اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60282 |
نام:
چه فرقی میکنه
شهر:
هیچ جا
تاریخ:
11/13/2008 8:48:32 AM
کاربر مهمان
|
سلام علیکم جمیعا
شهاب جان آماده محرم میشویم انشالله که محرمی باشیم و توفیق خدمت را داشته باشیم.
آرام گرامی از شهر آرامش خیر مقدم انشالله که استفاده کنیم از مطالب مفیدتون.
دلشکسته گرامی یار گرامی حرف دل به خدای عزوجل توکل کن و گره کار خود را به دستان توانمند او بسپار انشالله که رفع مشکل میگردد.
اگر این مکان را امین خود یافتی دردو دل کن انشالله که با همفکری دوستان کمی از بار دلت سبکتر میشود و دلت آرام میگیرد.
التماس دعای فراوان مریض بد حالی داریم.
دوستان گرامی از عمل برادر سورنای محترم ما را بی خبر نگذارید.
پنجشنبه است و آخر هفته شادی روح گذشتگان . شهدا . رفتگان جمع بخوانیم فاتحه ای .
مد نظر صاحب خانه شهید سید مرتضی آوینی
شهدا و شهدای گمنام
سوگل حرف دل
همسر و دائی و پسر دائی ایمان گرامی
خانم سادات
مهدیه خانم و اعظم خانم
سید مهدی
شهدای مسجد ارک
شهدای مسجد ره پویان وصال شیراز
شهدای حرم علی بن موسی الرضا
آقا مرتضی
مادر امین گرامی
صمن ناز خانم
و همه و همه گذشتگان را مد نظر داشته باشید.
یا علی و یا فاطمه
|
|
| 60281 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
11/13/2008 8:38:22 AM
کاربر مهمان
|
اي خداوند !
تو که به بني آدم کرامت بخشيدي،
تو که امانت خاص خويش را بردوش بني آدم نهاده اي،
تو که همه ي پيامبرانت را براي تعليم کتاب و تحقق عدالت مبعوث کرده اي،
تو که عزت را از آن خود مي خواني و ازآن پيامبران خود و از آن انسانهايي که ايمان دارند.
ما انسانيم ،به تو و پيامبران تو ايمان داريم
آزادي و آگاهي و عدالت و عزت را از تو مي خواهيم.
ببخش،که سخت محتاجيم
و دردناکانه تر از همه وقت قرباني اسارت و جهل و ذلتيم.
اي خداوند مستضعفان !!
تو که اراده کرده اي تا بر بيچاره شدگان زمين منت نهي و توده هاي محکوم به زجر و محروم از
حيات را که دربندکشيدگان تاريخ و قربانيان ستم وغارت زمان و مبغوضان دوزخ زمين اند ، به
رهبري انسان برکشي وبه وراثت جهان برداري .
اينک هنگام در سيده است و مستضعفان زمين وعده ي تورا انتظارمي کشند.
اي مظهر غيرت ،مستضعفان زمين در اين زمان تنها پرستندگان تواند.
اي خداوند،تو که همه ي فرشتگانت را بر پاي آدم به سجده افکندي،اينک نمي بيني که بني آدم را
بر پاي ديوان به خاک سجود افکنده اند !!!
آنان را از بند عبوديت بتهاي اين قرن که خود تراشيده ايم ،به بندگي آزادي بخش عبوديت
خويش آزادي ببخش .
اي خداوند !!
آنها که به آيات تو کفر مي ورزند و پيامبران تو را به ناحق مي کشند و نيز مرداني را که از مردم
برخواسته وبه عدالت و برابري مي خوانند،نابود مي کنند،بر جهان مسلط اند.
اي خداوند !!
