شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60272
نام: سارای منتظر
شهر: مشهدالرضا
تاریخ: 11/12/2008 6:56:26 PM
کاربر مهمان
  سلام آقا سید
سلام بر دوستان حرف دل
سلام به خروش بزرگوار شما تاج سر ماهستید و سرور حرف دل و سقا خونه راست گفتید کم لطفی از منه و همینطور کم سعادتی دعا بفرمائید تو همین راه هم بمونم واین سعادت برای همیشه ازم گرفته نشه .راستش مثل همون سقا خونه س خودمون یه زیارتی میکنم باشه چشم خدمت میرسیم اعلام بفرمائید روز تولدتون برای صرف چای و کیک بیایم سقا خونه تا اون موقع چند تا شمع روشن بفرمائید بزرگوار !
اما دوستان حرف دل! چون تعداد عزیزان حرف دل زیادند یا میهمانند یا رهگذر همه اسامی به ذهنم نیومد ولی همه برو بچ رو دعا کردم چون همه مون همدلیم پس رأس دعاهامون فرج مولا و صاحبمونه و بعد گرفتاریهایی که داریم و......دوست عزیز مبهم از دنیا ما اگه هم و میشناسیم به واسطه اینه که هدفامون مشخصه گرچه ممکنه توی این گروه من از همه عاصی تر و نالایق تر باشم ولی این گروه من و لایق دونستند و به من لطف کردند.
قبل از اینجا من فقط تو باغ عزیز خودم بود که چند قدمی اینجایه خیلی سرسبز و پر از نعمتای بهشتی اینجا کم میومدم تا اینکه دیدم دوستای باغم اینجا هستند دوست داشتم جا پاشون بزارم برا تبرک نمیدونستم اینجوری گرفتار باغ و حرف دل و باغ بهشتم میشم . روزی که وارد این مکان شدم اصلا با این گروه آشنا نبودم بخصوص خروش گرامی که به واسطه سقاخونه آشنا شدم راستش اول که وارد اینترنت میشی فکر میکنی از همه بهتری ولی وقتی با از خودت بهترون آشنا میشی دیگه خجالت میکشی مثل همیشه بنویسی یا چیزایی رو که می نویسی استرس داری چون عامل به اونا نیستی بقیه چی فکر می کنند! خلاصه اگر چه خیلی شدید دلا به هم نزدیک نیست ولی تا حدودی از حضور هم خوشحال واگه یکی نیومد بقیه نگرانش میشن مثل اعضای یه خونواده منسجم . برای همین از هم توقعات بیشتری داریم راستش روزای اول منم فکر میکردم بی خودی اومدم تو این گروه اینا دیگه کیَ ن! من کار خودم و کردم اونا هم کار خودشون ولی به قلم ودلنوشته های هم آشنا و هم عادت کردیم برای همین سعی می کنیم کمتر بیایم تا بقیه مثل شما بتونن حرف دلشون و بنویسند و البته بقیه اساتید من هستند که شما رو راهنمایی می کنند ولی بعضی حرفا که زده میشه وظیفه مونه از هم حمایت کنیم با اینکه همدیگرو نمیشناسیم ولی خدائیش دلمون تنگ میشه برا نوشتنای قشنگشون اگه یه مدت صفا کردید و تو این حرف دل موندید اونوقت سراغ من و بقیه رو می گیرید!!!!!دوستی که نوشته اند وارد اینترنت شدند سعی کنید غیر از این محفل جای دیگه نرید ارتباطتون و اینجا بیشتر کنید وقتی دیگه جاهای دیگه که میدونید خطرناکه نرفتید کم کم از اینجا دل بکنید گرچه هر کدوممون این و بگیم بازم جهت زیارت مشرف میشیم چون دل کندن از باغ و حرف دل محاله...برای سلامتی اهل دلیهای ثابت و مخلص و گمنام صلوات: اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم....
60271
نام: آرام
شهر: آرامش
تاریخ: 11/12/2008 6:44:39 PM
کاربر مهمان
  سلام امیدوارم که منم به عنوان یکی از دوستای باوفاتون توی جمتون راه بدید و براش دعا کنید.
60270
نام: آزادی
شهر: کرمانشاه
تاریخ: 11/12/2008 5:47:39 PM
کاربر مهمان
  میدونی چرا همیشه مریضم به خاطر اینکه کمبود محبت دارم داداشی میخوام بگم بهم محبت کن ازم نپرس چته چون دلم می گیره و گریه میکنم نه از مادر شانس آوردم نه از پدرم منو بیچاره کرد منو به بازیچه برادر زادش گرفت حالا بدبخت شدم فهمیدی چمه من این دردو دارم حالا درمانش چیه کمکم کن بعد از خدا تنها امیدم به توست میدونم آخرش با من قرار داد می بندند میدونم تا آخر پاییز دلم شاد میشه کاش همه اینو میفهمیدند که من آزادی رو دوست دارم کاش میفهمیدند افشین در حق من برادری کرد در حالی که ما باهم همکار بودیم ولی دست داداشم نمک نداره همش خوبی میکنه ولی بدی میبینه
60269
نام: sajad
شهر: noorabad
تاریخ: 11/12/2008 5:13:49 PM
کاربر مهمان
  زندگی شهرگلی است که زنبور زمان انرا میخورد اما انچه می ماند عسل خاطرهاست
60268
نام: شمس الدین
شهر: کشور سریلانکا.
تاریخ: 11/12/2008 5:05:10 PM
کاربر مهمان
  بسمه تعالی.
به همه دوستداران اهل بیت طهارت(ع) همه مان مسؤولیم برای خداوند متعال وبرای اهل بیت (ع) خدمت خالصانه بکنیم. تااینکه مامخلص نشویم نمی توانیم انتظاری ازظهورامام زمان(عج)داشته باشیم.
التماس دعاء.
60267
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 11/12/2008 4:52:12 PM
کاربر مهمان
  شفاي جانبازان وبيماران بر ابوالفضل ع صلوات بفرست،،
60266
نام: اکرم
شهر: زنجان
تاریخ: 11/12/2008 3:51:56 PM
کاربر مهمان
  دانی که چرا خدا به توداده دودست من معتقدم که اندر آن سری هست
یک دست به کار خویشتن پردازی با دست دگر زدیگران گیری دست
60265
نام: مسافر دنیا
شهر: قم
تاریخ: 11/12/2008 3:45:44 PM
کاربر مهمان
  خدایادلم ازدست زمانه ومردم آن به تنگ آمده از تو می خواهم در سختی های راه پشت وپناهم باشی ومن را از این وضعیت نجات دهی ومن را به آرزوی قلبیم برسانی ای ستارالعیوب تورابه جانحسینت من رایاری رسان
60264
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/12/2008 3:33:48 PM
کاربر مهمان
  سلام دوست گرامی مبهم از دنیا . خیر مقدم و خوش آمدی . اینجا هیچوقت احساس غریبی نکن و در اینجا هیچ کس ، کسی رو رو در رو نمی شناسه و اگر می بینی حال همدیگه رو می پرسیم به این دلیل است که چند وقتی است همه تو خونه آقا سید مرتضی مهمان هستیم و تاحدی بعد از درد دلهامون که قبلا گفته شده همدیگه رو شناختیم و نسبت به هم یه احساس مسئولیت می کنیم که اون هم همان دعا و ذکر می باشد و اگر هم همدیگر را بشناسیم مگر اشکالی داره بهر حال بعد از چند وقت رفت و امد تو یه خونه باصفا امکانش هست که با هم یه دوستی سالم در حد همین احوالپرسی ها و آرامش یافتنها داشته باشیم . مطمئن باش هر کسی که تازه وارد هم بشه با همون بار اوا از دوستان خوب ماست و می تونی رو دوستی و همدلی بچه های آقا سید مرتضی حساب کنی . پس بیا و بنویس و ما را از نظراتت بهره مند کن
التماس دعا . یاعلی

