شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60472
نام: دلشکسته
شهر: خرم آباد
تاریخ: 11/18/2008 11:52:37 AM
کاربر مهمان
  سلام
.:: اِنّا لله وَ اَنّا اِلَیهِ راجِعوُن ::.

همه از خداییم ، به سوی خدا برویم.

*سیّد شهیدان اهل قلم ، شهید سیّد مرتضی آوینی:

مردمان، مسافر كاروان مرگند، اما خود نمي‌دانند ، مرگ كاروان‌دار سفر زندگي است.

هدیه به روی نیکوی حضرت بقیة الله الاعظم(عج) وبرای شادی روح این دو عزیز از دست رفته و به نیابت از همه ی شهدا و امام الشّهداء(ره) و شادی روح گذشتگان این جمع و حرف دل خصوصا سوگل حرف دل ، * ختم هزاران سوره ی قدر + ده زیارت عاشوراء * به جای می آوریم و هدیه می نمائیم.

قُربَةً اِلَی الله.

* ختم هزاران سوره ی قدر + ده زیارت عاشوراء *

*ختم اوّل : چه فرقی می کنه عزیز.(سلام و عرض تسلیت مجدّد.)
*ختم دوم : ایمان گرانقدر از شهر توکل به خدا.
*ختم سوم : امیدوار بزرگوار حرف دل.
*ختم چهارم : مریم ارجمند از شهر انتظار بهار و باران.
*ختم پنجم : دلشکسته بزرگوار از خرم آباد.(سلام و عرض ادب و تشکر از زحمتتون در اعلام آمار ختم قرآن در حرف دل. ان شاء الله با قوت ادامه بدین.)
*خنم ششم : فریال گرامی از تهران.
*ختم هفتم : پروانه ی ارجمند از شهر پیله های پرواز.
*ختم هشتم : پرستوی بزرگوار از شهر ساوه.
*ختم نهم : گل نرگس عزیز از ایران سرای من است.
*ختم دهم : سارای منتظر گرامی از مشهدالرّضا(ع).
*ختم یازدهم : م بزرگوار از شهر نگم بهتره.
*ختم دوازدهم : حنّانه ی گرانقدر از قم.(تعداد یک بسته ی نور شامل یک هزار سوره ی مبارکه ی قدر + ده زیارت عاشوراء هروقت که فرصت داشتید خصوصا بعد از نمازهای واجب ، بامعرفت کامل به جای بیارید.)
*ختم سیزدهم : هدهدغریب صبای گرامی.(سلام و عرض ادب و خیرمقدم. نیستید بزرگوار!)
*ختم چهاردهم : معصومه ی بزرگوار از تبریز.(سلام و عرض ادب و ممنون از مطالب نورانیتون.)
*ختم پانزدهم : جامونده ی گرامی از همین نزدیکیا.(سلام و عرض ادب و ممنون از مطالب پرمعنیتون.)
*ختم شانزدهم :سجاد گرامی از زیر سایه خدا
*ختم هفدهم : انیسه بزرگوار ازانتظار
*ختم هیجدهم : زهرا خانم دوست انیسه
*ختم نوزدهم: مهدیه بزرگوار از ایران
.
.
.
*ختم آخر : شهاب بزرگواراز شهر امید به رحمت خدا.

* بارالها به حق آیه های نورت ، قرآن مجید ، چشمان ما را به جمال نورانی گل نرگس ، مهدی موعود(عج) منوّر بفرما.


اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج.

اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.
دوست خوبم انیسه خانم آقا شهاب خیلی واضح توضیح فرمودند نیازی به توضیح بیشتر نیست
آقا شهاب گرامی خیلی ممنون از راهنمایهایتان استفاده کردم فقط یه چیزی من توی این باغ به بزرگی روح خیلی ها پی بردم که شما هم یکی از آنها هستید واسم از ته دل دعا کنید تا این مشکلم حل بشه برای فرج مولا صلوات بفرست
تابعد...
60471
نام: حنانه
شهر: قم
تاریخ: 11/18/2008 11:29:24 AM
کاربر مهمان
  تقدیم به فریال و شهاب عزیز و همه ی اهل دلی ها:خانه ی دوست کجاست؟/در فلق بود که پرسید سوار:/آسمان مکثی کرد/رهگذر شاخه ی نوری که به لب داشت به تاریکی شن ها بخشید/و به انگشت نشان داد سپیدار و گفت:/نرسیده به درخت/کوچه باغی است که از خواب خدا سبز تر است/و در آن عشق به اندازه پر های صداقت آبی است/می روی تا ته آن کوچه که از پشت بلوغ سر به در می آرد/پس به سمت گل تنهایی می پیچی/دو قدم مانده به گل /پای فواره ی جاوید اساطیر زمین می مانی/و تو را ترسی شفاف فرا میگیرد/در صمیمیت سیال فضا/خش خشی می شنوی/کودکی می بینی رفته از کاج بلندی بالا/جوجه بردارد از لانه نور/و از او می پرسی :/خانه ی دوست کجاست؟
60470
نام: اسحاقه
شهر: قیدار
تاریخ: 11/18/2008 11:12:18 AM
کاربر مهمان
  خدایا ازت میخوام اسحاقمو بهم بدی ازت خواهش میکنم تنها امیدم برای زندگیم اونه
60469
نام: انسیه
شهر: تنهایی وناامیدی وانتظار
تاریخ: 11/18/2008 10:35:34 AM
کاربر مهمان
  بازم سلام!
امام حسین(ع):سلام کردن برسخن گفتن مقدم تراست.
دلشکسته عزیزلطفاتاریخ شروع ونحوه به جاآوردن آن هزاربارسوره مبارکه قدرودعای عزیززیارت عاشوراراهم بی زحمت بفرمایید. بایه دنیاتشکروالتماس دعاازشماوآقاشهاب وایمان گرامی وسایردوستان.درپناه حق ودرزیرسایه ودعای مولایمان صاحب الزمان(عج)!
60468
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 11/18/2008 10:27:36 AM
کاربر مهمان
  .:: الهی ، یا ارحم الرّاحمین ::.