به علماي ما مسئوليت و به عوام ما علم
و به مؤمنان ما روشنايي و به روشنفکران ما ايمان
و به متعصبين ما فهم و به فهميدگان ما تعصب
وبه زنان ما شعور و به مردان ما شرف
و به پيروان ما آگاهي و به جوانان ما اصالت
و به اساتيد ما عقيده و به دانشجويان ما ....نيز عقيده
و به خفتگان ما بيداري و به بيداران ما اراده
و به مبلغان ما حقيقت و به دينداران ما دين
و به نويسندگان ما تعهد و به هنرمندان ما درک
و به شاعران ما شعور و به محققان ما هدف
و به نوميدان ما اميد و به ضعيفان ما نيرو
و به محافظه کاران ما گستاخي و به نشستگان ما قيام
و به راکدان ما تکان و به مردگان ما حيات
و به کوران ما نگاه و به خاموشان ما فرياد
و به مسلمانان ما قرآن و به شيعيان ما علي
و به فرقه هاي ما وحدت و به حسودان ما شفاء
و به خودبينان ما انصاف و به فحاشان ما ادب
و به مجاهدان ما صبر و به مردم ما خود آگاهي
و به همه ملت ما همت تصميم و استعداد فداکاري
و شايستگي نجات و عزت ببخش.
اي خداي کعبه !!!
اين مردمي را که همه عمر،هر صبح و شام در جهان رو به خانه ي تو دارند،رو به خانه ي تو
مي ريند و رو به خانه ي تو مي ميرند.
اين مردمي را که بر گرد خانه ي ابراهيم تو طواف مي کنند،قرباني جهل شرک و دربند جور نمرود،مپسند.
و تو اي محمد !!
پيامبر بيداري و آزادي و قدرت !!
در خانه ي تو حريقي دامن گستر درگرفته است و بر سرزمين تو سيلي بنيان کن از غرب تاختن
آورده است . و خانواده ي تو ديري است که در بستر سياه ذلت به خواب رفته اند.
بر سرشان فرياد زن !! بر سرشان فرياد زن !!
قم فانذر!!! بيدارشان کن ...
وتو اي علي!!
اي شير،مرد خدا و مردم،رب النوع عشق و شمشير ..
ما شايستگي شناخت تو را از دست داده ايم ، شناخت تو را از مغز هاي ما برده اند،
اما عشق تو را علي رغم روزگار،در عمق وجدان خويش،در پس پردهاي دل خويش همچنان
مشتعل نگاه
|
|
| 60280 |
نام:
انسیه
شهر:
تنهایی وناامیدی وانتظار
تاریخ:
11/13/2008 8:25:43 AM
کاربر مهمان
|
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم کل ولیک الحجه بن الحسن صلواتک علیه وعلی ابائه فی هذه الساعه وفی کل ساعه ولیاوحافظاوقاعداوناصراودلیلاوعیناحتی تسکنه و ارضک طوعاوتمتعه فیهاطویلابرحمتک یاارحمن راحمین.اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم.
سلام به خالق یکتایم واباصالح المهدی(عج)که انشاالله فرداآخرین روزازغیبتشان باشدوامیدوارم فرداباتمام وجودفرج ایشان رادرک کنم وکنیم.اللهم عجل لویک الفرج!
وسلام به شمادوستان بزرگوارلطفاامشب دردعای کمیل وصبح فردادردعای ندبه فرج مولایمان رابیش ازپیش خواستارباشیم تاانشاالله دعای سمات راباحضورشریف وگرانقدرخودشان بخوانیم.
وسلام خدمت آقاشهاب که ازوقتی که به کربلارفته انددل سیاه مراهم باخودبرده اندو...راستش من آماده نیستم ولی برای محرم و... دلم یه ذره شده کاش امسال بامعرفت ترازسالهای قبل باشم و...التماس دعاااااااااااا ازتمامی شمابزرگواران!
باآب طلانام حسین قاب کنید/بانام حسین یادی از آب کنید/خواهیدکه سربلندوجاویدشوید/تاآخرعمرتکیه برارباب کنید.
|
|
| 60279 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
11/13/2008 8:17:31 AM
کاربر مهمان
|
سلامتي وجود امام زمانت عج وسلامتي خودتان صلواتي بفرستيد
|
|
| 60278 |
نام:
دلشکسته
شهر:
خرم آباد
تاریخ:
11/13/2008 8:10:38 AM
کاربر مهمان
|
سلام برسید
سلام براهالی اهل دل
مستانه و باشتاب رفتند آنان که به آفتاب رفتند
دربحرعطش وضو گرفتند سیراب از این سیراب رفتند
خوش بحال شهدا خوش بحالشون
از لطف شماایمان گرامی خیلی ممنونم امیدوارم حال دخترتون خوب شده باشه دلتنگیهام دست خودم نیست دل وقتی که بخواد بگیره میگیره کارش نمیشه کرد منم دلتنگیامو واسه سید واهل دل میگم یه جورایی به همتون عادت کردم دل کندن از این باغ با آدمای با صفاش خیلی سخته شما ایمان گرامی سبکبار پرستو مریم گمشده دلشکسته گرامی آقا شهاب با متن های قشنگشون احسان چه فرقی میکنه سارا فاطر با خلوت های قشنگش فریال و بقیه دوستان اهل دلی چه جدیدیها وقدیمیها...
راستی یه چیزی از خدا خواستم خدا داره جوابم رو میدهد دعام کنید خدا زودتر منو به آرزوم برسونه
به خدا خدا خیلی مهربونه خیلی
اگه قسمت بشه خدا منو به خونه خودش دعوت کرده
فقط همینو بگم که من لایق نبودم وبس ...آخه من کجا بقیع کجا دیشب وقتی بهم پیشنهاد دادن فقط گریه کردم حالا دعا کنید درست بشه انتظار نداشتم اینقدر زود خدا جوابم رو بدهدفقط دعام کنید شما که خیلی آبرو دارید.
تابعد...
|
|
| 60277 |
نام:
س
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
11/13/2008 12:59:31 AM
کاربر مهمان
|
هرجا هستي خودت وخانواده ات از بلاها محفوظ وغرق درخير وبركت شويد بر جميع امامان ع صلوات بفرست
|
|
| 60276 |
نام:
محمد صادق بهمن زادگان جهرمی
شهر:
دارامومنین جهرم
تاریخ:
11/12/2008 9:17:34 PM
کاربر مهمان
|
قالَ الرضا (علیه السلام):
الصَّلوهُ عَلى مُحَمَّد وَ آلِهِ
تَعْدِلُ عِنْدَاللهِ عَزَّ وَ جَلَّ
التَّسْبیحَ وَالتَّهْلیلَ وَالتَّكْبیرَ
فرستادن صلوات و تحیّت بر حضرت محمّد و اهل بیت آن حضرت (علیهم السلام) در پیشگاه خداوند متعال، پاداش گفتن «سبحان الله،
لا إله إلاّ الله، الله اكبر» را دارد.
با عرض سلام به ساحت پیامبر رحمت و برکت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و اله وسلم و ال طاهرینش علیم صلوات الله
پیامبر اکرم در قسمتی از پند گهربارش به جانب ابوذر غفاری می فرماید :
ای ابوذر خدا را طوری عبادت کن که گویی او را میبینی . اگر چه تو او را نمی بینی اما او تو را میبیند
و خدا رحمت کند معمار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمة الله که با فیض بردن از معارف سرشار اهلبت عصمت و طهارت علیهم السلام فرمود:
عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنیم
التماس دعا
|
|
| 60275 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/12/2008 8:59:15 PM
کاربر مهمان
|
.:: یا حیّ و یا قیّوم ::.
*آقا احسان گل که از تورنتو دل ما رو بار دیگه بردی کربلا وچه فرقی می کنه عزیز ، سلام و عرض ادب سالار.
قطعه ای از زمین که از بهشت آمده و نامش *کربلا*ست جایی ست دیدنی ، البته نه با چشم سر که با چشم جان.
آنجا هر قدمش آغشته به خون پاک شهیدی ست که در راه ولایتش استوار ایستاد و مرگ در پیش چشمانش اَحلی مِنَ العَسَل شد.
قصّه ی کربلا و آن ماجراهای پرکشیدن های آنگونه ی یاران حضرت سیّدالشّهداء(ع) را هم اکنون نیز می توان از زمین بین الحرمین و آستان ملکوتی و کبریایی حضرت ثارالله(ع) و آستان آسمانی استاد ادب و شهید ادب حضرت اباالفضل العبّاس(ع) و کفّ العباس و تلّ زینبیّه(س) و قتله گاه و ... خواند و حتی به عینه نظاره کرد. تو گویی ذرّات خاک کربلا و قتله گاه با انسان سخن ها می گوید ، سخن نه! مویه می کند!...
از ماجرای العَطَش ... آب ... عمو ... دست ... و حرّ ابن یزید ریاحی ... و تک تک یاران حضرت ...
از ماجرای راز و نیاز حضرت و یارانش در شبهایی که صبحش * شاءَ اَن یَراکَ قَتیلا * به آن شکل های زیبا تعبیر می گشت!
نماز ظهر عاشوراء و راز و رمزهایش ... و ماجرای از قفا بریده شدن سر ارباب بی کفن!!!... وای چقدر این زبان راحت حرکت می کند و این عبارات ساده به ذهن خطور می کند! و خاک بر این دهان و این چشمان گنهکار!
و چقدر این چشمان بی رحمند و کور که خون گریه نمی کنند! ... و چقدر زمین و زمان غرق بی رحمی بود که در ظهر عاشوراء ذرّه ذرّه اش از هم نپاشید با دیدن آن صحنه ها!...
آقا جون مولای من امام زمان(عج) ، قربونت برم آقا! با چه دلی این زیارت ناحیه ی مقدسه رو زمزمه می فرمایید؟! ... و ما با چه دلی کلّ کربلا رو با پا طی کردیم و نه سینه!!!... که اگر اینگونه می شد قلبمان شفای کربلا میافت ... ما که انقدر روسیاهیم و گنهکار ، تاب تحمّل خواندن و شنیدن عبارات این زیارت را نداریم چه برسد به آن چشمان نازنین و دلبرانه ی شما معشوق ذرّات وجودی عالَم که صحنه ها را یک به یک می بینید و خون گریه می فرمایید...
آقا برای ما ندید پدید ها موسم حجّ بوی حسین(ع) می ده و آن حجّ ناتمام اما کامل تر از هر حجّی! ... بوی کاروان و مسلم و حبیب ابن مظاهر و میثم تمّار و هانی ابن عروه و ... به به چه احرام عاشقانه ای بست خون خدا! ... و چه اقتدای عاشقانه ای کردند یاران بی نظیرش ...
بوی محرّم میاد بچه های حرف دل!... کی آماده است؟! ... کی حاضر در راه حبیبش حجة ابن الحسن(عج) سر و جانش رو نثار کنه؟! ...
بارالها ، این مُحرّم ما رو هم مَحرم کن ...
اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج.
اللّهمّ صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم.
|
|
| 60274 |
نام:
زهرا
شهر:
شیراز
تاریخ:
11/12/2008 8:46:22 PM
کاربر مهمان
|
مهدیا گفته بودم چوبیایی غم دل با تو بگویم چه بگویم که غم از دل برود چون توبیایی
سلام نمیدونم چی بگم فقط همینو بگم خیلی دلم گرفته توروبه آبروی امام زمان برام دعاکنید منم این دعارو در حقتون میکنم:خدا ازشما بگیرد هرآنچه خدارا از شما میگیرد
التماس دعا
|
|
| 60273 |
نام:
دلشکسته
شهر:
از شهر مردمان بی رحم و بی وجدان
تاریخ:
11/12/2008 7:14:32 PM
کاربر مهمان
|
حالم خیلی بده
|
|