شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60232
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 11/11/2008 11:30:04 PM
کاربر مهمان
  شهید سیدمرتضی آوینی:

نماز ،
پيوند بين ملك و ملكوت و زمين وآسمان است. نماز سفر آسمان است و سفر آسمان را بايد با دل برويم.
60231
نام: مظلوم
شهر: ناکجاآباد
تاریخ: 11/11/2008 11:04:20 PM
کاربر مهمان
  بابااگه شما کننده بودید فکری به حال جانبازایی که مدرک ندارن وبایدرفیقای شهیدشونواززیرخاک بیارن بیرون تا شهادت بدن میکردید
60230
نام: ناصر
شهر: تهران
تاریخ: 11/11/2008 11:00:43 PM
کاربر مهمان
  با سلام و دعای خیر
اینجانب از همه شما عزیزان به خاطر این سایت تشکر و قدردانی مینمایم آرزو دارم علی بن موسی الرضا هرچه میخواهید به شما عنایت فرماید.
60229
نام: زهرا جودت
شهر: تهران
تاریخ: 11/11/2008 10:07:00 PM
کاربر مهمان
  سلام حال حرفم با مولایم و خدایم است .خدایا تا الان هر چه خواستم بهم دادی بهت گفتم می خوام دانشجو شم و براورده کردی .مولایم شما هم همین طور.اما الان که فکر میکنم میبینم که شما هر چه خواستید ایا من انجام دادم یا نه .همیشه به خودم میگفتم اگه زمان امامان قبلی بودم نمی گذاشتم اینطوری بشه اما اما اما حال که مولایم هست چه کار می کنم؟هیچ فقط گناه .درسته که خدا گفته نباید به کسی بگی گناه کاری اما من نمی توانم تحمل کنم .دوستون دارم خدایا من نمیتوانم دست از یک گناهم بردارم مولایم خدایم یک کاری کنید از این گناه دست بردارم .و امیدوارم هر که این نوشته را می خونه برایم دعا کنه
التماس دعا
60228
نام: امیدوار
شهر: ایران
تاریخ: 11/11/2008 9:12:59 PM
کاربر مهمان
  باسلام وعرض تبریک وتهنیت به مناسبت میلادباسعادت هشتمین اخترتابناک امامت وولایت حضرت* امام رضا(علیه السلام)برهمه دوستان بزرگوار ...اقاشهاب گرانقدر.مریم خانم ارجمندبهاروباران.ایمان محترم .سارای منتظرگرامی ازمشهدالرضاکه ان شاءالله دراین روزپربرکت نایب الزیاره همه دوستان حرف دل بوده اید.سبکبارارجمندوکلیه دوستان قدیم وجدیدحرف دل.
دراین مدتی که حضورنداشتم همواره به یادهمه شمابزرگواران بودم ان شاءالله که شماهم حقیرراازدعای خیرتان بی نصیب نفرمایید.
وباسپاس فراوان ازدوست محترم *چه فرقی می کنه بزرگوارازاحوالپرسی شماوازاینکه به یادحقیرهستیدسپاسگزارم و افسوس که سعادت شرکت درختم سوره یس رانداشتم امیدوارم همواره موفق باشید والتماس دعای فراوان .

ان شاءالله که درهفته های اینده مجدداباختمهای جدیدوبامشارکت دوستان بزرگواردوباره درخدمت عزیزان ارجمندباشم.
پروردگارا.تورابه حق عصمت باب الحوائج امام رضا(ع)قسم می دهیم که ماراانی به حال خودوامگذار وبه حق این روزهای مبارک حاجات همه مومنین ومومنات راختم به خیربفرماوشفای عاجل به همه بیماران عطابفرما.امین یارب العالمین.

***اللهم صل علی محمدوال محمدوعجل فرجهم***
60227
نام: فاطمه
شهر: ناکجاآباد
تاریخ: 11/11/2008 8:58:24 PM
کاربر مهمان
  خیلی اتفاقی ، اتفاق افتاد ......
خیلی اتفاقی ، خیلی اتفاق ها افتاد.
خیلی اتفاقی ، خیلی را ها را رفتم.
خیلی اتفاقی ، دوستانی پیدا کردم.
خیلی اتفاقی ، حرف هایی زدم.
خیلی اتفاقی ، حرف هایی شنیدم.
خیلی اتفاقی ، پا به مکان های مهمی گذاشتم.
خیلی اتفاقی ، تجربه هایی به دست آوردم.
خیلی اتفاقی ، چیزهایی آموختم.
خیلی اتفاقی ، فهمیدم که هیچ کدام اتفاقی نبودند.
اون موقع ها می گفتم : اتفاق ! بیفت ! همیشه اتفاق خوب زندگی ام . اما الان فهمیدم که تا نتونم اتفاقات زندگی ام رو خودم بسازم یا کنترل کنم نمی تونم آدم مهم و بزرگی باشم.
60226
نام: كوثر
شهر: قم
تاریخ: 11/11/2008 8:56:18 PM
کاربر مهمان
  اگر از گناه* مطهری**رجایی* هست که *بهشتی* شوی
اگر* باهنر*شهادت آشنا شوی *مفتح* درهای بهشت خواهی شد.اگر با *همت * تقوا پیشه کنی *صیاد* دلها می گردی.
خداوندا مارا از رهروان راه شهدا قرار بده.
60225
نام: enghelabyir
شهر: ایران
تاریخ: 11/11/2008 8:47:24 PM
کاربر مهمان
  سلام . این روزها از راه دور و نزدیک تو خبر های سایتی و مطبوعاتی یواش یواش بوی تبلیغات انتخاباتی میاد یادتون نره گول شعارهای دهن پر کن بعضی آدمهای معلوم الحال رو نخورید بخصوس از اونهاییکه قیافه حق بجانب میگیرند و اینقدر خودشونو بزرگ میدونند که به تصور متکبرانه شان دیگران در حد یک کوتوله تصور می کنند . همونهاییکه با ادعاهای زرق و برقدارشون می خواستند تو دل ملت جا بگیرند اما از سوء نیت خودشون دیگه جایی نو دل ملت ندارند و به کوری هر کی که نمیتونه عدالت محوری مردان خدا رو ببینه (چونکه منافع اهل زر و زور و تزویر در خطره) باز هم با هوشیاری مردم رای اول نصیب مرد عمله نه اونهاییکه دنبال قدرتند .
60224
نام: هادی
شهر: قزوین
تاریخ: 11/11/2008 8:46:56 PM
کاربر مهمان
  سلام به همه عاشقان
60223
نام: میم
شهر: انتقاد
تاریخ: 11/11/2008 8:35:29 PM
کاربر مهمان
  بسم الله الرحمن الرحیم

سلام جمیعا

مگر اهالی اهل دل پاپ هستند که اعتراف کنیم؟

جایی که برق عصیان بر آدم صفی زد
ما را چگونه زیبد دعوی بی گناهی؟؟؟؟؟


می خور که شیخ و حافظ و مفتی و محتسب
چون نیک بنگری همه تزویر می کنند

چرا نمایش دادید؟؟؟؟؟؟؟؟
<<ابتدا <قبلی 6029 6028 6027 6026 6025 6024 6023 6022 6021 6020 6019 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved