شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60322
نام: .
شهر: .
تاریخ: 11/14/2008 1:32:26 PM
کاربر مهمان
  پاهای پدر را بغل کرده بود و زار زار گریه که: (نباید بری!). پرسید: (این چرا این طوری میکنه؟ دفعه های پیش که آروم بود!) اشک توی چشمهای مادر حلقه زد و گفت: (مهدی، پسر همسایه بهش گفته بابام رفته جبهه شهید شده )
60321
نام: شهید گمنام
شهر: جزیره مجنون
تاریخ: 11/14/2008 12:45:07 PM
کاربر مهمان
  بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
دعا کبوتر عشق است بال و پر دارد

بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب
که روزگار بسی فتنه زیر سر دارد

بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا
زپشت پرده غیبت به ما نظر دارد

بخوان دعای فرج را بیاد خیمه سبز
که آخرین گل سرخ از دلت خبر دارد

***
یک یادگاری هم از شهید صفر علی داوودی:

مادرم سلام این فرزندت را از کردستان غریب و مظلوم بپذیر. اینجا کسی را جز خدای بزرگ و ملائک نداریم
مادرم برای ما دعا کن
60320
نام: جامونده از قافله
شهر: همین نزدیکیا
تاریخ: 11/14/2008 10:05:35 AM
کاربر مهمان
  بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام خدمت شما عزیزان

امروز فردای تمامی دیروزهای ماست فردایی که می خواستیم آنرا داشته باشیم برای فرداها

برای سلامتی وتعجیل در امر فرج آقا مهدی صاحب الزمان صلوات
60319
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 11/14/2008 9:43:48 AM
کاربر مهمان
 

.:: اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم ::.

*السّلام علیک ایهاالقائم المنتظَر المهدی *

سلام بر تو...

اى مرد همیشه جوان!
كدام روز سپید از پشت كوه‏هاى روز مى‏آیى؟
كدام صبح صادق، خورشید را به كوچه‏هاى تنگ كاهگلى مى‏آورى؟
كدام روز ، فرشتگان نام تو را بر ماذنه‏ها فریاد مى‏كنند؟
كدام روز ، عیسى مسیح‏ذعلیه السلام از هفت آسمان فرود مى‏آید و به قامت ‏بلند تو اقتدا مى‏كند؟
كدام روز شاعران به جاى شعر نیایش مى‏خوانند؟
كدام روز بوى گرم نان سفره‏هاى كوچك مستضعفان را پر مى‏كند؟
كدام روز فلسفه ی چشم‏هاى تو تدریس مى‏شود؟
آخر اى آفتاب روشن اطمینان
نام تو آواز پر جبرئیل است، در گوش هوش زمان
هزار سال است كه هر غروب دلتنگ آدینه
به سمت ظهور تو نماز مى‏گذاریم.

آیا صبح نزدیك نیست؟!....

* * *

*پیشنهاد می کنم که ...
در موضوعاتی مانند خودسازی ، راه های معاشرت با دیگران ، درس خوندن ، کار و ... اگه تجربه ی موفقی داریم اون رو از طریق همین صفحه ی نورانی ، البته خیلی مفید و مختصر ، در چند خط ، در اختیار دیگران قرار بدیم تا زکات اون تجربه ی موفق رو داده باشیم.


اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج.

اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.
60318
نام: ثناء
شهر: شیراز
تاریخ: 11/14/2008 9:43:13 AM
کاربر مهمان
  سلام بر سید و اهالی حرف دل
***********
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

اللهم اغفر لی و لوالدی و للمؤمنین و المؤمنات و للمسلمین و المسلمات الاحیاء منهم و الاموات

********
یا حسین
60317
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 11/14/2008 9:20:25 AM
کاربر مهمان
  حنانه خانوم ازقم سلام وعرض ادب:به نظرمن شمابه عنوان یک دخترخانوم نبایدشان وشخصیت خودتون رو پایین بیارین برای این که درمورداین موضوع باپسرخالتون صحبت کنیدبه نظرمن اگه بایه بزرگتردرمیون بگذاریدکه ایشون این قضیه روتوخانواده مطرح کنندبهتره تازه خوبه که ازاشناهاتون هستندوگرنه امکان داشت قضیه یه کم پیچیده بشه ولی به نظرمن این راه خوبیه که یه برادریامادروپدرتون این مساله رودرمیون بگذارید...(التماس دعا)
60316
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 11/14/2008 8:20:29 AM
کاربر مهمان
  زندگی بال وپری داردباوسعت مرگ... پرشی داردبه اندازه ی عشق... زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت ازیادمن وتوبرود... زندگی جذبه ی دستی است که می چیند... زندگی نوبرانجیرسیاه دردهان گس تابستان است... زندگی بعددرخت است به چشم حشره... زندگی تجربه ی شب پره درتاریکیست... زندگی حس غریبیست که یک مرغ مهاجردارد... زندگی سوت قطاریست که درخواب پلی می پیچد... زندگی دیدن یک باغچه ازشیشه ی مسدودهواپیماست... خبررفتن موشک به فضا... لمس تنهایی ماه... فکربوییدن گل درکره ای دیگر... زندگی شستن یک بشقاب است... زندگی ضرب زمین درضربان دل ماست... زندگی هندسه ی ساده ویکسان نفس هاست... هرکجاهستم باشم... اسمان متل من است... پنجره-فکر-هوا-عشق-زمین-مال من است... چه اهمیت داردگاه اگرمی رویند... قارچ های غربت؟... چشم هارابایدشست... جوردیگربایددید... ************ گمشده ی عزیزم -پرستوی گلم-دلشکسته های مهربونم-مریم خانوم از انتظاربهاروبارون ازهمگی التماس دعادارم...درضمن خیلیم به فکرتون هستم توروخدامنوفراموش نکنید.دراخر(التماس دعاازهمگی)
60315
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 11/14/2008 6:35:01 AM
کاربر مهمان
  دوباره سلام برادرگرامی حسین اقاازتهران دیشب یه حرفی رویادم رفت بزنم این که من اصلاناامیدنیستم خیلی هم امیدوارم اگه ادامه ی متنم بودخودتون متوجه میشدین گویامتن ناقصه...(التماس دعا)
60314
نام: سحر
شهر: کرج
تاریخ: 11/14/2008 12:31:38 AM
کاربر مهمان
  سلام خواهش ميکنم شما رو قسم ميدم به تمام مقدسات براي همه ي بيمارا دعا کنيد و شفا وبهبودي معشوق منم که ديشب تصادف کرده از خدا بخوايد براش دعا کنيد ممنون
60313
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 11/13/2008 9:57:41 PM
کاربر مهمان
  ببخشیدچرامتن حقیقت گمشده ی من کامل نیومده ممنون میشم دلیلشوبهم بگید(التماس دعا)
<<ابتدا <قبلی 6038 6037 6036 6035 6034 6033 6032 6031 6030 6029 6028 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved