شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60522
نام: البرز
شهر: شيراز
تاریخ: 11/19/2008 2:26:05 PM
کاربر مهمان
  الهي كيف ادعوك و انا انا و كيف اقطع رجايي منك وانت انت.
به كجا مي رويم ؟ اللهم الجعل عواقب امورنا بخيرا.
60521
نام: \حنانه
شهر: قم
تاریخ: 11/19/2008 1:42:52 PM
کاربر مهمان
  (پیغام ماهی ها):تقدیم به همه ی بچه های با صفای اهل دل
رفته بودم سر حوض
تا ببینم شاید عکس تنهایی خود را در آب
آب درحوض نبود
ماهیان می گفتند
هیچ تقصیر درختان نیست
ظهر دم کرده تابستان بود
پسر روشن آب لب پاشویه نشست
و عقاب خورشید آمد او را به هوا برد که برد
به درک راه نبردیم به اکسیژن آب
برق از پولک ما رفت که رفت
ولی آن نور درشت
عکس آن میخک قرمز در آب
که اگر باد می آمد دل او پشت چین های تغافل می زد
چشم ما بود
روزنی بود به اقرار بهشت
تو اگر در تپش باغ خدا را دیدی همت کن
و بگو ماهی ها حوضشان بی آب است
باد می رفت به سر وقت چنار
من به سر وقت خدا می رفتم
(سهراب سپهری)
60520
نام: ثناء
شهر: شیراز
تاریخ: 11/19/2008 1:20:37 PM
کاربر مهمان
  سلام سید
سلام اهالی حرف دل

دلم خیلی واستون تنگه .ببخشید که کم به شما سر میزنم اما شما را فراموش نکردم و همیشه دعاگوی شما هستم.

از شما التماس دعا دارم حتما برام دعا کنید.
خیلی دوستون دارم...

جهتسلامتی آقا و تعجیل در فرج آقا امام زمان عج صلوات.
اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.
60519
نام: گل نرگس
شهر: ایران سرای من است
تاریخ: 11/19/2008 1:05:44 PM
کاربر مهمان
  شهیدان را به یاد بسپاریم ، به خاک نسپاریم
شهیدان را به یاد بسپاریم ، به خاک نسپاریم
شهیدان را به یاد بسپاریم ، به خاک نسپاریم
شهیدان را به یاد بسپاریم ، به خاک نسپاریم
شهیدان را به یاد بسپاریم ، به خاک نسپاریم
شهیدان را به یاد بسپاریم ، به خاک نسپاریم
شهیدان را به یاد بسپاریم ، به خاک نسپاریم
60518
نام: پرستو
شهر: ساوه
تاریخ: 11/19/2008 12:53:48 PM
کاربر مهمان
  السلام علیک یا ابا عبداله
سلام
سلام به همه اهالی با صفای حرف دل


پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله : المسلمون إخْوَةٌ ، تَتَكافى دِماؤهُم ، وَهُمْ يَدٌ على مَن سِواهُم

مسلمانان ، برادرانى‏اند كه خونشان همسان است و در برابر ديگران يك‏دستند .

الكافي : ج 1 ، ص 404 ، ح 2


خدایا به هممون آرامش عطا کن
التماس دعا
60517
نام: انسیه
شهر: تنهایی وناامیدی وانتظار
تاریخ: 11/19/2008 12:52:13 PM
کاربر مهمان
  سلامازخداجونم ومولایم گرفته تاشمادوستان!
راستش کم آوردم راهنمایی وکمک میخوام شمابزرگواران وقتی دلتون میگیره یه جورخاصی نمیدونم امیدوارم هیچ وقت هیچ کس مثل من نشه آخه من...کمک کنیدیکی بگه بایدچه کارکنم حتی گاهی احساس میکنم وباخودم میگم نکنه خدای نکرده زبونم لال خداهم تهنام گذاشته باشه؟
خسته ام یااباصالح المهدی(عج)برام دعاکنیدکمک کنید.
التـــــماس دعا!
60516
نام: بنده ای از کره خاکی
شهر: کره زمین
تاریخ: 11/19/2008 12:51:49 PM
کاربر مهمان
  خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است
کارم از گریه گذشته است بدین می خندم
60515
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/19/2008 12:22:02 PM
کاربر مهمان
  زندگي يه كوره راهه


كه بايد ازش گذر كرد


واسهء يه لحظه خنده..


عمري رو بايد هدر كرد...


توي كوره راه هستي


پيچ و خم


يكي دو تا


نيست..


دل بيچاره رو بايد


آشنا با صد خطر كرد!!!

60514
نام: مرجان
شهر: تهران
تاریخ: 11/19/2008 12:20:57 PM
کاربر مهمان
  من از یه پسره که دوست، پسر خالمه خوشم اومده البته خالم اینا گفتن که ما خیلی به هم میایم و میخاد بیاد خاستگاری ولی هیچی معلوم نیست به نظر شما چیکار کنم خیلی ام خوشم اومده تو هپروتام
60513
نام: اعظم
شهر: اراک
تاریخ: 11/19/2008 11:57:34 AM
کاربر مهمان
  خدایا بندگانت شکر نعمتهای تو کنند و من شکر بودن تو چرا که نعمت بودن توست
<<ابتدا <قبلی 6058 6057 6056 6055 6054 6053 6052 6051 6050 6049 6048 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved