شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60812
نام: ژاته
شهر: تهران
تاریخ: 11/27/2008 10:32:37 AM
کاربر مهمان
  من متاهلم دوپسر دارم توی دردسر افتادم یک مشاور خوب میخواهم.
60811
نام: فاطمه
شهر: مشهد
تاریخ: 11/27/2008 10:28:22 AM
کاربر مهمان
  یادمون باشه همیشه از خدا بخوایم که:پروردگارا!سرنوشت مراخیر بنویس.تقدیری مبارک تاآنچه راتودیر میخواهی زودنخواهم وآنچه راتوزود میخواهی دیرنخواهم.این هست بهترین دعا به امیدروزهای شاد
60810
نام: سارا
شهر: اهواز
تاریخ: 11/27/2008 10:20:42 AM
کاربر مهمان
  زندگی زیباست اگر تو بخواهی دوستت دارم مجتبی
60809
نام: انسيه
شهر: تنهايي وانتظارواميدو...ياالله
تاریخ: 11/27/2008 10:06:32 AM
کاربر مهمان
  بازم سلام!آقاشهاب گرامي ازتبريكتون ممنونم اماكجاي اسم شهرم هنوزكارداره؟لطفابهم بفرماييد...ازثبت نام شماودوستان گراميتان هم درختم قرآن كلام خداكه بالطف وعنايت خودش وشفاعت اباعبدلله الحسين(ع)ودعاي ولي عصرمان آقااباصالح المهدي(عج)جان گرفته است كه بانام منجي عالم بشريت شروع ميشودسپاس گذازم.
ختم قرآن{ياالله}:
*نفراول:اباصالح المهدي امام زمان(عج)*
نفردوم:پرستوي عزيز(ساوه)
نفرسوم:دلشكسته ي عزيز(ازشهرمردمان بي رحم وبي وجدان)
نفر چهارم:خديجه موسوي (دوستم ازتهران)
نفر پنجم:سميرا(دوست دوستم ازتهران)
نفرششم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفرهفتم:آقاشهاب عزيز(اميدبه رحمت خدا)ماراهم نزدخداياد كنيد!
نفرهشتم تابيست وهفتم:دوستان بزرگواروعزيزآقاشهاب(ازدارلقرآن كريم شهيدكارگرساماني)
نفربيست وهشتم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفربيست ونهم:گلناز(ازتهران)
...
...
...
نفرصدوبيستم:اگه عمري باقي بودوخداقبول كندوبه شفاعت امام حسين(ع)ودعاي آقاصاحب الزمان(عج)_انسيه ي...(تنهايي وانتظارواميدو...ياالله)!
60808
نام: انسیه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 11/27/2008 8:59:09 AM
کاربر مهمان
  يكي ازاين جمعه هاجان خواهدآمد
به دردعشق درمان خواهدآمد
غبارازخانه ي دلهابگيريد
كه براين خانه مهمان خواهدآمد
انشاالله اللهم عجل لوليك الفرج
سلام برخداي بي همتاوسلام براباصالح المهدي(عج)وسلام بريكايك شمابزرگواران!
ختم قرآن{ياالله}:*نفراول:اباصالح المهدي امام زمان(عج)*
نفردوم:پرستوي عزيز(ساوه)
نفرسوم:دلشكسته ي عزيز(ازشهرمردمان بي رحم وبي وجدان)
نفر چهارم:خديجه موسوي (دوستم ازتهران)
نفر پنجم:سميراخوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفرششم:سميراخوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
...
...
...
نفرصدوبيستم:اگه عمري باقي بودوخداقبول كندوبه شفاعت امام حسين(ع)ودعاي آقاصاحب الزمان(عج)_انسيه ي...(تنهايي وانتظارواميدو...ياالله)!
60807
نام: احسان
شهر: کویت
تاریخ: 11/27/2008 8:49:44 AM
کاربر مهمان
  اجرای نمایش برای ایرانیان کویت
60806
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/27/2008 8:36:32 AM
کاربر مهمان
  سلام به سيد و سرور حرف دل آقا سيد مرتضي

سلام به دوستان و ياران حرف دل

باز هم پنج شنبه و اموات همگي ما ، يادتان نره چشم براه ما هستن با حداقل يه فاتحه و صلواتي شادشان كنيم

الفاتحه مع الصلوات

اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم


پس بكوش

كسي كه كاري نمي كند اشتباه هم نمي كند

جوهر اين گفته در واقع اين است كه :

حتي اگر بسيار كوشش كني

باز از بروز لغزش ها چاره اي نيست

و اگر خطرهاي بسيار كني

باز هم امكان خطا اين جا و آن جا هست

اما از يادم مبر

اگر پيگير باشي

در نهايت به مقصود دست خواهي يافت

و اگر گاهي در راه فرو افتي

از فرو افتادنت بسي بيشتر از ايستادنت مي آموزي

پس بكوش و بساز و درياب آن چه كه مي تواني باشي !
60805
نام: عاشق
شهر: شاهرود
تاریخ: 11/27/2008 7:34:28 AM
کاربر مهمان
  میگن خدا باقلم سرطلا باپرمرغ طلا
روپیشونی بنده هاش نوشت قصه ی خوب سرنوشت
نوبت به ما که رسید
قلم سرطلا شکست و مرغ پرطلا پرید و رو پیشونی ما نوشت
قصه ی تلخ سرنوشت
60804
نام: مسلم
شهر: شیراز
تاریخ: 11/27/2008 6:09:32 AM
کاربر مهمان
  با سلام
فقط میگم دلم تنگ شده از دست مردی که به خودشون ظلم میکنن بعد به اسلام فحش میدن کاش بیای
60803
نام: ستاره ای
شهر: هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ: 11/27/2008 12:53:42 AM
کاربر مهمان
  خدایا مرا موهبت ان عطا کن
که همیشه گرفتار باشم
و در همه گرفتاری ها (تو) در کنارم باشی
بدین ترتیب اگر یک لحظه گرفتاری مرا رها نکرد
در همه اوقات( تو) را در کنار خویش دارم

حرف دلی ها::::::
بیایید باور کنیم که خدا نزدیک ماست بیایید باور کنیم که خدا ما را دوست دارد حتی همین لحظه که دارید این مطالب را میخوانید خدا دوستتان دارد چون به جای اینکه شما عزیزان در چت روم ها باشید در این سقا خانه نورانی هستید و به نظر من حتی همین حضور در چنین سایت هایی یعنی اینکه خدا ما را به حال خودمان نگذاشته و کمکمان کرده تا از شهیدان راه را بجوییم پس عزیزان به جای اینکه هی بگویید خدا ما را فراموش کرده چشمان خود را باز کنید و نعمت هایی که خداوند به دلیل دوست داشتن شما داده را ببینید
خدایا ای کاش هیچ وقت تو را فراموش نمیکردیم
چون هر وقت که تو را فراموش میکنیم ناله میزنیم که خدا ما را دوست ندارد
بچه ها مشکل ما این است که ایمان واقعی به خدا نداریم البته بی ادبی خدمت شما نشود من خودم را میگویم انچنان که یه شیعه واقعی باید به خدا و ایمه ایمان داشته باشد ندارم((((خدایا همیشه ازت خواسته ام که درک مرا بالا تر ببری که بیشتر از پیش حضورت را درک کنم و حالا این دعا را قبل از دعای خودم میگویم که این حاجتم را به همه حرف دلی ها عطا کن)))))
برای سلامتی اقا صاحب الزمان (((صلوات))))
<<ابتدا <قبلی 6087 6086 6085 6084 6083 6082 6081 6080 6079 6078 6077 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved