اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60222 |
نام:
نرگس
شهر:
قم
تاریخ:
11/11/2008 6:58:28 PM
کاربر مهمان
|
اسلام عليك يا علي بن موسي الرضا
يا ضامن اهو خيلي دوستت دارم
|
|
| 60221 |
نام:
لیلا ایمانی
شهر:
تهران
تاریخ:
11/11/2008 5:32:24 PM
کاربر مهمان
|
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی نیازمند دعام شما را به ۱۴ معصوم برام دعا کنید دعام خیلی زود زود مستجاب شود ان شاء الله
|
|
| 60220 |
نام:
بی نام
شهر:
نمیدانم
تاریخ:
11/11/2008 4:44:42 PM
کاربر مهمان
|
نمیدانم دلم دیوانه کیست
کجا میگرده و در خانه ی کیست
نمیدانم دل سرگشته مو اسیر نرگس مستانه کیست (بابا طاهر)
...؟
|
|
| 60219 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/11/2008 4:44:29 PM
کاربر مهمان
|
.:: یا ارحم الراحمین ::.
*زهرای بزرگوار از یه گوشه ی دنیا ، سلام و عرض ادب و خیر مقدم.
*اینکه هنوز دلتون با شهدا می تپه و در محیط هایی که افرادش با شهدا انس دارند پیداتون می شه خودش توفیق بزرگیه که نباید ازش بی اعتناء بگذرید.
دنیای ارتباطات و اینترنت و فضای مجازی گذشته از محاسنش ، معایب زیادی دارند که نمونه اش همون مواردیه که فرمودید اما با کمی آگاهی می شه از این منجلاب ها دوری گزید.
*بنده هم به شخصه مدت زیادی گرفتار بودم اما باید به این فکر کنیم که تا کی می تونیم سر خودمون رو به قول بروبچز گول بمالیم؟! بالاخره یه روزی باید به خودمون بیاییم.
*اینترنت اگه به عنوان وسیله ی سرگرمی تلقی بشه خطرناک می شه و انسان با به کار گیری اون پرت می شه به منجلابی از انواع گناهان.
*اینترنت نوعی وسیله ی ارتباطیه منتها طرف دوم ارتباط هم مهمه کی باشه. اینترنت وسیله ای ست برای کسب اطلاعات صحیح اما خودتون هم خوب می دونید که همه ی اطلاعات موجود در اینترنت صحیح و بدون مشکل نیستند و باید در انتخاب و استفاده از موضوعات مراقب بود.
*تلاش کنید دفعات و مدت حضور در اینترنت رو هر روز محدود تر از روز قبل کنید تا اینکه به مدت و دفعات نرمال (روزی یکبار و نهایتا یک ربع ) نزدیک کنید.
*هر دفعه که وارد می شید فقط برای انجام کار به خصوص و در عین حال مفید وارد بشید و بعد از انجام کارتون فوری خارج بشید.
*ارتباط با نامحرم(نامحرم جنسی و نامحرم فکری) رو از طریق چت به کل به کناری بیندازید.
عادات گذشته تون رو که انجام می دادید کنار بگذارید و تلاش کنید عبادات از روی آگاهی رو جایگزین اون عادات کنید چرا که عادات بعد از مدتی با جایگزینی عادات دیگه فراموش می شن اما عبادات از روی آگاهی هیچگاه از بین نمی رن و مایه ی رشد انسان می شن.(البته منکر بعضی عبادات تعبّدی نیستم اما معتقدم به جز عبادات تعبدی در بقیه ی موارد باید از روی آگاهی اعمال رو انجام داد.
برای موفقیّتتون دعا می کنیم و از شما بزرگوار التماس دعا داریم.
اللّهم عجّل لولیّک الفرج.
اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.
|
|
| 60218 |
نام:
چه فرقی میکنه
شهر:
هیچ جا
تاریخ:
11/11/2008 4:22:32 PM
کاربر مهمان
|
خروش عزیز سلامتی خودت و خانواده ارجمندت صلوات میفرستم انشالله که عاقبت به خیر باشی و سربلند . مومن یه شمع واسه مریض ما روشن کن تو سقاخونه ات اینروزا ما توفیق سقاخونه اومدن نداریم.
اللهم صلی علی محمد و آله محمد و عجل فرجهم
یا علی و یا فاطمه
|
|
| 60217 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
11/11/2008 4:13:22 PM
کاربر مهمان
|
غم بره از دلهاتون ونوراني بشه وجودتان بر فاطمه س صلواتي بفرستيد
|
|
| 60216 |
نام:
زهرا
شهر:
شاهین شهر
تاریخ:
11/11/2008 4:11:55 PM
کاربر مهمان
|
رضا همسر مهربانم فدات شم خیلی دوستت دارم بدون تو میمیرم
|
|
| 60215 |
نام:
پرستو
شهر:
ساوه
تاریخ:
11/11/2008 3:48:48 PM
کاربر مهمان
|
یك نفس یاد خدا
یك سبد خاطر آسوده و شاد
یك بغل شبنم آرامش صبح
یك هزار آینه از جنس دعا
همه تقدیم شما
التماس دعا
|
|
| 60214 |
نام:
خروش!
شهر:
همین دور و برا
تاریخ:
11/11/2008 3:18:02 PM
کاربر مهمان
|
سلام چهار حرف داره
عشق سه حرف داره
گل دو حرف داره
ولی شما حرف دلی ها حرف ندارید...
********************************
گمشده ی عزیز
سلام...
خوش اومدی مؤمن
ما هم از دیدار مجدد شما خوشحال شدیم و این خوشحالی رو توی نوشته هامون همینجا بارها ابراز کردیم اما انگار شما نخوندید
خب عیبی نداره. مهم اینه که دل به دل راه داشته.
توی سقاخونه منتظرتونیم
http://kojayid-yaran.blogfa.com/
======================
سارای منتظر
سلام و عرض ارادت. ممنون از لطف شما. سقاخونه در خدمت باشیم. یه مدته ما کم سعادتیم شما هم کم لطف...
========================
چه فرقی می کنه ی گرامی
خیلی مخلصیم...
===========================
مریم گرامی
جاتون توی سقاخونه خالیه
==========================
برای شفای همه ی مرضای اسلام بخصوص بیماران منسوب به حرف دلی های عزیز سوره ی حمد بخونیم
التماس دعا
یا علی...یا علی...
|
|
| 60213 |
نام:
وحید
شهر:
تهران
تاریخ:
11/11/2008 3:17:47 PM
کاربر مهمان
|
به نام /خودت
خدایا تنهایی ام را دریاب
خدای من دشمنان بسیار /دوستان اندک و همدلان یکی که تویی.
نفسم سرکش/ حرصم چون کوه و عقلم ناقص .
امانم بریده ـ خسته ـ از اینهمه سعی بیهوده در این دایره تکرار و تکرار و تکرار.....
خدایا دوستان همه همراهند تا.................... بر سر دوراهی .
دوراهی انتخاب خویشتن و من .
طبیعی است که انتخاب /خویشتن است .
زندگی مادی /انسانهای مادی را گریزی نیست از انتخاب مادی .
به تو دل میبندم که پایدار و بی منتی .
تویی که نیست نداری /همیشگی هستی و در بودنت برای من به دنبال دلیل نیستی ......
میپرستمت ای خواستنی......
امضا:وحید
|
|