اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60792 |
نام:
اکرم
شهر:
زنجان
تاریخ:
11/26/2008 4:12:58 PM
کاربر مهمان
|
مرادردیست اندردل که گرگویم زبان سوزد
وگر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد
|
|
| 60791 |
نام:
سوگند
شهر:
تهران
تاریخ:
11/26/2008 3:55:48 PM
کاربر مهمان
|
وقتي كه دلتنگم بيشتر وجود خدا رو احساس ميكنم
وقتي كه دلشادم بيشتر وجود خدا رو احساس ميكنم
وقتي چيزي رو بدست ميارم بيشتر وجود خدا رو احساس ميكنم
وقتي چيزي رو از دست ميدم بيشتر وجود خدا رو احساس ميكنم
خدا جونم دوست دارم بغلت كنم......
|
|
| 60790 |
نام:
فریال
شهر:
تهران
تاریخ:
11/26/2008 3:36:48 PM
کاربر مهمان
|
امروزبدجوری حالم گرفته شدنیم ساعتی میشه که ازدانشگاه اومدم امروزقرعه کشی عمره ی دانشجویی بودولی...بی خیال این قدرخوبازیادن که من به نظرنمیام.اصلانمی دونم چرااین حرفاروبه شمامی زنم؟؟شایدم تقصیرخودم بودکه باعث شدم خدامنوندیدبگیره اخه چندوقتی بودکه خیلی بدشده بودم حالااینم حالگیری خدابود.قربونش برم حالگیریاشم به موقعه...به هرحال همین طوریشم قبولش دارم...(خداجونم خیلی بهت نیازدارم تنهام نذار)
|
|
| 60789 |
نام:
مريم اصفهانی
شهر:
اصفهان
تاریخ:
11/26/2008 3:26:44 PM
کاربر مهمان
|
کآش همه ی مردم دنیا اهل کتاب بودند.
لطفا به ضرب المثل زیر را بخوانید.
هر شکست می تواند مقدمه ی یک سربلندی بزرگ باشد.
|
|
| 60788 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/26/2008 3:02:26 PM
کاربر مهمان
|
زاده ي زهرا میان حجره افغان می کند
درد دل با کردگار حی سبحان می کند
گاه می پیچد ز درد و گاه می نالد ز غم
گاهی اظهار عطش با قلب سوزان می کند
بسکه جانسوز است آه و ناله ی آن شاه دین
شعله بر جان می زند دل را پریشان می کند
تا سه روز آن پیکر قرآن ناطق را عدو
همچو گنجی پر بها در خانه پنهان می کند
|
|
| 60787 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/26/2008 2:42:23 PM
کاربر مهمان
|
.:: اَلسََّلامُ عَلَیکَ یا جَوادُالاَئِمِه اَدرِکنِی ::.
*شهادت جانسوز جواد الائمه حضرت امام محمّد تقى(ع)را به عموم حقيقت خواهان و عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت(علیهم السلام) تسليت مى گوييم.
*نمونه هايى ازفضايل وسيره فردى امام محمد بن على الجواد(ع):
*نامه امام رضا (ع)به پسرش امام جواد(ع):
1- أبى نصر بزنطى فرموده: نامه امام رضا (ع) را خواندم كه به پسرش امام جواد(ع) نوشته بودند: به من خبر رسيد كه چون سوار شدى غلامان تو را از در كوچك بيرون مىكنند، اين كار از بخل آنهاست، تا كسى از تو خيرى نبيند، تو را به حق خودم قسم مىدهم دخول و خروجت فقط از در بزرگ باشد و چون سوار شدى مقدارى پول طلا و نقره همراهت بردار تا هر كه سؤال كند چيزى به او بدهى.
هر كه از عموهايت از تو احسانى خواست كمتر از پنجاه دينار نده، بيشتر از آن به اختيار توست، هر كه از عمههايت چيزى از تو خواست كمتر از بيست و پنج دينار نده، زيادى به اختيار توست، من مىخواهم خدا تو را رفعت بخشد، انفاق كن، از جانب خدا از تنگدستى نترس.
*دستور امام جواد(ع) به مدارا با پدرناصبى:
2- بكربن صالح گويد: به امام ابى جعفر ثانى (ع) نوشت: پدرم ناصبى و خبيث الرأى است، از او بسيار سختى ديدهام، فدايت شوم براى من دعا كن و بفرما: چه كنم، آيا افشاء و رسوايش كنم يا با او مدارا نمايم؟
امام (ع) در جواب نوشتند: مضمون نامهات در باره پدرت را فهميدم، پيوسته انشاء الله براى تو دعا مىكنم، مدارا براى تو بهتر از افشاگرى است، با سختى آسانى هست، صبر كن «ان العاقبة للمتقين» خدا تو را در ولايت كسى كه در ولايتش هستى ثابت فرمايد. ما و شما در امانت خدا هستيم خدايى كه امانتهاى خويش را ضايع نمىكند.
بكربن صالح گويد: خدا قلب پدرم را به من برگردانيد بطورى كه در كارى با من مخالفت نمىكرد.
|
|
| 60786 |
نام:
امیر
شهر:
تهران
تاریخ:
11/26/2008 12:53:24 PM
کاربر مهمان
|
تا توانی به جهان خدمت محتاجان کن
به دمی، یا درمی، یا قدمی، یاقلمی
(پوریای ولی)
از همه عزیزان التماس دعا دارم...
|
|
| 60785 |
نام:
آسیه
شهر:
سرگردانی
تاریخ:
11/26/2008 12:15:13 PM
کاربر مهمان
|
نمی دونم چیکار کنم گیج شدم چرا جوانان این طوری شدن؟؟؟؟؟؟
|
|
| 60784 |
نام:
جواد
شهر:
خرمشهر
تاریخ:
11/26/2008 12:02:41 PM
کاربر مهمان
|
من کسی هستم که وجوأ فیزیکی دارم ولی روح در جسد ندارم واز شدت درد چشم فریاد میزنم واحساس می کنم که کسیمی خواهد چشم منو در بیارد
|
|
| 60783 |
نام:
حجاب
شهر:
آسمان
تاریخ:
11/26/2008 11:21:38 AM
کاربر مهمان
|
هوالحق
هر وقت دل گرفت و حجابی امد جلو دل.
خیال این آمد که خدایم دوستم ندارد.
می توان خود را یک لحظه در جایگاه خدا تصور کرد.(به یاد داریم که ما خلیفه اوییم.)
آیا شده تا بحال برای ساخته دست خویش بد بخواهیم؟
فرزندمان؟ تابلویی که خلق کرده ایم؟ لباسی که خریده ایم؟ یا چیزی یا کسی که دوستش داریم.
پس خدا نمی تواند برای ما که ساخته دست اوییم و آبرو برایمان گرو گذاشته؛ بد بخواهد.
برای همین است که مادران خدا را بهتر می شناسند.و به هر چه از او می رسد قانع اند و شاکر.
اولین حجاب را که گلایه به خداست به همین سادگی می تواان کنار زد.
خدا برای ما بد نمی خواهد.هرگز. این را باور کنیم.
التماس دعا
|
|