دوست خوبم دلشکسته از خرم آباد سلام و عرض ادب نبینم که پریشون باشی و دل گرفته اینجا که میای باید به آرامشی که میخوای برسی . نگران نباش دنیا پستی و بلندیهای زیادی داره و ما باید تحملمون زیاد باشه . یاعلی
60263
نام: حسینی
شهر: تهران
تاریخ: 11/12/2008 3:31:34 PM
کاربر مهمان
  قبل از اسلام قوانین و قواعدی بین اعراب بوده که پس از اسلام هم برخی از آنها توسط پیامبر و مسلمانان پذیرفته شد. از جمله این قواعد جنگ در ماههای حرام بود. اعراب قبل از اسلام جنگ در برخی از ماههای سال را حرام می دانستند. پیامبر و یارانش هم این موضوع را پذیرفتند. لذا اعراب در ماههای حرام به جنگ با هم نمی پرداختند. حال اگر جنگی هم به درازا کشیده می شد و به ماههای حرام می رسید، طرفین از جنگ دست می کشیدند. این دست کشیدن یا با مصالحه همراه بود یا نه. ولی در هر صورت جنگ متوقف می شد. به همین خاطر اگر گروهی همچنان معتقد بودند که حق آنها پایمال شده و به حقشون نرسیدند، بیرق قرمزی رو در میدان جنگ به جا می گذاشت. به این معنی که این یک دست کشیدن از جنگ موقته و جنگ همچنان پس از این دوره، برای احقاق حق صاحب بیرق قرمز ادامه داره.

روایت این طور شده که بیرق قرمز حرم آقا امام حسین (ع) که همیشه تاریخ قرمز بوده، بدین معناست که در کربلا اگر چه جنگ به ظاهر خاتمه یافت، ولی این فقط به معنی دست کشیدن موقت بازماندگان واقعه کربلا از جنگه، و روزی صاحب این حق به احقاق اون برخواهد خواست.

حرف آخر:

نشسته ام سر ره تا که یار باز آید
خزان شدم که دوباره بهار باز آید

ستاره های شب تیرگی نوید آرند
که ماه مردم چشم انتظار باز آید
<<ابتدا <قبلی 6033 6032 6031 6030 6029 6028 6027 6026 6025 6024 6023 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved