اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60302 |
نام:
حنانه
شهر:
قم
تاریخ:
11/13/2008 6:29:29 PM
کاربر مهمان
|
چه روزها که یک به یک غروب شد نیامدی/ چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی/خلیل آتشین سخن کمر به دوش و بت شکن /خدای ما دوباره سنگ وچوب شد نیامدی/ برای ما که دل شکسته ایم و خسته ایم نه/ ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی/تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام/ دوباره صبح ظهر غروب شد نیامدی...
|
|
| 60301 |
نام:
حنانه
شهر:
قم
تاریخ:
11/13/2008 5:50:57 PM
کاربر مهمان
|
برام دعا کنین.من چند ساله که عاشق پسر خالم شدم.طلبه است.قم درس می خونه.نمی دونم چیکار کنم. خیلی دوستش دارم.از کجا بفهمم که منو دوست داره؟
|
|
| 60300 |
نام:
گمنام
شهر:
پلدختر
تاریخ:
11/13/2008 4:54:36 PM
کاربر مهمان
|
کاش لحظه چشم بستنت را میدیدم تا برای همیشه چشمانم را بر بدی میبستم
|
|
| 60299 |
نام:
مسافر
شهر:
مسافرخانه
تاریخ:
11/13/2008 4:50:25 PM
کاربر مهمان
|
فریده خانم این افکار پوچ را دور بریز وبدان زندگی بسیار با ارزش تر از این است که خودت را با این افکار سیاه باعث ناامیدی خود ودیگران بشوی اگر تو فردی مذهبی هستی که شک دارم نباید اینقدر این مسایل را بزرگ کنی ظاهراخیلی تیتیش مامانی هستی که اینگونه مشکلت برایت بزرگ شده برو کمی به دین وایمانت اضافه کن ببین چقدر ارامش میابی دوستان بیایید این باغ را با سخنان ناامید کننده خود برای دیگران کویر خشک نکنیم
|
|
| 60298 |
نام:
میم
شهر:
دوست
تاریخ:
11/13/2008 4:44:38 PM
کاربر مهمان
|
بسم الله الرّحمن الرّحیم
سلام علیکم جمیعا
امام علی (علیه السلام) _ غرر الحکم
____________________
لا تَرجُ الّا ربَّکَ
جز به پروردگارت امیدوار مباش.
.....
مَن سَألَ الله َ أعطاهُ
هر که از خدا بخواهد، عطایش کند.
.....
مَن صبَر َ نالَ الــمُنا
آن که پایداری کند ، به آرزوهایش رسد.
.....
لِکلّ ِ هَمّ ٍ فَرَجٌ
هر غمی را گشایشی باشد.
رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند...
چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند....
|
|
| 60297 |
نام:
معصومه
شهر:
تبریز
تاریخ:
11/13/2008 2:46:48 PM
کاربر مهمان
|
سلام خدمت همه شما دوستان عزیز
من از دست این دنیا وادماش دیگه خسته شدم نمی دونم خدا چه جوری ما ادمارو تحمل می کنه من که خیلی شاکیم این قدر گله دارم از این آدما که اگه بخوام بنویسم تموم کاغذهای دنیا تموم می شه می گم مگه همه رو خدا خلق نکرده هرک ی رو به یه شکل وقیافه خاص پس چرا این آدما این همه ظاهربین هستند مگه قیافه آدما چه تاثیری می تونه داشته باشه تو کار وزندگی شون این همه عمل زیبایی صورت وبینی وغیره انجام می دن که چی ؟ اخرش مگه زیر خاک نمیرن وخاک نمیشن ؟ الان حرف این ادما اینه فلان کس خوشگله پس از هر لحاظ عالیه ؟ ولی به نظر من مهم باطن ادماست که باید زیبا باشه اما کیه که این حرفو قبول کنه؟همه به دنبال زیبارویان هستند چرا؟ من که هیچ وقت ظاهر ادما برام مهم نیست چون همه رو خدا خلق کرده وچیزی رو که اون خلق کنه هیچ عیبی نمی تونه داشته باشه التماس دعا
|
|
| 60296 |
نام:
حسین
شهر:
نهران
تاریخ:
11/13/2008 2:36:37 PM
کاربر مهمان
|
سلام فریال
چرا خودتو اسیر گرفتاری های دنیوی کردی هیچ کس توی این دنیا به آسایش و آرامش با هم نرسیده تو وقتی به آرامش می رسی که خودتو بشناسی و بعد راه تو پیدا کنی حالا توی راه مشکلاتی هم هست ولی اگه توی راه هدفتو ببینی دیگه هیچ مشکلی برات سخت تموم نمیشه بلکه خیلی هم شیرین میشه و سعی کن که هدفت بندگی باشه و بس بجای این هم نامیدی به خدا توکل کن که خدا وکیل خوبی برای بندگانشه امید وارم که خودتو بشناسی که کی هستی و برای چی به این دنیا امدی در پناه حق
|
|
| 60295 |
نام:
سورنا
شهر:
نزدیک کربلا
تاریخ:
11/13/2008 2:19:34 PM
کاربر مهمان
|
یا لطیف!
دوستای نازنینم و برادرای بزرگوارم...گمشده،چه فرقی میکنه،مریم،شاهد،بنده خدا،عبدالزینب،پسرعمو مقداد شهاب بزرگوار)که حتی مجال نبود زیارت قبول به ایشون بگم)خروش و تک تک حرف دلیا!از دعاهاتون بینهایت سپاسگزارم و برای محبت همیشگیتون حسابی مدیون...ازتون میخوام کماکان همه مریضا و داداش منو دعا کنید.داداشم بازم چن تا آزمایش داد و برگشت و هفته آینده دوباره باید بیاد تهران که اگه خدا بخواد عمل بشه.
باور کنید هفته گذشته که داشت میومد تهران چیزی نمونده بود دق کنم...آخه داداش من هنوز ۲۵ سالش نشده اینجور مریضیا براش زوده...خیلی زود...
ببخشید که حالم چندان مساعد حرف زدن نیست.
همه ی مریضا رو از کوچیک تا بزرگ دعا بفرمایین.
ملتمس دعاتون(سورنا)از نزدیک کربلا
|
|
| 60294 |
نام:
جامونده از قافله
شهر:
همین نزدیکیا
تاریخ:
11/13/2008 2:13:35 PM
کاربر مهمان
|
سلام به اهالی حرف دل
چند روز قبل اتفاقی به سایت شهید آوینی برخورد کردم همین جور که داشتم به مطالب سایت نگاه میکردم وارد قسمت حرف دل شدم
دیدم اینجا هرکی میاد وچند تا جمله رو مینویسه .
چنتا جمله رو که خوندم فهمیدم که خیلی از شما عقبم برای همین هم اسممو گذاشتم از قافله جامونده
چون از شما خیلی عقبم ، دیشب تو جلسه کانون فرهنگی رهپویان وصال آقای صفری میگفت شما تا خودتون میتونید برای خودتون دعا کنید از کسی نخواید براتون دعا کنه
آخه من روسیاه ...
ولی میدونم خدایی رو داریم که رحمن ،بخشنده ومهربان می دونم آقایی روداریم که میخواد به هر بهونه ای دستمونو بگیره وبیشتر از ما خودمون دلش به حال ما میسوزه .
بعضی وقتا که با خودم خلوت میکنم پیش خودم میگم تو اون دنیا چه جوری جواب این شهدا روجواب اونایی که با خون خودشون راه رو به ما نشون دادن بدم چه جوری جاب هفتاد و دو
شهید تشنه کربلا رو بدم واین باعث میشه که بغضی گلومو اینقدر فشار بده که...
چند روزه دلم میخاد صبح قبل شروع کارام بیام وحرف دلمو بنویسم نمی دونم چیه ولی حس عجیبی منو سمت شما میکشه
دوستان منو تو جمع صمیمی خودتون بپذیرین
آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هر کجاهست خدایا به سلامت دارش
الهم عجل لولیک الفرج
امید وارم همتون موفق و سر بلند باشید
|
|
| 60293 |
نام:
حسین
شهر:
تهران
تاریخ:
11/13/2008 12:32:39 PM
کاربر مهمان
|
سلام به دوستاران یگانه محبوب
(حال که نمی مانیم پس در بودنمان باشیم)
ما همه یا توی گذشته هستیم یا یا به فکر آینده غافل از اینکه حال رو داریم از دست می دیم
|
|