شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60412
نام: \\حنانه
شهر: قم
تاریخ: 11/16/2008 9:15:16 PM
کاربر مهمان
  سلام آقا سید مرتضی.لااقل شما جواب منو بدید.اینجا کسی نیست جواب بده....من نذر میکنم وقتی بهش رسیدم برای شما قران بخونم و هدیه کنم به شما.نومیدم نکنید.ای کاش متنی رو که نوشته بودمو نمینوشتم...
60411
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 11/16/2008 8:44:30 PM
کاربر مهمان
  ايمان از شهر توكل بخدا،اعتماد بخداواهل بيت كن تاآرامش عالمين داشته باشي ،مورد مهرباني ورحمت اهل بيت ع باشي ،محبت خدا واهل بيت ع تو دلت زياد بشه صلواتي بفرست
60410
نام: سید نواب احمدیار
شهر: کابل
تاریخ: 11/16/2008 8:38:27 PM
کاربر مهمان
  اینجانب سید نواب احمدیار فارغ التحصیل صنف دوازدهم و همچنان محصل پوهنتون کابل در رشته اقتصادمیباشم و همچنان یک تن از استادان بخش انگلیسی میباشم و در بخش گرافیک دیزاینر ایفای وظیفه مینمایم
60409
نام: حنانه
شهر: قم
تاریخ: 11/16/2008 7:55:33 PM
کاربر مهمان
  م عزیز.سلام.می خواستم بگم که خوندن سوره های یس و ملک برای شخصی که از دنیا رفته اند تاثیر مهمی در آرامش یافتن و آسوده بودن آن شخص دارد.لطفا به خواندن این سوره ها مداومت کنید.همچنین سوره های واقعه و الرحمن .ان شاالله خداوند ایشان را مورد رحمت و مغفرت خویش قرار میدهند.در ضمن تعبیر دیدن آیه ای قران تفسیر همان آیه ها میشود.ان شا الله که خیر است...
60408
نام: گمشده
شهر: تهران
تاریخ: 11/16/2008 7:27:59 PM
کاربر مهمان
  اشك چشام امونم و بريدن ... چند روز دلم بدجوري گرفته... چند وقته فكر ميكنم خدا منو فراموش كرده... دارم ميرم زيارت ... خسته و دلتنگ از زمونه.. حالم مثل آدميه كه از همه جا رونده و مونده شده... بي سر وسامان و بي خانمان ...
خوش به حال اونا كه ميدونن دلتنگ چين...ميدونن از زندگي چي ميخوان... من نميدونم كجاي اين راهم ... نه دنيام معلومه نه آخرتم ... من هيچي نميدونم ... انگار رسيدم آخر خط
نميدونم برام دعا كنيد...بيشتر از اين تو اين دنيا سرگردون نشم...
دلم و گره زدم به پنجره ات دارم میرم
به امیدی که میای این گره هارو باز کنی
قربون کبوترهای حرمت امام رضا
قربون این همه لطف و کرمت امام رضا
شمارو رها کنم کجا برم اما رضا
التماس دعا
60407
نام: معصومه
شهر: تبریز
تاریخ: 11/16/2008 7:01:49 PM
کاربر مهمان
  سلام اگه میشه اسم منو هم تو ختم بنویسید ممنون
60406
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 11/16/2008 6:58:11 PM
کاربر مهمان
 
.:: اِنّا لله وَ اَنّا اِلَیهِ راجِعوُن ::.

همه از خداییم ، به سوی خدا برویم.

*سیّد شهیدان اهل قلم ، شهید سیّد مرتضی آوینی:

مردمان، مسافر كاروان مرگند، اما خود نمي‌دانند ، مرگ كاروان‌دار سفر زندگي است.

هدیه به روی نیکوی حضرت بقیة الله الاعظم(عج) وبرای شادی روح این دو عزیز از دست رفته و به نیابت از همه ی شهدا و امام الشّهداء(ره) و شادی روح گذشتگان این جمع و حرف دل خصوصا سوگل حرف دل ، * ختم هزاران سوره ی قدر + ده زیارت عاشوراء * به جای می آوریم و هدیه می نمائیم.

قُربَةً اِلَی الله.

* ختم هزاران سوره ی قدر + ده زیارت عاشوراء *

*ختم اوّل : چه فرقی می کنه عزیز.
*ختم دوم : ایمان گرانقدر از شهر توکل به خدا.
*ختم سوم : امیدوار بزرگوار حرف دل.
*ختم چهارم : مریم ارجمند از شهر انتظار بهار و باران.
*ختم پنجم : دلشکسته بزرگوار از خرم آباد.
*خنم ششم : فریال گرامی از تهران.
*ختم هفتم : پروانه ی ارجمند از شهر پیله های پرواز.
*ختم هشتم : پرستوی بزرگوار از شهر ساوه.
*ختم نهم : گل نرگس عزیز از ایران سرای من است.
*ختم دهم : سارای منتظر گرامی از مشهدالرّضا(ع).
*ختم یازدهم : م بزرگوار از شهر نگم بهتره.(خدا عموتون رو بیامرزه.تسلیت عرض می کنم. تا می تونید خیرات و مبرّات برای روحشون بفرستید. همین هزار سوره ی قدر و ده زیارت عاشوراء رو هم به روح ایشون هدیه کنید. در طی شبانه روز و خصوصا بعد از نماز های واجب انجام بدید. به نیابت از ایشون صدقه بدید و...)
.
.
.
*ختم آخر : شهاب از شهر امید به رحمت خدا.

* بارالها به حق آیه های نورت ، قرآن مجید ، چشمان ما را به جمال نورانی گل نرگس ، مهدی موعود(عج) منوّر بفرما.

اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج.

اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.
60405
نام: بنده خدا
شهر: جزيره مجنون
تاریخ: 11/16/2008 6:30:17 PM
کاربر مهمان
  بسم الله الذی خلق النور من النور

السلام علیک یا ابا صالح المهدی (عج)


سلام ...



راهیست راه عشق که هیچ اش کناره نیست

آنجا جز آنکه جان بسپاریم چاره نیست


به عشق شهدا (( اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ))


یا علی مددی
60404
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 11/16/2008 6:14:09 PM
کاربر مهمان
  خدای من
دستهامو رها می کنم و فقط نگاهم به دستهای توست تا با هم باشیم.
خدای من اگر زمانی من رو به روی صخره ها و قله های ناهموار زندگی رها کنی ،
یقین دارم که قصدت آموختن پروازه
اما من
می ترسم!

خدایا الان چنین حسی دارم، همراهی ام می کنی ؟


خدایا تو برای من دعا کن!
60403
نام: \حنانه
شهر: قم
تاریخ: 11/16/2008 6:13:03 PM
کاربر مهمان
  ببخشید می خواستم بپرسم این طرح ختم دسته جمعی چطوریه؟هر نفری باید هزار بار قدر و ده زیارت عاشورا بخونه؟یه چیز دیگه...من اولین باری که بااین سایت آشنا شدم خوشحال بودم از اینکه میتونم درد دلهامو بگم .پنج شنبه قبل متنی رو فرستادم و ازتون راهنمایی خواستم ولی فکر کنم هیچ کس متنمو نخوند.من خیلی به راهنمایی هاتون احتیاج دارم.کمکم کنید...
<<ابتدا <قبلی 6047 6046 6045 6044 6043 6042 6041 6040 6039 6038 6037 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved