اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60382 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/16/2008 12:57:49 PM
کاربر مهمان
|
.* رَبّیَ الله (جلّ جلاله) *.
*دلشکسته ی عزیز و ارجمند ، سلام و عرض ادب و خدا قوّت.
ممنون از نظر لطف و خیرخواهانه و بسیار مثبتتون. خوشحالم از این بابت که پرچم رو زمین نمی مونه. هر وقت هم فرصت نکردید بنده در خدمت شما هستم.
در صورت امکان طبق فرمت ذیل زحمت رو بکشید ممنون می شم.
ان شاء الله با خود قرآن در یوم الحساب محشور بشید.
.:: اِنّا لله وَ اَنّا اِلَیهِ راجِعوُن ::.
همه از خداییم ، به سوی خدا برویم.
*سیّد شهیدان اهل قلم ، شهید سیّد مرتضی آوینی:
مردمان، مسافر كاروان مرگند، اما خود نميدانند ، مرگ كارواندار سفر زندگي است.
هدیه به روی نیکوی حضرت بقیة الله الاعظم(عج) وبرای شادی روح این دو عزیز از دست رفته و به نیابت از همه ی شهدا و امام الشّهداء(ره) و شادی روح گذشتگان این جمع و حرف دل خصوصا سوگل حرف دل ، * ختم هزاران سوره ی قدر + ده زیارت عاشوراء * به جای می آوریم و هدیه می نمائیم.
قُربَةً اِلَی الله.
* ختم هزاران سوره ی قدر + ده زیارت عاشوراء *
*ختم اوّل : چه فرقی می کنه عزیز.
*ختم دوم : ایمان بزرگوار از شهر توکل به خدا.
*ختم سوم : امیدوار بزرگوار حرف دل.
*ختم چهارم : مریم بزرگوار از شهر انتظار بهار و باران.
*ختم پنجم : دلشکسته بزرگوار از خرم آباد.
*خنم ششم : فریال گرامی از تهران.
.
.
.
*ختم آخر هزار سوره ی قدر + ده زیارت عاشوراء: شهاب از شهر امید به رحمت خدا.
* بارالها به حق آیه های نورت ، قرآن مجید ، چشمان ما را به جمال نورانی گل نرگس ، مهدی موعود(عج) منوّر بفرما.
اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج.
اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.
|
|
| 60381 |
نام:
پروانه
شهر:
پیله های پرواز
تاریخ:
11/16/2008 12:41:18 PM
کاربر مهمان
|
به نام خدا و سلام
خدایش بیامرزاد
لطفا نام مرا هم برای سوره قدر و زیارت عاشورا ثبت کنید.
التماس دعا
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
|
|
| 60380 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
11/16/2008 12:12:24 PM
کاربر مهمان
|
به یاد خدا
سلام به همگی
آقا شهاب بزرگوار ممنون از لطفتون به خاطر ثبت نام بنده در فهرست .
****
ایمان عزیز بنده بسیار کوچکتر از این هستم که تجربه ای داشته باشم و یا به کسی توصیه ای بکنم ، فقط با توجه به متنی که نوشتید ، ازتون می خوام به حکمت خدا و به دلتون رجوع کنید.
*****
سمیرای عزیز مثل همیشه شعرهاتون به دل می شینه و بسیار پرمعنا هستند.
فصل پاییز که شد
...
قسمتی از روح من پرواز کرد
...
شاپرک هم ناز کرد
***
دلشکسته ی گرامی خسته نباشید .
|
|
| 60379 |
نام:
معصومه
شهر:
تبریز
تاریخ:
11/16/2008 11:46:07 AM
کاربر مهمان
|
سلام ندارم عزیز از جهنم مگه بهشت وجهنم رو ادما برای هم تعیین می کنند ؟ اونایی که میگن بهشتی هستند معلومه ایمانشون رو کامل نکردند به نظرمن بهشت یا جهنم رو خود ادما با کارهاشون می سازند راه درست رو خدا به ما نشون داده پس این ما هستیم که می تونیم خودمون رو بهشتی کنیم یا جهنمی حرفهای این ادمای ازخود راضی رو جدی نگیر شاید یکی چادر سرش نکنه اما ممکنه باایمان ترین ونزدیکترین ادم به خدا باشه خودت رو با این حرفا اذیت نکن
|
|
| 60378 |
نام:
دلشکسته
شهر:
خرم آباد
تاریخ:
11/16/2008 11:28:49 AM
کاربر مهمان
|
سلام مدتیه خیلی گرفتارم ولی دلم واسه اینجا و اهالیش خیلی تنگ شده بود
چه فرقی میکنه گرامی خیلی نارحت شدم مرا در غو خود شریک بدانید خدا روحش را شاد کند برای شادی روح مرحومه صلواتی بفرست.
ایمان عزیز از لطف شما و بقیه دوستان خیلی ممنون هستم عزیز تو که اینطوری میگی من چکار کنم دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه که بگم پس اون امیدت کجارفت تو که من و دلداری میدادی باغیرت باش و صبور البته ببخشید که اینجوری میگم آخه تحمل ناراحتی شمارو دیگه نداشتم خدا بزرگه خودت خوب میدونی التماس دعا
م بهتر نگم گرامی انشاءالله خدا قسمت شما بکنه راستش منم ثبت نام کردم عمره دانشجویی و امیدوارم اما از یه جادیگه بهم پیشنهاد یه عمره آماده رو دادن فقط منتظرم خدا چی بخواد واسه منم دعا کنه خدا به منم لبیک بگه
دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند واندرآن ظلمت شب آب حیاتم دادند....
