شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60632
نام: پرستو
شهر: ساوه
تاریخ: 11/22/2008 2:23:04 PM
کاربر مهمان
  السلام علیک یا ابا عبداله
سلام
سلام به همه اهل دلیها



امام باقر عليه‏السلام :
طُولُ الأملِ فَيُنسي الآخِرَةَ
آرزوى طولانى ، آخرت را به فراموشى مى‏سپارد .

الكافي : ج 2 ، ص 336 ، ح 3



انسیه منتظر محترم و نازنین
یه لطفی بکن و اسم من رو برای این ختم قران ثبت کن ان شاءالله که قبول باشه
در ضمن اگه صدو بیست نفر هم نشدیم من همه تعداد کم رو اگه لایق شدم و عمری بود می خونم
شروع کن خانومی



راستی کسی از مبارز گرامی از اهواز خبر نداره اگه خبری ازش دارین به من هم اطلاع بدین ممنون


خدایا به هممون آرامش عطا کن

التماس دعا
60631
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 11/22/2008 2:21:41 PM
کاربر مهمان
  هفته بسیج بر همه بسیجیان گرامی مبارک.
انشاالله که بسیجی واقعی و مخلص برای خدا باشیم.


خدایا به حق آبروی قرآن نام سرطان رو از زندگی همه مردم دور کن .
مادرانی که هر روز بر اثر سرطانهای مختلف جان میدهند .
پدرانی که بر اثر این مرز پرواز میکنند.
مرضی که موریانه شکل همه وجود را میجود و از بین میبرد.

پروردگارا به جلال و کمالت قسم این درد را از همه خانواداده ها دور بگردان.

یا علی و یا فاطمه
60630
نام: محمد رفیق
شهر: افغانستان ولایت فاریاب
تاریخ: 11/22/2008 2:13:36 PM
کاربر مهمان
  سلام امید صحت داشته باشید فقط در مورد حرف دل میخواهم چیزی بشنوم
60629
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/22/2008 1:37:48 PM
کاربر مهمان
  هوالمحبوب

{دو رکعت نماز عشق}

رکعتي نياز

رکعتي خلوص

زندگي همين دورکعت

است وبس


هر روز به سويت مي آيم وبه تو پناه مي برم ازدنياودلمشغوليهايش.
ازخودم وهواهاي نفسانيم،

ازشرشيطان و وسوسه هايش .

به تو پناه مي آورم تادنيامراازتوجدانکند به تو پناه مي آورم
تاشيطان مراازازتونگيردودربرابرت به خاک مي افتم تافراموشم نشودکه ازخاکم روزي خاک خواهم شد

دربرابرت دستهاي گدائيم رابالا مي برم تافراموشم نشودکه همواره فقيرم ونيازمند وتنهاغني تويي وفقط بايد ازتودرخواست کرد وازتوگدائي نمودکه گدائي ازتوافتخاراست وموجب عزت وازديگري موجب ذلت است وآبروريزي .

دربرابرت تعظيم مي کنم تافراموشم نشود تنها توعظيم وبزرگي ومن ذليل وکوچک ، توئي شايسته کبروتعظيم وکرنش ،پس به خودمغرورنشوم.

هرروزبه سويت مي آيم ونماز مي خوانم تابندگي ونداري ام رافراموش نکنم وهدف اصلي زيستنم راگم نکنم وتورا ازخاطرنبرم که خود فرمودي که

:(به خاطر ياد من نماز بخوان )

پس به فرمان تو شروع مي کنم زمزمه هاي عاشقانه را

الله اکبر ...



60628
نام: بنده خدا
شهر: بروجرد
تاریخ: 11/22/2008 1:32:55 PM
کاربر مهمان
  سلام و هزار ها سلام به دوستان خوب و مهربان حرف دل
برادر خوب و برزگوار آقا شهاب گرامی اگه ممکنه لطفا یه ختم رو هم به اسم بنده ثبت بفرمائید.
_________________________
هزار و یک اسم داری و من از آن همه اسم ((لطیف)) تو را دوست تر دارم که یاد ابر و ابریشم و عشق می افتم . خوب یادم هست از بهشت که آمدم ، تنم از نور بود و پر و بالم از نسیم . بس که لطیف بودم ، توی مشت دنیا جا نمی شدم . اما زمین تیره بود . کدر بود ، سفت بود و سخت. دامنم به سختی اش گرفت و دستم به تیرگی اش آغشته شد . و من هر روز قطره قطره تیره تر شدم و ذره ذره سخت تر.

من سنگ شدم و سد و دیوار . دیگر نور از من نمی گذرد ، دیگر آب از من عبور نمی کند ، روح در من روان نیست و جان جریان ندارد.

حالا تنها یادگاری ام از بهشت و از لطافتش ، چند قطره اشک است که گوشه ی دلم پنهانش کرده ام ، گریه نمی کنم تا تمام نشود ، می ترسم بعد از آن از چشم هایم سنگ ریزه ببارد.

یا لطیف ! این رسم دنیاست که اشک ، سنگ ریزه شود و روح ، سنگ و صخره ؟ این رسم دنیاست که شیشه ها بشکند و دل های نازک شرحه شرحه شود؟

وقتی تیره ایم ، وقتی سراپا کدریم به چشم می آییم و دیده می شویم ، اما لطافت هر چیز که از حد بگذرد ، ناپدید می شود.

یا لطیف ! کاشکی دوباره ، تنها مشتی از لطافتت را به من می بخشیدی تا من می چکدیم و می وزیدم و ناپدید می شدم ، مثل هوا که ناپدید است ، مثل خودت که ناپیدایی ... یا لطیف !

مشتی ، تنها مشتی از لطافتت را به من ببخش ...
--------------------------------------------------------------------------------

نویسنده: عرفان نظرآهاری
منبع: در سینه ات نهنگی می تپد

دوستان خوب برای منو مهدیار کوچکم دعا کنید ما همیشه محتاج به دعای شما دوستان هستیم...هیچ وقت فراموشتون نمی کنم....

60627
نام: بنده خدا
شهر: بروجرد
تاریخ: 11/22/2008 1:29:52 PM
کاربر مهمان
  سلام و هزار ها سلام به دوستان خوب و مهربان حرف دل
برادر خوب و برزگوار آقا شهاب گرامی اگه ممکنه لطفا" یه ختم رو هم به اسم بنده ثبت بفرمائید.
_________________________
هزار و یک اسم داری و من از آن همه اسم ((لطیف)) تو را دوست تر دارم که یاد ابر و ابریشم و عشق می افتم . خوب یادم هست از بهشت که آمدم ، تنم از نور بود و پر و بالم از نسیم . بس که لطیف بودم ، توی مشت دنیا جا نمی شدم . اما زمین تیره بود . کدر بود ، سفت بود و سخت. دامنم به سختی اش گرفت و دستم به تیرگی اش آغشته شد . و من هر روز قطره قطره تیره تر شدم و ذره ذره سخت تر.

من سنگ شدم و سد و دیوار . دیگر نور از من نمی گذرد ، دیگر آب از من عبور نمی کند ، روح در من روان نیست و جان جریان ندارد.

حالا تنها یادگاری ام از بهشت و از لطافتش ، چند قطره اشک است که گوشه ی دلم پنهانش کرده ام ، گریه نمی کنم تا تمام نشود ، می ترسم بعد از آن از چشم هایم سنگ ریزه ببارد.

یا لطیف ! این رسم دنیاست که اشک ، سنگ ریزه شود و روح ، سنگ و صخره ؟ این رسم دنیاست که شیشه ها بشکند و دل های نازک شرحه شرحه شود؟

وقتی تیره ایم ، وقتی سراپا کدریم به چشم می آییم و دیده می شویم ، اما لطافت هر چیز که از حد بگذرد ، ناپدید می شود.

یا لطیف ! کاشکی دوباره ، تنها مشتی از لطافتت را به من می بخشیدی تا من می چکدیم و می وزیدم و ناپدید می شدم ، مثل هوا که ناپدید است ، مثل خودت که ناپیدایی ... یا لطیف !

مشتی ، تنها مشتی از لطافتت را به من ببخش ...
--------------------------------------------------------------------------------

نویسنده: عرفان نظرآهاری
منبع: در سینه ات نهنگی می تپد

دوستان خوب برای منو مهدیار کوچکم دعا کنید ما همیشه محتاج به دعای شما دوستان هستیم...هیچ وقت فراموشتون نمی کنم....

60626
نام: شهاب(به نیابت از گل نرگس عزیز حرف دل)
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 11/22/2008 12:11:48 PM
کاربر مهمان
  به نام خدا
سلام بر منتظران مهدی
قصد داریم امسال هم تا شب اول محرم همراه باخواندن زیارت عاشورا دست به اسمان برداریم واز ان خورشید پنهان بخواهیم که هرچه زود تررو بنمایاند وازخداخواستار سلامتی نایاب بر حقش باشیم وچه بهتر که همراه با عاشورا علقمه رانیز بخوانیم.بیاید در این چهل شب یک زیارت بابرکت عاشورا وعلقمه را همراه بامعنی بخوانیم

.یا علی


روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : خانم سادات
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : آقا امید
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : شمسی خانم
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : آقا محمد
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : چه فرقی میکنه
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :شهاب پرفروغ حرف دل
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :آقا امین
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: دلشکسته ی گرامی از مردمان...
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه:مریم گرامی از شهر انتظار بهار و باران ...
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: مهدیه ی گرامی.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: سارای منتظر و بزرگوار از مشهدالرضا(ع).
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: یاس سفید گرامی از تهران .(سلام و زیارت قبول)
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: انسیه ی بزرگوار از شهر انتظار.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: فریال گرانقدر از تهران.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: سارای بزرگوار از شهر غریب.(سلام و عرض ادب و رسیدن به خیر.)

روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: گل نرگس عزیز.
60625
نام: انسیه
شهر: تنهایی وناامیدی وانتظار
تاریخ: 11/22/2008 12:08:09 PM
کاربر مهمان
  سلام!
خیلی وقته تو فکریه ختم قرآن دسته جمعی صدوبیست نفره تواین سایت قشنگ وباصفابابزرگوانی چون شماهستم ولی نمیدونم به صدوبیست نفرمیرسیم یانه؟ مااین نوع ختم قرآن راهر سه ماه یکباردر کلاسمان اول برای فرج مولایمان وبعدتوفیقات معنوی وزیارتهای بامعرفت ودرآخربرای حاجت رواشدن یکدیگرو...دراین دنیاوسرای باقی برمیداریم.به اینگونه که هرروزهر نفریک حزب ازکلام الله مجیدراقرائت میکندودسته جمعی درهرروزیک ختم قرآن میکنیم ودرکل بعدازصدوبیست روزهرشخص خودبه تنهایی یک ختم قرآن کرده است.
پس اگه موافق بودیداول به امیدوعنایت پروردگارو دعای صاحب الزمان(عج)ویاری ازجانب اباعبدلله حسین(ع) وبعدانشاالله بایاری وهمراهی شماشروع به ثبت نام کنیم؟!.یاالله ویااباصالح المهدی(عج).
60624
نام: فروغ
شهر: زنجان
تاریخ: 11/22/2008 12:08:02 PM
کاربر مهمان
  من می خوام خدا رو بشناسم چرا هر کاری می کنم نمی تونم تو زندگیم حسش کنم کمکم کنید
60623
نام: ایمان( به نیابت از گل نرگس )
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/22/2008 12:01:09 PM
کاربر مهمان
  به نام خدا
سلام بر منتظران مهدی
قصد داریم امسال هم تا شب اول محرم همراه باخواندن زیارت عاشورا دست به اسمان برداریم واز ان خورشید پنهان بخواهیم که هرچه زود تررو بنمایاند وازخداخواستار سلامتی نایاب بر حقش باشیم وچه بهتر که همراه با عاشورا علقمه رانیز بخوانیم.بیاید در این چهل شب یک زیارت بابرکت عاشورا وعلقمه را همراه بامعنی بخوانیم

.یا علی


روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : خانم سادات
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : آقا امید
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : شمسی خانم
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : آقا محمد
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : چه فرقی میکنه
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :شهاب پرفروغ حرف دل
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :آقا امین
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: دلشکسته ی گرامی از مردمان...
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه:مریم گرامی از شهر انتظار بهار و باران ...
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: مهدیه ی گرامی.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: سارای منتظر و بزرگوار از مشهدالرضا(ع).
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: یاس سفید گرامی از تهران .(سلام و زیارت قبول)
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: انسیه ی بزرگوار از شهر انتظار.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: فریال گرانقدر از تهران.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :ایمان از توکل به خدا ( البته با اجازه بزرگواران چون صفحه گذشته بود گفتم فراموش نگردد)

روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: گل نرگس عزیز.
<<ابتدا <قبلی 6069 6068 6067 6066 6065 6064 6063 6062 6061 6060 6059 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved