اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60582 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/21/2008 1:34:17 AM
کاربر مهمان
|
.:: اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم ::.
*کربلایی گل نرگس عزیز ، سلام و عرض ادب و خدا قوت.
حاجی ممنون. الهی که قبل از آقام ابی عبدالله(ع) ، بابا شفیعت باشه عندالحساب.
*ترنّم بزرگوار ، سلام و عرض ادب و خدا قوت.
چه کلام شیرین و در عین حال آشنایی!(البته ناگفته نماند که بنده با اینکه کمی آذری بلدم اما سیزین گُزل کَلاموُزوُ بیلَنمَدیم!)
با توجه به اینکه مدّت زمان مدیدی است با کلام شیوا و کاربردیتون در حرف دل آشنایی دارم بدینوسیله و همینجا از شما بزرگوار درخواست می نمایم به عنوان نویسنده ی افتخاری وبلاگ شهدای گمنام ما رو در به روزرسانی این وبلاگ و پربار کردن مطالبش یاری فرمایید. در این باره نظرتون رو در وبلاگ اعلام بفرمایید. ممنون و موفق باشید و در راه حق استوار.
اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج.
اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.
|
|
| 60581 |
نام:
ف
شهر:
چه فرقی می کنه
تاریخ:
11/21/2008 1:26:18 AM
کاربر مهمان
|
سلام من یه مشکل بزرگ دارم ازتون می خوام فقط واسم دعا کنین مشکلم اینه اونی که دوسش دارم زاهدانیه مامانم با ازدواجمون موافقت نمی کنه دعا کنین بهش برسم خواهش می کنم.
|
|
| 60580 |
نام:
محمد
شهر:
همینجا
تاریخ:
11/21/2008 12:44:59 AM
کاربر مهمان
|
دوچیزرااز یاد ببر۱-خوبیهایی که کرده ای ۲-بدیهایی که دیده ای
|
|
| 60579 |
نام:
بادی
شهر:
قم
تاریخ:
11/21/2008 12:33:05 AM
کاربر مهمان
|
کتاب توحید شناسی
|
|
| 60578 |
نام:
طه
شهر:
کرج
تاریخ:
11/20/2008 11:56:54 PM
کاربر مهمان
|
باز در دل هوس گریه کنم من امشب
خاطرآن سفر کهنه کنم من امشب
بشنوم از دل دیوانه از کف رفته
که دگر بار سفر جمع کنم من امشب
سفرم بهر جلای دل و جان است ولی
فعل ابکی لک را صرف کنم من امشب
|
|
| 60577 |
نام:
بی نام ونشان
شهر:
بی نام ونشان
تاریخ:
11/20/2008 11:50:56 PM
کاربر مهمان
|
چرا می خواید خواری و ذلیلمو ببینید ؟
فقط بزرگوار به این سوالم پاسخ بدید؟
مگه ما بد نکردیم ؟
پس چرا کمکون نمی کنید
|
|
| 60576 |
نام:
حنانه
شهر:
قم
تاریخ:
11/20/2008 11:47:12 PM
کاربر مهمان
|
بهت فرشتگان
«سه آيه آخر سوره مباركه حشر را تلاوت كنيد تا ملكه شما شود و اولين اثرى كه از آن مترتب مىشود، پس از مرگ و شب اول قبر است. وقتى كه ملكين از طرف پروردگار براى سؤال و جواب مىآيند، در جواب «مَن ربُّك؟» بگوئى: «هُوَ اللَّهُ الَّذِي لا إِلهَ إِلاَّ هُوَ عالِمُ الْغَيْبِ وَ الشَّهادَةِ هُوَ الرَّحْمنُ الرَّحِيمُ * هُوَ اللَّهُ الَّذِي لا إِلهَ إِلاَّ هُوَ الْمَلِكُ الْقُدُّوسُ السَّلامُ الْمُؤْمِنُ الْمُهَيْمِنُ الْعَزِيزُ الْجَبَّارُ الْمُتَكَبِّرُ سُبْحانَ اللَّهِ عَمَّا يُشْرِكُونَ * هُوَ اللَّهُ الْخالِقُ الْبارِئُ الْمُصَوِّرُ لَهُ الْأَسْماءُ الْحُسْنى يُسَبِّحُ لَهُ ما فِي السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ وَ هُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ»
وقتى اين طور پاسخ بگويى ملائكه الهى مبهوت و متحير مىشوند، چون اين معرفى حق است به زبان حق، نه معرفى حق به زبان خلق.»
برام دعا کنید که اسمم در تکمیل ظرفیت روزانه بیاد
|
|
| 60575 |
نام:
دولت یاری
شهر:
تهران
تاریخ:
11/20/2008 10:17:37 PM
کاربر مهمان
|
این شعر خودم را تقدیم به تمام عاشقان کربلا می کنم:
اي خداي مهربون خالق هفت آسمون آسم گله دارم از خليفه الارضاتون
اي سراپام فداي تار موتون
فداي دو چشمون زيبايتون
اي همه وجود من قربونتون
قربون صفاي روي چهرتون
به فداي ناله و زارياتون
كاش بشم قربوني اون دلتون
آدما گوش بكنيد و درداتونو فراموش بكنيد
دل زينب فراموش نكنيد
خواهرا آخ خواهرا زينب بي برادرا
”خانمم آخ زينبم زينب خسته ي من“
زينبم اون آقاي بي سر كيه؟
چي شده چي كار كرده كي سرشو جدا كرده
زينبم حسين كجاست ؟
آخ عمو جانم اباالفضلم كجاست؟
زينبم سوار بشو سوار اسبت بشو
آخ يادم نبود كه نيست علمدارت تا زير پاهاتونو باز بگيره سوار كنه
عمه جون جوون داريم
علي اكبرم كجاست ؟
عمه جون صداي گريش نمي ياد
مگه ديگه رقيه بابارو نمي خواد
عمه جون سقاها ديگه اومدن
گفتن اول كوچيكترارو آب مي دن
عمه جون علي اصغر رو بيار خنجر رو از تو گلشون در بيار
قربون صورت سيلي خورده ات
قربون گيسواي كشيده ات
قربون اون كمر خميده ات
قربون زخماي روي بدنت
زينبم گريه نكن زينبم ضجه نزن
زينبم ناله نكن زينب مظلوم من
كاش بشم گوسفند بي ارزشتون تا بشم قربون اون ناله هاتون
من نديدم مكه و مدينه و سوريه و كربلا رو كاش مي شد ببوسم اون خاكتونو
آخ كجايي زينبم پبدجوري دلم ميخواد ببينمت پيشت بيام
نمي دونم چرا آروم نمي شم
بدجوري كرده هواتونو دلم
زينبم اگه بيام به مرقدت مثه يه پروانه ميگردم دورت
زينبم هيچ حاجتي من ندارم دوست دارم بخاطرت گريه و زاري بكنم
مي دوني كنيزتم ميدوني خاطرخواتم ميدوني عاشق روي ماهتم
” خانمم آخ زينبم زينب خسته ي من“
آخه كي باز مي تونه مثل تو باشه زينب!!!
اين همه داغ ببينه بازم ياده خدا باشه اي زينب
قربون معرفتت اي گل خوشبوي بابا
خدامون دوست داره اي خدا و اي خدا
نديد آي آدما زينبو چي كار كردن
مسلمونا بايد يه گوشه بشينيم دق بكنيم
ولي ما نمي تونيم درك بكنيم
اگه ما مي فهميديم ديگه اينجا نبوديم
سجادم زين العابدين مريض مصلحتي
هواي زينب ما رو داشته باش
زير پاهاشو بگير سوارش كن اي عزيز
قربون پاهاش برم پاهاي زخمي و پاره پاره شون
زينبم قربون بوي حرمت كي مي شه يه بار بيام به ديدنت کاش می شد یه بار بیام به دیدنت
”خانمم آخ زينبم , زينب خسته ي من“
*مهسا دولت ياري محرم 1386*
|
|
| 60574 |
نام:
یاس سفید
شهر:
تهران
تاریخ:
11/20/2008 10:10:53 PM
کاربر مهمان
|
سلام بچه های باصفای حرف دل.من همین الان ازقم رسیدم.توحرم همه تونودعاکردم وبه جاتون زیارت .
ختم خودم روهم بانیت ازحرم حضرت معصومه شروع کردم.
راستی شهاب ممنونم که منوهم دربرنامه ختمتون شرکت دادید.امیدوارم هرچه زودترهمه بچه های حرف دل
باظهورامام زمان(عج)دعاهایشان به اجابت برسد.
ازاینکه جملاتم ناهماهنگه منوببخشیدچون خیلی خسته ام.
|
|
| 60573 |
نام:
غافل از شهدا
شهر:
مشهد
تاریخ:
11/20/2008 9:00:37 PM
کاربر مهمان
|
بسم رب الشهدا و صدیقین
بدون مقدمه همین ابتدا بگم که؛ آی شهدا نون و نمکتون رو خوردم و چنان نمک دون رو شکستم که خودمم شرمندگی ام را بس نمی دانم.
آی شهدا به فریادم برسید.
دیگر طاقت این همه سرپیچی از خدا را ندارم.
از شما دوستان هم که این مطلب رو می خونید، التماس می کنم برایم دعا کنید.
|
|