آقای شهاب بزرگوارببخشید بی ادبی در محضر خوبانی چون شما من اسمهارو ثبت کردند خواستم ثوابی برده باشم شما خیلی پاکی واسه منم دعا کن
فاطر گرامی شماحاجت منو به امام حسین بگید بخدا بسکه گفتم خودم خسته شدم امام حسین از زبان شما بشنود انشاالله جواب منو هم بدهد
از همه دوستان فریال دلشکسته پرستو و....التماس دع دارم
تا بعد....
*ختم اوّل هزار سوره ی مبارکه ی قدر + ده زیارت عاشوراء: چه فرقی می کنه عزیز.
*ختم دوم هزار سوره ی مبارکه ی قدر + ده زیارت عاشوراء: ایمان بزرگوار از شهر توکل به خدا.
*ختم سوم هزار سوره ی مبارکه ی قدر + ده زیارت عاشوراء: امیدوار بزرگوار حرف دل.
*ختم چهارم هزار سوره ی مبارکه ی قدر + ده زیارت عاشوراء: مریم بزرگوار از شهر انتظار بهار و باران .
. ختم پنجم هزار سوره ی مبارکه قدر+ ده زیارت عاشورا دلشکسته از خرم آباد
.خنم ششم هزار سوره مبارکه قدر + ده زیارت عاشورا فریال گرامی از تهران
.
.
.
*ختم آخر هزار سوره ی قدر + ده زیارت عاشوراء: شهاب از شهر امید به رحمت خدا.
|
|
| 60377 |
نام:
قطره
شهر:
ننوشنه
تاریخ:
11/16/2008 11:06:12 AM
کاربر مهمان
|
عشق عقد دائمی ما با غربت است. اگر نتوانیم عشق بورزیم، از زندگی نیز محروم خواهیم شد. آن گاه، آنی نخواهیم بود که می توانیم باشیم .وقتی می فهمی که از هستی جدا نیستی، آن گاه، عاشق می شوی. عشق، میوه تجربه وحدت عارفانه خود با همه چیز و همه کس است. عشق، رابطه نیست، بلکه برترین مرتبه وجود است. بعضی ها به غلط گمان می کنند که نقطه مقابل عشق، نفرت است. نقطه مقابل عشق، نفرت نیست، بلکه ترس است. نفرت، عشق وارونه است. وقتی خود را نمی شناسی، از همه می ترسی. وقتی می ترسی، تنها می شوی. وقتی عشق می ورزی، محو می شوی. دیگر نیستی تا احساس تنهایی کنی.عشق لطافت است. یک روح سخت ، اجازه نمی دهد دست خداوند آنرا مطابق میل خود شکل بخشد.
|
|
| 60376 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
11/16/2008 10:58:14 AM
کاربر مهمان
|
ساراي منتظر ازمشهد الرضا،دنياميخواهي نمازشب بخوان ،آخرت ميخواهي نماز شب بخوان، سلامتي امام عصرعج صلواتي بفرست ،به بر كت صلوات امورت روبرا شود انشاا...،برايت ازخدا عزت نفس ،اعتماد بنفس ،و سلامتي وفراغ شدن ازمشكلات خواهانم ،
|
|
| 60375 |
نام:
فریال
شهر:
تهران
تاریخ:
11/16/2008 10:35:22 AM
کاربر مهمان
|
سلام وعرض ادب:ممنون میشم لطف کنیدیک ختم هم به نام من ثبت کنید.
|
|
| 60374 |
نام:
سمیرا
شهر:
بابل
تاریخ:
11/16/2008 10:20:14 AM
کاربر مهمان
|
فصل پاییز که شد
...
قسمتی از روح من پرواز کرد
...
شاپرک هم ناز کرد
*
باز در اندوه بارانی
خودم را شسته ام
حرف های بی محابا گفته ام
...
*
فصل پاییز که شد
...
انتقام از من نگیر ای روزگار
من خودم از زهر هجرش پر نصیب
از فراق یار گشتم بی شکیب
...
با سکوت و گریه های انتظار
فصل پاییز که شد
...
*
او که نقاش ازل بوده و هست
رنگ زردی به درختم بخشید
باد سردی به حیاطم پیچید
بوی باران به اتاقم آمیخت
و اناری خندید
|
|
| 60373 |
نام:
انسیه
شهر:
تنهایی وناامیدی وانتظار
تاریخ:
11/16/2008 9:47:42 AM
کاربر مهمان
|
امام حسین(ع):سلام گفتن برسخن گفتن مقدم تراست.
آه!سلام برخالق بی همتاوچهارده معصوم(ع)وشمادوستان"خانم م ازنگم بهتره انشاالله وحتمابه لطف خداودعای امام زمان(عج)باهمین کاروان به مکه میروید.التماس دعااااااااااا!
کی بوده ای نهفته که پیداکنم تورا؟/کی رفته ای زدل که تمناکنم تورا؟{یااباصالح المهدی(عج)ادرکنی الغوث الساعه الامان}اللهم عجل لولیک الفرج.
|
|