شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60252
نام: سجاد
شهر: زیر سایه ی خداوند(تبریز)
تاریخ: 11/12/2008 11:14:55 AM
کاربر مهمان
  سلام دوستان.امیدوارم ما رو از دعاهاتون بی نصیب نکنین.۴۶ روز مونده تا محرم.۴۶ صلوات برای اینکه تکونی بخوریم و حال و هوای محرمی داشته باشیم نثار روح شهدای کربلا بکنیم.امیدوارم موفق و موید باشین.التماس دعا.یا علی یا فاطمه
60251
نام: سعيدسناتور
شهر: زاهدان
تاریخ: 11/12/2008 11:10:52 AM
کاربر مهمان
  سلام

میلاد اقا امام رضا برتمامی دوستانش مبارک باد

انشاءالله تمامی دوستان روزهای خوبی درروبه روداشته

باشنند

برای سلامتی اقا امام زمان ویادشهداصلوات

التماس دعا
60250
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/12/2008 11:07:31 AM
کاربر مهمان
  چه فرقی می کنه بزرگوار ممنون از لطف و بزرگی شما خداوند همه بیماران را هرچه زودتر لباس عافیت بپوشاند بیماری خیلی سخت است و بیمار داری سخت تر . بخدا زمانی که ناله می کنه میگه مامان درد دارم از خداوند صد بار آرزوی مرگ خودم را می کنم که این حرف و ناله را نشنوم ولی چه کنم باید بود و باید صبور بود فقط از خدا میخوام زودتر همه بیماران را شفا دهد دختر مهربون و صبور من هم زودتر بتونه به کار و زندگی روزمره اش برسه
التماس دعا

دوست گرامی پرستوی عزیزم از ساوه .دختر گلم کسی که اینهمه قلب و دلش پاکه چطور می تونه بگه مومن نیستم فکر می کنی مومن کیه کسی است که اعتقاد کامل به خدا و دین داشته باشه و اعتقاداتش رو در هر شرایطی از یادنبره فکر نکن من هم چیزی بیش از تو هستم گلم دختر خوبم من هم یه ذره ای هستم که تو این باغ و گلستان دارم یاد می گیرم و رشد می کنم
نگران نباش خداوند خیلی بزرگ و مهربونه . همدیگه رو دعا کنیم . التماس دعا
یاعلی
60249
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 11/12/2008 10:51:08 AM
کاربر مهمان
  فاطر گرامی توفیقی بوده حتما قسمت بر این بوده که در این سرما قدری با خدای خودتان خلوت کنید و دلتان را سبک کنید . از حضور انسانهای فداکار و با گذشتی مثل شما در حرف دل بسیار خوشحالم انشالله که حضورتون مستمر باشد . و ستونهای زندگیتان هر روز محکم تر و پر دوام تر باشد.

در پناه حضرت حق انشالله


یا علی و یا فاطمه
60248
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 11/12/2008 10:44:36 AM
کاربر مهمان
  امیدوار گرامی خدا خیرت بده که با حضورت شادم کردی مومن به انتخاب خودت ختمی را شروع کن.

پرستوی گرامی شما به همه ما لطف دارید .
شما که بزرگ و با آبرو هستید اما یادتان باشد بردن نام ائمه اطهار (ع) و ذکر صلوات به انسان آبرو و کمال میدهد .
منتظر مطالب مفید و احادیث زیباتون هستیم .

معصومه خانم از قشم در صورت رضایت کامل پدر بزرگوارتان امکان جاری شدن صیغه محرمیت وجود دارد.

سلام گرامی از تهران با فرمایش شما موافقم سعی کنیم که در هر حضور نکته ای بیاموزیم و درسی بگیریم که انشالله حضورمون هم مفید و هم پر بار باشد انشالله.
60247
نام: فاطر
شهر: كربلا
تاریخ: 11/12/2008 10:36:39 AM
کاربر مهمان
  خنده کنان می رود روز جزا در بهشت
هر که به دنیا کند گریه برای حسین (علیه السلام)

یادش رفته بود

دیشب عروسی یکی از دوستان همسرم بود که ایشان از فرزندان شهدا هستند. از بنده هم دعوت بعمل آمده بود.گویا همسرم فوت پدر بزرگوارم را فراموش کرده بود چون هفت ماه و سه روز از این حادثه تلخ می گذرد به خاطر اینکه همسر عزیزم از این مراسم که همراه با معنویت نیز بود محروم نشه (به دلیل اینکه عروس و داماد گرامی از سفر کربلا بر می گشتند) به همراه ایشان رفتم ولی بنده وارد تالار نشدم بدون اینکه همسرم این مطلب را بداند. خلاصه اینکه حرف دلی ها ، دیشب بنده بیش از ۲ ساعت در این سرما بیرون منتظر همسرم بودم و ایشان شام تناول کرده و تشریف آوردند ما هم پیش دستی کرده و گفتیم نظرت در مورد شام چی بود خوب بود یا نه ؟ خلاصه هرچی ایشان نظر داد و ما تائید کردیم برگشتیم و گرسنه خوابیدیم . دلم نیامد این ایجاد خاطره رو از ایشان بگیرم! البته خداوند لطف کرد و در این زمان ۲ ساعت خیلی از حرف هایی که در دلم بود رو بیرون ریختم و کلی سبک شدم . شاید باورتون نشه اما همون ۲ ساعت رو کلی اشعار در وصف امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) خوندم و کلی سرحال شدم و اشک ریختم و گرنه با اون سرمای بیرون همسرم می فهمید که بیرون از تالار بودم .

زندگی از آن دیگران نیز هست با خود خواهی خودمان شادی دیگران را از آنها نگیریم .
60246
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 11/12/2008 10:36:09 AM
کاربر مهمان
  سلام علیکم جمیعا

احسان جان کباب کردی دلمو مومن . ما کجا و درک کربلا کجا ؟ ما کجا و سیلی زهرا کجا ؟ ما کجا و اشک ابی عبادالله کجا ؟ ما اگه بفهمیم کربلا چه خبره که دیگه نمیتونیم قدم بهش بگذاریم . دیگه غیرت مردونمگیمون اجازه نمیده نفس از گلو بالا بیاد.
به آقا غلام بگو دعامون کنه شهید راه کربلا باشیم .

مومن خدا سرور مائی . خدا به خودت و خانوادت خیر بده انشالله .

ایمان گرامی از بهبود حال فرزند گرامیتان بسیار خوشحال شدم.

مبهم گرامی از دنیا بعضی از افراد و یاران این دیار از ایام دور با یکدیگر رابطه دارند و خیلی از ارتباطات به خارج از این فضا هم کشیده شده اما به دلایل مختلف و مشکلات و دیگر مسائل در این مکان هم از احوال هم جویا میشوند و یاد دوستان قدیم نیز میکنند .
یاد برادر دینی کردن و احوالپرسی از حسنه است دوست گرامی . اینجا هم درد و دلی است با سید هم سبک شدن غم دل هم همفکری و التماس دعا گفتن از یاران دیگر.
غریبی نکنید و اگر اهل دلید به جمع بپیوندید .

مریم خانم در انتظار بهاران غیبتتون طولانی شده؟

مریم خانم دل آرام قلعه هنوز منتظر دعاها و اذکار روزانه شماست.

ستاره گرامی مشکلات شما از خدای بزرگی که دارید خیلی کوچکتر هستند پس به خدای بزرگتان توکل کنید.

یا علی و یا فاطمه
60245
نام: جامونده از قافله
شهر: همین نزدیکیا
تاریخ: 11/12/2008 10:28:28 AM
کاربر مهمان
  سلام دوستان
با این که من هیچ کدوم از شما رو نمی شناسم
ولی خواهش میکنم برام دعا کنید
60244
نام: دلشکسته
شهر: خرم آباد
تاریخ: 11/12/2008 10:22:39 AM
کاربر مهمان
  * هر وقت در زندگیت گیری پیش آمد و راه بندان شد ، بدان خدا کرده است ، زود برو با او خلوت کن و بگو با من چه کار داشتی که راهم را بستی ؟ هر کس گرفتار است در واقع گرفته یار است .


شرح استاد : هر موقع انسان در محیط زندگی و اداره اش و موقعیت اجتماعتیش گیر کرد و راه بندان شد و هر چه هم تلاش کرد دید راه باز نمی شود این را باید بداند که این راه بندان را خدا پیش آورده است . خدا راه را بست تا شما بروی پیش خدا . هر چه هم تلاش کنی نمی توانی راه را باز کنی چون راهی را که خدا ببندد احدی نمی تواند آنرا باز کند جز خود خدا .

علت اینکه خدا راه را می بندد برای این است که دلش برای تو تنگ شده بود . چون می خواهد تو را خصوصی ببیند . راه را بست تا بروی پهلوی خدا .

لذا وقتی در زندگی راه بندان شد در آنجا خیلی زور نزن ، بدان با زور تو آنجا راه باز نمی شود . آن کسی که راه را بسته فقط او می تواند راه را باز کند .

برو پهلوی خدا و به خدا بگو چکار با من داشتی که این راه را بستی ؟ یک دقیقه با خدا خلوت کن آنوقت می گوید با تو چکار داشتم . آنوقت می گوید دوستت داشتم و دلم برایت تنگ شده بود ، یادت رفته بود که خدایی هم داری . یک وقت هم می بینی مطلب دیگری است که به قلب او الهام می شود .

وقتی از آن خلوت بر می گردی می بینی راه بندان باز می شود . حاجت را داد تا بروی پهلوی قاضی الحاجات . مشکل را داد تا بروی پهلوی حلال مشکلات .

علت مقدر شدن مشکلات در زندگی همین است . در حدیث قدسی است که : « کسی که بین خودش و خدا را اصلاح کند ، خدا بین او و مردم را اصلاح می کند » .

پس همه گیرهایی که در روابط مان با مردم پیدا شده سایه گیرهایی است که در رابطه مان با خدا ایجاد شده است . چون آن رابطه گره خورده سایه آن گره افتاده در رابطه مان با خلق .

این را بدانید که سایه یک گره را که نمی شود باز کرد ، سایه را که نمی تواند تغییر دهید ، سایه را اگر تغییر دهید خود بخود سایه هم تغییر می کند . پس اگر گره ای را که در رابطه ما با خلق است سایه گره ای است که در رابطه مان با خدا وجود دارد . لذا باید برویم گره ای را که با خدا داریم باز کنیم .

وقتی آن گره باز شد سایه اش هم باز می شود .

همه گره ها و گیرهایی که داریم اینها سایه گیرهایی است که با خدا داریم .

باید برویم پهلوی خدا و رابطه مان را با او صمیمی تر کنیم و با خدا آشتی کنیم . رابطه مان را با او صاف تر و لطیف تر کنیم و بنده مطیع تر خدا بشویم ، بنده ذاکر خدا بشویم ، بنده محب خدا بشویم ، آنوقت وقتی می آیی در جامعه ، می بینی هیچ گره ای وجود ندارد . آنوقت می بینی همه آن آدمهایی که تا دیروز جلویت ایستاده بودند و با تو می جنگیدند حالا می شوند مطیع و فرمانبر تو .



* هر وقت در زندگیت گیری پیش آمد و راه بندان شد ، بدان خدا کرده است ، زود برو با او خلوت کن و بگو با من چه کار داشتی که راهم را بستی ؟ هر کس گرفتار است در واقع گرفته یار است .

شرح استاد : هر موقع انسان در محیط زندگی و اداره اش و موقعیت اجتماعتیش گیر کرد و راه بندان شد و هر چه هم تلاش کرد دید راه باز نمی شود این را باید بداند که این راه بندان را خدا پیش آورده است . خدا راه را بست تا شما بروی پیش خدا . هر چه هم تلاش ک
60243
نام: پرستو
شهر: ساوه
تاریخ: 11/12/2008 10:20:08 AM
کاربر مهمان
  السلام علیک یا اباعبداله الحسین

سلام
سلام دوستان اهل دلی
کاش بدونید که دل چقدر اسیرتون شده
اصلا وقتی نمی تونم بیام انقدر کلافم که خودم تعجب می کنم
اما حس می کنم من اینجا با شماها خیلی فرق دارم شماها همه اهل دلین حرفاتون انقدر به دل می شینه که آدم خجالت می کشه از خودش بگه ، خجالت می کشه بگه منم براتون برای مریضاتون دعا می کنم ایمان عزیزم من هم برای دختر نازنینتون دعا کردم اما می دونم که در مقابل عزیزانی مثل شهاب گرامی چه فرقی مکنه مهربون سبکبار نازنین با اون صلواتاشون ، دعای آدمی مثل من با این دنیای گناه به جایی نمی رسه پس هیچ جایی برای نشون دادنش هم نیست
من روم نمیشه در حضور ادامایی مثل شماها بگم صلوات بفرستین
روم نمیشه یه حدیث بگم چون می دونم که همتون بهش آگاهی دارین و جای گفتن این حرفا اینجا برای من نیست
اما واقعا همیشه به یادتون هستم
برام دعا کنید که مثل شماها خوب و مومن بشم .

******************************

به ملازمان سلطان که رساند اين دعا را
که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقيب ديوسيرت به خدای خود پناهم
مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

مژه سياهت ار کرد به خون ما اشارت
ز فريب او بينديش و غلط مکن نگارا

دل عالمی بسوزی چو عذار برفروزی
تو از اين چه سود داری که نمی‌کنی مدارا

همه شب در اين اميدم که نسيم صبحگاهی
به پيام آشنايان بنوازد آشنا را

چه قيامت است جانا که به عاشقان نمودی
دل و جان فدای رويت بنما عذار ما را

به خدا که جرعه‌ای ده تو به حافظ سحرخيز
که دعای صبحگاهی اثری کند شما را


****************************
ایمان مهربونم ، دلشکسته های خوبم ، گمشده دوست داشتنی ، سبکبار نازنین ، سارای منتظر ، چه فرقی می کنه عزیز شهاب گرامی و همه دوستان اهل دلی ، همتون رو خیلی دوست دارم خیل دوست دارم
برامی دعا کنید که خیلی محتاجم

التماس دعا
<<ابتدا <قبلی 6031 6030 6029 6028 6027 6026 6025 6024 6023 6022 6021 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved