اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60652 |
نام:
خروش!
شهر:
همین دور و برا
تاریخ:
11/23/2008 8:19:11 AM
کاربر مهمان
|
امام
من در اينجا به جوانان عزيز كشورمان به اين سرمايه ها و ذخيره هاي عظيم الهي و به اين گل هاي معطر و نو شكفته جهان اسلام سفارش مي كنم كه قدر و قيمت لحظات شيرين زندگي خود را بدانيد و خودتان را براي مبارزه علمي و عملي بزرگ تا رسيدن به اهداف عالي انقلاب اسلامي آماده كنيد...
مبارزه علمي براي جوانان، زنده كردن روح جستجو و كشف واقعيت ها و حقيقت هاست . و اما مبارزه عملي آنان در بهترين صحنه هاي زندگي و جهاد و شهادت شكل گرفته است...
|
|
| 60651 |
نام:
ایمان( به نیابت از گل نرگس )
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
11/23/2008 8:17:09 AM
کاربر مهمان
|
به نام خدا
سلام بر منتظران مهدی
قصد داریم امسال هم تا شب اول محرم همراه باخواندن زیارت عاشورا دست به اسمان برداریم واز ان خورشید پنهان بخواهیم که هرچه زود تررو بنمایاند وازخداخواستار سلامتی نایاب بر حقش باشیم وچه بهتر که همراه با عاشورا علقمه رانیز بخوانیم.بیاید در این چهل شب یک زیارت بابرکت عاشورا وعلقمه را همراه بامعنی بخوانیم
.یا علی
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : خانم سادات
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : آقا امید
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : شمسی خانم
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : آقا محمد
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : چه فرقی میکنه
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :شهاب پرفروغ حرف دل
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :آقا امین
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: دلشکسته ی گرامی از مردمان...
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه:مریم گرامی از شهر انتظار بهار و باران ...
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: مهدیه ی گرامی.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: سارای منتظر و بزرگوار از مشهدالرضا(ع).
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: یاس سفید گرامی از تهران .(سلام و زیارت قبول)
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: انسیه ی بزرگوار از شهر انتظار.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: فریال گرانقدر از تهران.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :ایمان از توکل به خدا ( البته با اجازه بزرگواران چون صفحه گذشته بود گفتم فراموش نگردد)
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : سارای بزرگوار از شهر غریب.(سلام و عرض ادب و رسیدن به خیر.)
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : بنده ی خدا گرامی از بروجرد. التماس دعا
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: ستاره گرامی از هرکجا که شناخت واقعی .......
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : جا مانده از قافله ارجمند از دوکوهه
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: گل نرگس عزیز.
|
|
| 60650 |
نام:
خروش!
شهر:
همین دور و برا
تاریخ:
11/23/2008 8:12:19 AM
کاربر مهمان
|
امام راحل:
«من مجدداً به همه ملت بزرگوار ايران و مسؤولان عرض مي كنم چه در جنگ و چه در صلح، بزرگ ترين ساده انديشي اين است كه تصور كنيم جهانخواران خصوصاً امريكا و شوروي از ما و اسلام عزيز دست برداشته اند؛ لحظه اي نبايد از كيد دشمنان غافل بمانيم. در نهاد و سرشت امريكا كينه و دشمني با اسلام ناب محمدي صلي الله عليه و آله و سلم موج مي زند...
خلاصه كلام اگر بر كشوري نواي دلنشين تفكر بسيجي طنين انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گرديد والا هر لحظه بايد منتظر حادثه ماند...
|
|
| 60649 |
نام:
خروش!
شهر:
همین دور و برا
تاریخ:
11/23/2008 8:07:12 AM
کاربر مهمان
|
« بسيج شجره طيبه و درخت تناور و پر ثمري است كه شكوفه هاي آن بوي بهار وصل و طراوت يقين و حديث عشق مي دهد. بسيج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنامي است كه پيروانش بر گلدسته هاي رفيع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. بسيج ميقات پا برهنگان معراج انديشه پاك اسلامي است كه تربيت يافتگان آن، نام ونشاني در گمنامي و بي نشاني گرفته اند.»
|
|
| 60648 |
نام:
خروش!
شهر:
همین دور و برا
تاریخ:
11/23/2008 8:04:22 AM
کاربر مهمان
|
« بسيج لشگر مخلص خداست كه دفتر تشكيل آن را همه مجاهدان از اولين تا آخرين امضاء نموده اند ». امام خميني
|
|
| 60647 |
نام:
سارامنتظر
شهر:
مشهدالرضا
تاریخ:
11/23/2008 7:03:10 AM
کاربر مهمان
|
سلام آقا سيد!
سلام دلتنگتونم !
سلام دوستاي باغ ميدونم كه خوبيد انشاءالله كه خوب و خدايي بمونيد و به ياد دوستانتون هم باشيد
راستش نميدونم امروز چرا هواي سقاخونه رو كردم گر چه دلمون تو سقا خونه بوده و هست ولي اينقدر دلم گرفته بود خواستم از مسير باغ بهشت وارد سقا خونه بشم كه نشد؟!
خيلي برام سؤال بود آخه تو حرف دل حاجي اومد براي تبريك اين هفته منم ميخواستم به رسم با مراما برم تو سقا خونه بهش تبريك بگم گرچه بياد آوردن اون روزا و او برو بچه ها خيلي سخته با همه لذت دركنار اون عزيزان بودن ولي بايد تا لحظه نوراني شهادتشون تحمل كنند فداي اون دلاي آتيشي عاشقتون بشم كه اينقدر گُر گرفته كه آدم فكر ميكنه هر لحظه لحظه ي پروازتونه خدا! با اينكه برامون سخته از دست دادنشون ولي اگه رضايتتون به چيدن اين گلايه ما حرفي نداريم فقط اجازه بديد تا هستند پاي درس عشقشون ما هم مشق عشق بنويسيم اگه براشون زحمت نيست تا وقت هست بسم الله.........
خروش بزرگوار اين نوشته رو به نيت پرسيدن حال شما و دوستاتون تو باغ شهادتم نوشتم نوشته هاتون و تو حرف دل ديدم بزرگوار! شرمنده كه من بي معرفت و لايق دونستيد و ازم تو سقا خونه تون ياد كرديد ممنون حاجي !كاش بزرگوارني چون شما رو در يك گروه و هيئت تو مشهد خودمون زيارت كنيم نميدونم خدا به ما سعادتش و ميده و يا توفيق حضور شما تو مشهد الرضا ! خدا! يعني ميشه اون روز از راه برسه
آقا سيد! من كه حضور دوستاي شما رو حس ميكنم كه چه قدر تلاش ميكنند تو مجلات و نشريات و سايت و وبلاگاشون گرچه وقت ندارم به همشون سر بزنم ولي تعريفشون و شنيدم از پاتوقشون هم خبر دارم ميخوام كنار بارگاه حضرت معصومه(ع) و مسجد مقدس جمكران حتي كنار بارگاه امام رضا(ع)براي منم دعا كنيد ارادتمند همه تون همون ساراي عاصي و گنه كاري كه شما فكر مي كنيد خيلي بي ريايه برام دعا كنيد خيلي خيلي محتاجم .واي از اين اشك !خدا نكنه بهش بهونه بدي همينطوري سرازير ميشه آقا سيد !خودت به اين دل ريشم نويد بده كه بيخودي داره غصه ميخوره بهش بگو: خدا تو وجودته چرا غصه داري دوستت داره با همه بدي هايي كه مي كني با همه انتظارايي كه ازش داري تو رو رها نكرده دستت و گرفته هوات و داره ديگه چي ميخواي؟! همه دارن خودشون و به اين ور و اونور ميزنن تا بتونن پيداش كنند يا اينكه اشكشون در بياد اونوقت تو كه به قول خودمون تا ميگن بالاي چشت ابرويه اشكت در مياد ياد عبدالله با سروده هاش بخير! حاجي اين هفته رو به شما هم تبريك ميگم حاجي ما بي معرفت نيستيم ولي معرفت و تو كلاس شما ياد گرفتيم خدا نكنه مجال پيدا كنم و بيام سر اين سفره بايد يه جوري تغذيه بشم و نوشته هاي دوستان باغ كه همه بوي آشنايي ميده مشامم و خوشبو ميكنه ممنون عزيزايي كه زيارت رفتيد قبول باشه و حاجت روا بشيد انشاءالله التماس دعا
|
|
| 60646 |
نام:
معصومه
شهر:
گرگان
تاریخ:
11/23/2008 12:55:21 AM
کاربر مهمان
|
با سلام از سایت زیبا و سالم و با محتوای شما ممنونم.
با آرزوی موفقیت برای شما . در پناه خدا با شید.
|
|
| 60645 |
نام:
سارا
شهر:
غریب
تاریخ:
11/23/2008 12:48:02 AM
کاربر مهمان
|
با سلام خدمت شما لطفا دوستان گرامی ما راهم در ختم زیارت عاشورا وعلقمه شرکت بدهند با شد مورد قبول حق قرار گیرد.با تشکر از شما دوستان
|
|
| 60644 |
نام:
فاطمه
شهر:
تهران
تاریخ:
11/23/2008 12:25:02 AM
کاربر مهمان
|
چی بگم از این دلی که دو رو شده/هر کسی که اینو می خونه به من بگه چیکار کنم
بچه ها من دلم همیشه برای اینکه خدا رو یه جور خوشحال کنم خوش بود.یه مدت خیلی باهاش عیاق بودم
اما به همون زودی خودمو کشیدم کنار.خسته ام
خیلی .خیلی ازش دور شدم
دلم برای اون شبا تنگ شده
دیگه اون حس و حال رو ندارم
|
|
| 60643 |
نام:
مقداد
شهر:
اهواز
تاریخ:
11/22/2008 11:30:02 PM
کاربر مهمان
|
سلام اهالی اهل دل
خانم پرستو از ساوه
مبارز حالش خوبه .... انشاءالله وقت که بکنن میان و مینویسن ..........
......................................
چرا از من خبر نمى گيرى
در روايت است كه خداوند به حضرت موسى عليه السلام عتاب كرد كه من مدتى است مريضم ، چرا از من خبر نمى گيرى ؟!! و بعد روشن شد كه فلان مريض در فلان محله ، افتاده بوده و كسى به دادش نرسيده است ، خداوند، به موسى خطاب و عتاب كرده كه چرا از من مريض خبرى نمى گيرى
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم وحشرنامعهم
|
|