اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60502 |
نام:
انسیه
شهر:
تنهایی وناامیدی وانتظار
تاریخ:
11/19/2008 9:43:16 AM
کاربر مهمان
|
سلام به خالق بی همتایم وشکروسپاس اوراوسلام برمولایم اباصالح المهدی
(عج)وسلامی به شمادوستان گرامی!
ای عندلیب جانان مست وخموش تاکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برگوتواین حکایت مامنتظرنشستیم{اللهم عجل لولیک الفرج}
التــــــــــــماس دعا
|
|
| 60501 |
نام:
مهدیه
شهر:
ایران
تاریخ:
11/19/2008 9:25:47 AM
کاربر مهمان
|
سلام آقاشهاب اسم خواهرمو تو ختم بنویسید.
گویندسنگ لعل شود در مقام صبر
آری شودلیک به خون جگرشود
|
|
| 60500 |
نام:
اکرم
شهر:
زنجان
تاریخ:
11/19/2008 9:17:43 AM
کاربر مهمان
|
عطای خلق زهر است هرچند دوا باشد
حاجت زکه می خواهی جایی که خدا باشد
|
|
| 60499 |
نام:
علی اصغر مطلبی
شهر:
تهران
تاریخ:
11/19/2008 9:01:32 AM
کاربر مهمان
|
با سلام این چه مملکتی است که بعضی ها روز به روز پولدار میشوند ولی بعضیها مثل من درگیر یک وام ۵میلیونی برای پول پیش خانه ام هستم
|
|
| 60498 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
11/19/2008 8:12:56 AM
کاربر مهمان
|
هوالمستعان
سلام به همگی
هر گاه دلم رفت تا محبت کسي را به دل بگيرد، تو او را خراب کردي،
خدايا، به هر که و به هرچه دل بستم، تو دلم را شکستي، عشق هر کسي را که به دل گرفتم، تو قرار از من گرفتي،
هر کجا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم، در سايه اميدي،
و به خاطر آرزويي، براي دلم امنيتي به وجود آورم، تو يکباره همه را برهم زدي،
و در طوفان هاي وحشتزاي حوادث رهايم کردي، تا هيچ آرزويي در دل نپرورم و هيچ خيري نداشته باشم و هيچ وقت آرامش و امنيتي در دل خود احساس نکنم...
تو اين چنين کردي تا به غير از تو محبوبي نگيرم و به جز تو آرزويي نداشته باشم،
و جز تو به چيزي يا به کسي اميد نبندم،
و جز در سايه توکل به تو، آرامش و امنيت احساس نکنم...
خدايا ترا بر همه اين نعمتها شکر مي کنم.
مناجاتهاي شهيد بزرگوار دکتر مصطفي چمران
*****
برادر محترم ، چه فرقی میکنه ی بزرگوار امیدوارم که هر چه زودتر روحیه تون بهتر بشه و حضورتون توی حرف دل بیشتر از پیش بشه. انشا ء الله.
|
|
| 60497 |
نام:
سارای منتظر
شهر:
مشهدالرضا
تاریخ:
11/19/2008 7:00:30 AM
کاربر مهمان
|
**چون صبا افتان و خیزان می روم تا کوی دوست
** وز رفیقان من استمداد همت می کنم
|
|
| 60496 |
نام:
* در زمین
شهر:
۰
تاریخ:
11/19/2008 1:27:42 AM
کاربر مهمان
|
صلوات
|
|
| 60495 |
نام:
یاس سفید
شهر:
تهران
تاریخ:
11/19/2008 12:34:28 AM
کاربر مهمان
|
سلام
آنانکه خاک رابه نظرکیمیاکنند
آیابودکه گوشه چشمی به ماکنند؟؟؟
|
|
| 60494 |
نام:
مرضیه مرادی
شهر:
خیلی دور
تاریخ:
11/18/2008 8:08:15 PM
کاربر مهمان
|
سلام
من اولین باریه که به این وبلاگ میام به سفارش یکی از دوستان عزیزم. خیلی محیط آرامش بخشیه واقعا آدم میتونه حرف دلشو بزنه
یه مدتیه که خیلی سرگردونم خیلی از آیندم و عاقبت کار هایی که کردم می ترسم نمی دونم خدا می خواد چه سر نوشتی رو برام رقم بزنه
اما با یاد خدا، شهدا و دعای شما آرامش می گیرم امیدوارم منو از دعای خیر فراموش نکنید
|
|
| 60493 |
نام:
یاس سفید
شهر:
تهران
تاریخ:
11/18/2008 7:33:56 PM
کاربر مهمان
|
سلام شهاب لطفااسم مراهم دربرنامه ختمتان بنویسید.
آن یارسفرکرده که صدقافله دل همره اوست
هرکجاهست خدایابه سلامت دارش
التماس دعا
|
|