*سلام به آقا سیّد مرتضی.

*سلام به حرف دل.

*سلام به اهالی باصفاش.

*دلشکسته ی گرانقدر از خرم آباد ، سلام و عرض ادب بابت زحماتتون در ثبت ختم قرآن.
فقط نکته ای که هست اینه که انتظار می ره هوشمندانه در ثبت نام کاربری و شهر دوستان عمل بفرمایید. به طور مثال نام شهر انسیه ی بزرگوار به جای استفاده از دو نام بی معنی و غلط _تنهایی_(که فقط مختص خداوند متعاله و هیچ کس دیگه به هیچ نحو نمی تونه تنها باشه چرا که هر جا هست دوست خوبش ، خدای مهربون و بزرگ در همونجا هست) و _ناامیدی_( که بزرگترین و بدترین گناهه و نابخشودنی است) از کلمه پرمعنی و حرکت دهنده و سازنده ی *انتظار* استفاده می فرمودید.(بنده این نکته رو قبلا هم بر حسب وظیفه خدمت خود ایشون و تعدادی دیگر از بزرگواران عرض کرده بودم ، که متاسفانه توجّهی نشد.)
باز هم از شما بزرگوار تشکّر می کنم و دعا می کنم به خواسته های شرعی تون برسید.

*م گرامی از شهر نگم بهتره ، سلام و عرض ادب .
بنده سه بار در پاسخ به عزیزانی که سوال فرموده بودند توضیح دادم ، باز هم عرض می کنم که برای ختم یک هزار سوره ی قدر و ده زیارت عاشوراء محدودیت زمانی وجود نداره، به مرور زمان و با تقسیم بندی روزانه باید انجام بشه و بهتره بعد از هر نماز واجب و در محدوده ی زمانی ای که برای خودتون مشخص خواهید فرمود انجام بدهید.

بارالها ، ما را در انجام آنچه مورد رضایتت است موفق بدار.

اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج.

اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.

60467
نام: دلشکسته
شهر: خرم آباد
تاریخ: 11/18/2008 9:36:19 AM
کاربر مهمان
  .:: اِنّا لله وَ اَنّا اِلَیهِ راجِعوُن ::.

همه از خداییم ، به سوی خدا برویم.

*سیّد شهیدان اهل قلم ، شهید سیّد مرتضی آوینی:

مردمان، مسافر كاروان مرگند، اما خود نمي‌دانند ، مرگ كاروان‌دار سفر زندگي است.

هدیه به روی نیکوی حضرت بقیة الله الاعظم(عج) وبرای شادی روح این دو عزیز از دست رفته و به نیابت از همه ی شهدا و امام الشّهداء(ره) و شادی روح گذشتگان این جمع و حرف دل خصوصا سوگل حرف دل ، * ختم هزاران سوره ی قدر + ده زیارت عاشوراء * به جای می آوریم و هدیه می نمائیم.

قُربَةً اِلَی الله.

* ختم هزاران سوره ی قدر + ده زیارت عاشوراء *

*ختم اوّل : چه فرقی می کنه عزیز.(سلام و عرض تسلیت مجدّد.)
*ختم دوم : ایمان گرانقدر از شهر توکل به خدا.
*ختم سوم : امیدوار بزرگوار حرف دل.
*ختم چهارم : مریم ارجمند از شهر انتظار بهار و باران.
*ختم پنجم : دلشکسته بزرگوار از خرم آباد.(سلام و عرض ادب و تشکر از زحمتتون در اعلام آمار ختم قرآن در حرف دل. ان شاء الله با قوت ادامه بدین.)
*خنم ششم : فریال گرامی از تهران.
*ختم هفتم : پروانه ی ارجمند از شهر پیله های پرواز.
*ختم هشتم : پرستوی بزرگوار از شهر ساوه.
*ختم نهم : گل نرگس عزیز از ایران سرای من است.
*ختم دهم : سارای منتظر گرامی از مشهدالرّضا(ع).
*ختم یازدهم : م بزرگوار از شهر نگم بهتره.
*ختم دوازدهم : حنّانه ی گرانقدر از قم.(تعداد یک بسته ی نور شامل یک هزار سوره ی مبارکه ی قدر + ده زیارت عاشوراء هروقت که فرصت داشتید خصوصا بعد از نمازهای واجب ، بامعرفت کامل به جای بیارید.)
*ختم سیزدهم : هدهدغریب صبای گرامی.(سلام و عرض ادب و خیرمقدم. نیستید بزرگوار!)
*ختم چهاردهم : معصومه ی بزرگوار از تبریز.(سلام و عرض ادب و ممنون از مطالب نورانیتون.)
*ختم پانزدهم : جامونده ی گرامی از همین نزدیکیا.(سلام و عرض ادب و ممنون از مطالب پرمعنیتون.)
*ختم شانزدهم :سجاد گرامی از زیر سایه خدا
*ختم هفدهم : انیسه بزرگوار از تنهایی ونا امیدی (که انشاءالله امیدواری باشه)
*ختم هیجدهم : زهرا خانم دوست انیسه
*ختم نوزدهم: مهدیه بزرگوار از ایران
.
.
.
*ختم آخر : شهاب بزرگواراز شهر امید به رحمت خدا.

* بارالها به حق آیه های نورت ، قرآن مجید ، چشمان ما را به جمال نورانی گل نرگس ، مهدی موعود(عج) منوّر بفرما.


اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج.

اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.
تابعد...
60466
نام: پرستو
شهر: ساوه
تاریخ: 11/18/2008 9:15:56 AM
کاربر مهمان
  پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله :
قالَ اللّه‏ُ عزّ وجلّ : ما تَقَرّبَ إليَّ عَبدٌ بشَيءٍ أحَبَّ إليَّ مِمّا افْتَرَضْتُ علَيهِ
خداوند فرموده است: هيچ بنده‏اى با چيزى محبوب‏تر از واجبات به من نزديك نشده است.

الكافي : ج 2 ، ص 352 ، ح 7

التماس دعا
60465
نام: مهدیه
شهر: ایران
تاریخ: 11/18/2008 8:58:12 AM
کاربر مهمان
  سلام به همه دوستان.آقا شهاب لطف کنید اسم مراهم در ختم بنویسید.
دیروز رفته بودم جلسه وقتی وارد مکان جلسه شدم یک تابلوی بزرگ از امام(ره)نظرم روجلب کرد.زیرعکس این جمله معروف از امام نوشته شده بود:
عالم محضرخداست درمحضرخدا گناه نکنیم.
احساس کردم بااینکه صدها بار این جمله را شنیدم چقدر این جمله برایم غریبه است.تمام مدت جلسه به عظمت این حرف فکرمی کردم واینکه اگر من این جمله را قبول دارم پس چرا اینهمه در حضور خدا گناه می کنم.برای یک لحظه تمام بدنم ازدرمحضر خدا بودن وگناه کردن یخ کرد.
خدایا نمی دانم چگونه ازاین همه گناه من خواهی گذشت؟
اما خدای خوبم خوب می دانم هر وقت بچه بدی می شم نماز صبحم قضا میشه پس باز هم بزرگواری کن و مرا ببخش تا دوباره نمازهای صبح را قضا نخوانم.
خدایا عاقبت همه ماراختم به خیر کن.
60464
نام: پرستو
شهر: ساوه
تاریخ: 11/18/2008 8:39:51 AM
کاربر مهمان
  السلام علیک یا ابا عبداله
سلام
سلام به همه دوستان اهل دل

**************

ای صبا نکهتی از کوی فلانی به من آر
زار و بيمار غمم راحت جانی به من آر

قلب بی‌حاصل ما را بزن اکسير مراد
يعنی از خاک در دوست نشانی به من آر

در کمينگاه نظر با دل خويشم جنگ است
ز ابرو و غمزه او تير و کمانی به من آر

در غريبی و فراق و غم دل پير شدم
ساغر می ز کف تازه جوانی به من آر

منکران را هم از اين می دو سه ساغر بچشان
وگر ايشان نستانند روانی به من آر

ساقيا عشرت امروز به فردا مفکن
يا ز ديوان قضا خط امانی به من آر

دلم از دست بشد دوش چو حافظ می‌گفت
کای صبا نکهتی از کوی فلانی به من آر


********************

التماس دعا
خدایا به هممون آرامش عطا کن

60463
نام: صدف
شهر: زنجان
تاریخ: 11/18/2008 8:23:58 AM
کاربر مهمان
  "جهت امر خیر " با سه شخص نمی دانم کدامین برتر است که در انتخابم اشتباه نکرده باشم، در آینده پشیمان شوم.این برای نفر اول م.
<<ابتدا <قبلی 6053 6052 6051 6050 6049 6048 6047 6046 6045 6044 6043 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved