اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60192 |
نام:
بندشرمندخدا
شهر:
رفسنجان
تاریخ:
11/11/2008 12:24:11 AM
کاربر مهمان
|
خدایاحاجت همه را بخصوص بچه های حرف دل را بده ازشماکه این را می خوانیدعاجزانه التماس دعادارم برای همه جوانان بخصوص برادرم مجتبی که خدابه راه راست هدایتش کنه
|
|
| 60191 |
نام:
سارا
شهر:
غریب
تاریخ:
11/10/2008 10:01:22 PM
کاربر مهمان
|
دوستان حرف دل سلام.میلاد امام هشتم را به همه دوستان تبریک میگم.نمی دانم چرا چندوقت شده لیاقت امدن به اینجا برام کم شده .خدایا کمکم کن که دلم پاک بشه ومشکلم حل ای خدای بزرگ
|
|
| 60190 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
11/10/2008 9:33:19 PM
کاربر مهمان
|
جه فرقي ميكنه عزيز دل ،،سرحال باشي وباحال باشي وقت نمازودعا حالت محمدي بشه ودعايت ختم بخير ،،حالا باهم صلواتي بر اي بيماران ودوستان كرفتاربفرستيم بر رسول خدا محمد مصطفي ص بفرستيد
|
|
| 60189 |
نام:
فهیمه
شهر:
تهران
تاریخ:
11/10/2008 9:26:07 PM
کاربر مهمان
|
فقط مرا دعا کنید به حاجتم برسم
|
|
| 60188 |
نام:
mortteza
شهر:
tehran
تاریخ:
11/10/2008 9:18:39 PM
کاربر مهمان
|
ایا میشه هرانسانی هر خلافی انجام بده؟مثل ز.ن.ا یا هر چی؟اخرش با یه توبه؟یامکه رفتن بره بهشت؟
|
|
| 60187 |
نام:
گم شده
شهر:
تبریز
تاریخ:
11/10/2008 8:59:33 PM
کاربر مهمان
|
سلام خروش جان. ناصلا باورم نمیشه خودت باشی. نمی دونی از دیدنت نامت چقر خوشحال شدم.می دونم همه تون هنوزم حرف دل میاین اما من رو لایق دلداری و جواب دادن نمی دونین. من به امید دلداری شما دردم رو آوردم اینا اما شماها...
برای سورنا دعا کن میگن مریض احواله.
التماس دعا
|
|
| 60186 |
نام:
نگین
شهر:
کیش
تاریخ:
11/10/2008 8:55:28 PM
کاربر مهمان
|
dar in donya barad har kas nesibi bovad har khaste jani ra tabibi az in alam chera man bi nasibam? be ghorbat mikesham bare gharibi
|
|
| 60185 |
نام:
محمود
شهر:
ایلخچی
تاریخ:
11/10/2008 8:06:55 PM
کاربر مهمان
|
عاشقم
|
|
| 60184 |
نام:
سارای منتظر
شهر:
مشهد
تاریخ:
11/10/2008 7:51:36 PM
کاربر مهمان
|
سلام آقا سید!
سلام یاران و همراهان عید بزرگ رضا مبارکتون. بیاد ما شیرینی خوردی؟! امروز روز بزرگیه روزی که باید شاد بود و من نیستم راستش از دیروز که رفتم حرم حرف زیاد دارم ولی خدا و خودت از مشکلاتی رو که باهاشون دست و پنجه نرم میکنم خبر دارید ناشکری نمیکنم از کسی نخواستم مشکلات مربوط به خودم و حل کنه چون منتظر لطف خدا و ائمه هستم آقا سید! راستش تو شلوغی حرم من از دوستام جدا شدم شاید برای اینکه بهتر بتونم تو همه صحنا راه برم و با آقا حرف بزنم موج جمعیت من و از باب الرضا برد پشت در رواق امام خمینی(ره) زیارت امین الله را خوندم و بیاد همه بودم باز تو گشت و گذار دنبال دوستام این موج عاشق من و برد به صحن جمهوری و پشت پنجره نقل ونبات و گل و ذکر خوش صلوات بازم همه رو یاد کردم حیف که از فلکه برق شبکه ها مشغول بود به چند نفری هم که زنگ زدم قبل از فلکه روبروی گنبد زرد آقا بود چند نفری گفتند ازطرف ما با زبون خودت سلام بده و اونایی که جواب ندادند رفت و برگشت به نیابتشون انجام شد خلاصه روز میلاد آقا خیلی از دختر و پسرا هم پشت این پنجره و در حرم آقا به عقد هم در اومدند شکلات و نخود مشکل گشایی بود که مردم و خدام تقسیم میکردند و مردم برای تبرک می بردند کم کم حس کردم بچه ها باید بیان آروم آروم با اینکه دلم نمیخواست اونجا رو ترک کنم رسیدم و هر چه زنگ زدم هیچ کدوم در دسترس نبود آقا سید با اینکه گفته بودم برای هر کی هر مشکلی داره دعا کردم چی دیدم؟ یه مرد درشت اندام بین 30-40 ساله با لباسهای مندرس با پلاستیکهایی که از رستورانا و کافه ها نوشیدنیها و ساندویچ ها رو جمع میکرد البته بیشتر ظروفش و نگاهم به دستش افتاد که ساندویچ نصفه ای رو قسمت دهنی رو جدا کرد بطری نوشابه رو پشتش و پاک کرد پشت یه پیکان رو به گنبد آقا با ولع تموم خیلی گرسنش بود نوشابه و نون و خورد دور و برش به جمعیتی که مثل من ایستاده بودند نظر میکرد تا کسی متوجه نشه .من که حس کردم داشت از آقا به خاطر روزی اون شبش تشکر میکرد چند بطری دیگه رو تو جیبش گذاشت و پلاستیکا رو محکم و یه دفعه ناپدید شد و خیلی چیزایی که مردم از گنبد آقا شرم نمیکردند تا برسه از خود آقا و روز میلادش خدایا من و ببخش میدونی خودمم چه قدر گنه کارم............
دوستمم که رو کمکم حساب باز کرده دائم میخواد راه پیش پاش بذارم که متأسفانه اینقدر تخصص و معلومات ندارم دوست دارم کمکش کنم ولی همیشه باید مثل گداها گدایی کنم خدایا حالا حسرت عمر رفتم و میخورم که چه قدر باید خوار و ذلیل بشم و به قول خودمون منت بکشم خدای مهربون قربونت برم که بی منت و به خود مغرور نیستی مثل من که با داشتن داده هایی نمیخوام باری رو از دوش کسی بردارم خدایا به این روز عزیز به همه گرفتارا کمک کن نمیدونم غیر خدا کسی هست کمک کنه خدا وسیله هاش و برای هدایت مردم گذاشته ولی نمیدونیم چطور ازشون بهره ببریم خدایا ازم پرسیده: خاصیت یا فایده نماز وضو و.... بندگی خدا.....از لحاظ علمیش رو برام پیدا کن اون بنده خدا که در دو نقطه کره زمین دو زندگی رو دیده میخواد برگرده به زندگی قبلش دیگه از کارای شری که میکرده خسته شده میخواد همه رو بگذاره کنار ولی به هیچکس اعتماد نداره به اینی که اعتماد کرده که با منع مشاورا روبرو شده اینم وسیله ایه حالا قراره با مطلبا و نوشته هایی که براش ارسال میشه کمک کرد ولی کو؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
کاش تخصص داشتیم! میگه دیروز شعرای مولانا رو برای داداشم میخونده و ازش میخواسته تکرار کنه آخه این آدم کیه؟؟؟؟؟!!!!!و کسایی مثل اون که آدم تو شناختشون دچار ترد
|
|
| 60183 |
نام:
هستی
شهر:
دروغ
تاریخ:
11/10/2008 6:39:27 PM
کاربر مهمان
|
خدایا کمکم کن خیلی به کمکت نیاز دارم خدا جون عاشقم یه عاشق بیچاره که طرفش جز دروغ هیچی بلد نیست و کلی هم ادای عاشقارو در میاره خدایا اون که دوستم نداره بس چرا نمیزاره به درد خودم بمیرم خدا جون خیلی دلم گرفته خیلی وقته دلم گرفته ولی هیچکس نمیفهمه چیکار کنم دوسش دارم جرم که نیست هست
|
|