شهید آوینی
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60212
نام: m-p
شهر: مهم اینه که ایرونی ام
تاریخ: 11/11/2008 3:14:45 PM
کاربر مهمان
  برام دعا کنین همین
60211
نام: ز-ف
شهر: تهران
تاریخ: 11/11/2008 3:06:29 PM
کاربر مهمان
  دلم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم
60210
نام: بنده خدا
شهر: همین نز دیکی
تاریخ: 11/11/2008 2:43:13 PM
کاربر مهمان
  اقا سید اگر شما الان به جای من در این دوره بودید (یک دانشجوی زبان انکلیسی )برای خدمت به انقلاب و تحقق آرمان هایش اولین کاری که می کردید چی بود؟
60209
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 11/11/2008 2:41:53 PM
کاربر مهمان
  گم شده از تبریز تو برای این محیط یک دنیا صفا و صمیمیت داری که در کلامت است از لطفت سپاسگذارم و منتظر دیدن نام و مطالبت هستم مومن . انشالله که بیشتر شاهد حضورت باشیم . سلامتی خودت و خانوادت صلوات میفرستم .
اللهم صلی علی محمد و آله محمد و عجل فرجهم.

ایمان گرامی الحمدالله که به خیر گذشته بنده دعاگو بودم و نگران حال صبیه گرامی . انشالله که رفع کسالت کامل گردد.

التماس دعای فراوان مریض بد حالی سفارش کردند و التماس دعا داشتند.

یا علی و یا فاطمه
60208
نام: زهرا
شهر: یه گوشه دنیا
تاریخ: 11/11/2008 2:40:53 PM
کاربر مهمان
  سلام به آقا سید و همه کسانی که به نحوی دارن راهشو ادامه میدن.
نمیدونم چی باید بگم. اصلا حرفی مونده واسه گفتن یا نه. من قبلنا خیلی با شهدا انس داشتم و باهاشون درد دل میکردم. نمیدونم شاید به خودمو و ایمانم غره شده بودم، تا اینکه یه روز به طور خیلی اتفاقی و ناخواسته سر از یه سایت بد دراوردم،اولا خیلی میترسیدم برم و هر وقت میرفتم قلبم تند تند میزد و... . تا اینکه عادت کردم همش توی سایت های بد میچرخیدم و یه روز چت کردن رو هم یاد گرفتم و هر روز به بار گناهام می افزودم، البته میدونستم که دارم خیلی از معبودم و معشوقم دور می شم و لی انگار معتاد شدم. نمیدونم باید چی کار کنم، چند بار توبه کردم و اشک ریختم و عهد بستم ولی همش میزنم زیرش.به خدا از این وضعیتی که دارم خسته شدم. من دیگه اون زهرای سابق نیستم. زهرایی که توی همه مناسبتها روزه میگرفت و تمام اعمال مفاتیح رو انجام میداد!
انگار ضعیف النفس شدم. میدونم که اقا سید هم خیلی ازم بدش میاد و از دستم خیلی ناراحته.
تورو خدا برام خیلی دعاکنید که از این منجلاب خودم رو بکشم بیرون و جزء بندگان صالح خدا بشم.
التماس دعا (شدیدا)
60207
نام: حسن
شهر: تهران
تاریخ: 11/11/2008 2:14:09 PM
کاربر مهمان
  ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد
در دام مانده باشد صیاد رفته باشد

آه از دمی که تنها با داغ او چو لاله
در خون نشسته باشم چون باد رفته باشد

امشب صدای تیشه از بیستون نیامد
شاید به خواب شیرین فرهاد رفته باشد

خونش به تیغ حسرت یا رب حلال بادا
صیدی که از کمندت ازاد رفته باشد

از آه دردناکی سازم خبر دلت را
وقتی که کوه صبرم بر باد رفته باشد

رحم است بر اسیری کز گرد دام زلفت
با صد امیدواری ناشاد رفته باشد

شادم که از رقیبان دامن کشان گذشتی
گر مشت خاک ما هم بر باد رفته باشد

پر شور از حزین است امروز کوه و صحرا
مجنون گذشته باشد فرهاد رفته باشد

"حزین لاهیجی"
60206
نام: یه بنده خدا که از قافله جامونده
شهر: همین نزدیکیا
تاریخ: 11/11/2008 2:01:26 PM
کاربر مهمان
  نمیدونم نوشتن این چنتا جمله تاثیری در احوال من دارد یا نه ،نمی دونم چرا نمیتونم اونجوری که میخوام زندگی کنم،نمیدونم چرا خیلی زود خسته میشم،نمی دونم چرا نمیشه،نمیدونم چرا تا اینجا رو خراب کردم،نمیدونم عیب کار از کجاست که اینقدر ناامید شده ام .خدایا ای مهربون من ،ای عزیز من ،من رضای تورو ،دوستی با تورو ،دوستی با اونایی که دوستشون داری رو می خوام.کمکم کن که خیلی زیاد به کمکت نیاز دارم، کمکم کن که به جز تو کسی رو ندارم تنها امید من تویی تورو به حق خوبات ناامیدم نکن نزار ازات دور بشم خیلی دوست دارم خداخیلی.
60205
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/11/2008 1:38:57 PM
کاربر مهمان
  غبار دلم از گنه پاک کن

چو پاکم نمودي مرا خاک کن

بميرانم اما به کسر گناه

چنين کن بر اين بنده رو سياه

ببخشا مرا و پناهم بده

به حکمي تو حذف گناهم بده

تو که پاک و پاکيزه زادي مرا

گنه کار و آلوده خواهي چرا

در رحمت بي نياز تو کو

که گم گشته اين بنده بي آبرو

سيه روي و افسرده و شرمسار

ز درماندگي گشته پيوسته زار

پناهي ندارد بجز کوي تو

به شرمندگي آمده سوي تو

ز درياي لطف کريمانه ات

جوابم مکن از در خانه ات

من رو سيه را پناهي بده

زلطفت به مقدار کافي بده

ندارم بجز راه کوي تو راه

همين مانده بر بنده رو سياه

60204
نام: گم شده
شهر: تبریز
تاریخ: 11/11/2008 11:07:59 AM
کاربر مهمان
  هوالحق
چه فرقی میکنه محترم:
من چه دارم که تو را در خور ؟ هیچ.
من چه دارم که سزاوار تو؟ هیچ
تو چه کم داری؟ هیچ
حضور من دردی از کسی دوا نمی کنه چون من درگیر زمینم. من کوچکتر از آنم که کسی از حضورم استفاده کنه.
من برای این محیط هیچ ندارم.
التماس دعا
60203
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 11/11/2008 9:55:49 AM
کاربر مهمان
  ايمان ازشهر توكل بخدا،سلام عليكم مارابي خبر نكذاريد ازاحوال دخترتان،،،شفاي بيمار وبيماران خودتان ورفع مشكلات ورسيدن به آرزوهاي خوب صلواتي بر علمدار كربلا عباس ع بفرستيد
<<ابتدا <قبلی 6027 6026 6025 6024 6023 6022 6021 6020 6019 6018 6017 بعدی> انتها>>



Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved