خدا بهم نشون داد که نباید به جز خودش به کسی بگم.بنده هاش خیلی نا امیدم کردن،از همه جا منو روندن اما مطمئنم خودش با من اینکارو نمیکنه.
اما بازم هر روز میام اینجا تا اگه ختمی گذاشتید منم شرکت کنم.فکر کنم برای اینکه حتی تو ختم ها هم شرکت کنم باید اسم شهرم یه چیز دیگه باشه،پس تو ختم بعدی با یه شهر دیگه میام.

چه فرقی میکنه ی بزرگوار ایکاش امروز و دیروز اینجا سر می زدید. به حرفاتون نیاز داشتم.
موفق باشید دوستان


یاحق
60827
نام: زهرا
شهر: تهران
تاریخ: 11/27/2008 2:44:01 PM
کاربر مهمان
  سلام خسته نباشید وبلاگ خوبی دارید
60826
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 11/27/2008 2:41:55 PM
کاربر مهمان
 
.:: لا اله الا الله الملک الحقّ المبین ::.

* یا جواد الائمه(ع) ادرکنی *

*سلام به آقا سید مرتضی.

*سلام به حرف دل و فضای پاکش.

*سلام به بچه های باصفای حرف دل.

*دلشکسته ی گرانقدر ، سلام و عرض ادب و خدا قوّت.
همونظور که فرمودید دنیا دار مکافاته و انسان ها مقداری از مکافاتشون رو در قبال گناهانی که انجام داده اند می بینند اما دقّت داشته باشید که دنیا علاوه بر اینکه دار مکافاته * مزرعه ی آخرت * هم هست و اساسا خلقت انسان ها برای مشخص شدن ارزش اون هاست. این تفکّر که دنیا مزرعه ی آخرته جنبه ی سازنده و پیشگیرانه داره. سازنده به خاطر انجام اعمال صالح و پیشگیرانه به این خاطر که کسی که دنیا رو مزرعه ی آخرتش می دونه برای آخرتش بدون ذرّه ای ناامیدی و درنگ ، تلاش می کنه. خیلی خوبه که آدم همواره به این فکر باشه که دنیا دار مکافاته اما این موضوع نباید ما رو بیش از حدّ مشغول خودش بکنه و ما همونجا پشتش گیر کنیم. قرار نیست ما پرچم چه کنم چه کنم به دست بگیرم و کلّ عمرمون رو صرف این کنیم که وای من چقدر بدم و مردم چقدر بد شدن و جامعه و دنیا چنین است و چنان و...

بدی ما و گناهکار بودنمون بین خودمون و خدای خودمون مطرحه و کسی جز خدای بزرگ و مهربون نباید از عمق گناهان ما با خبر باشه. در خلوت های عاشقانه ی بین ما و خدامون همین مسائل باید مطرح بشه و ابتداء با اینکه خداوند همه چیز رو می دونه باید دونه دونه گناهانمون رو مطرح کنیم و به زبون بیاریم تا به خداوند متعال بگیم که ما از این گناهان شرمساریم و بعد از طی مراحلش ، توبه و بازگشت به سوی خودش داشته باشیم .

با اتّفاق افتادن چنین صحنه ای خداوند به ملائکه فخر می فروشه که ببینید بنده ی منو که بازگشته به سوی من و از گناهانش شرمساره! و طبق فرموده ی پیامبر بزرگوار اسلام(ص) ، هیچ صورتی نزد خداوند متعال زیباتر از صورت فرد توبه کننده نیست.

بنده قبلا هم خدمتتون در مورد نام شهرتون نکاتی رو عرض کردم و باز هم ازتون می خوام که نه خودتون از رحمت خدا ناامید باشید و نه این ناامیدی رو به دیگران منتقل کنید. دیدید که بیشتر عزیزان حرف دلی از نام شهر شما دل خوشی ندارند و حسّ بدی بهشون دست می ده. (یعنی ناامیدی بدون اینکه شما بخواهید ، به دیگران منتقل می شه.)

امیدوارم همواره در پناه حضرت حقّ و سرشار از امید به رحمت الهی باشید و باشیم و ما رو هم از دعای خیرتون محروم نفرمایید.

فردا جمعه است . از خدا می خواهیم که همیشه دلمون گل نرگسی باشه با ذکر صلواتی بر محمّد(ص) و آل محمّد(ص).

اَللّهمّ صلّ علي محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم.


اَللّهمّ عجّل لوليّک الفرج.


اَللّهمّ صلّ علي محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم.
60825
نام: انسيه
شهر: تنهايي وانتظارواميدو...ياالله
تاریخ: 11/27/2008 2:39:52 PM
کاربر مهمان
  سلام مثل هميشه!
اين احتمال وميدم كه تاشنبه نتونم ديگه بيام توسايت ولي دوست دارم شنبه كه ميام انشاالله خيلي از شماعزيزان بخواين كه درختم روزي يك حزب ازكلام الله با بركت مجيدراثبت نام كنيد.اگرعمري باقي ماندخودم ادامه ميدهم اگرنه كه يكي ازشمابزرگواران{مثلا:آقاشهاب"دلشكسته ي عزيزكه انشاالله دلتان به بزرگي وآبي بودن آسمان گشاده شود"ايمان گرامي"چه فرقي ميكنه ي عزيزويا...هريك ازشمابزرگواران عزيزوگرامي تاكه انشاالله...}اين ثبت نام راادامه داده.الـــــــــــــتــــــــماس دعا!مراهم دردعاي كميل وندبه وسمات يادكنيد.
يك قاصدغم به خانه ي دل درزد
ازدورشقايقي به قلبم سرزد
اوگفت كه هفت آسمان پيرشدند
زيراكه جوانترين كبوترپرزد
شهادت دلبنديگانه امام رضا(ع)راتسليت ميگويم.
السلام عليك يااباجعفريامحمدبن علي ايها التقي الجواديابن رسولله ياحجه الله علي خلقه ياسيدناومولينا اناتوجهناواستشفعناوتوسلنابك الي الله وقدمناك بين يدي حاجاتناياوجيحاعندالله اشفع لناعندالله. اللهم صل علي محمدوآل محمدوعجل فرجهم.
{اللهم عجل لوليك الفرج}
الــــــتــماس دعا ياالله ويااباصالح المهدي(عج)
60824
نام: مهدیه
شهر: ایران
تاریخ: 11/27/2008 2:30:11 PM
کاربر مهمان
  سلام به همه دوستان
انسیه جان اسم مرا هم در ختم قرآن بنویسید.
دست همه بانیان اینگونه ختمها درد نکنه!مارو کمی از دنیا جدا میکنید با این ختمها!
60823
نام: امير حسين
شهر: قزوين
تاریخ: 11/27/2008 2:16:46 PM
کاربر مهمان
  من يك بنده گناهكار و پشيمانم كه مدتي است كه به خدا پناه آوردم.در دوران جاهليت دچار مشكل مالي شدم كه به نزول افتادم آلان پنج سال است كه گريبان گيرم است كه از اين حرام به خدا پناه آوردم . از انسيه خانم خواهشمندم در ختم قرآن براي شفاعت من هم دعا كند كه از اين حرام نجات پيدا كنم
<<ابتدا <قبلی 6089 6088 6087 6086 6085 6084 6083 6082 6081 6080 6079 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved