بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


04/8/59

اشغال خرمشهر توسط قوای متجاوز بعثی عراق ، تجاوز ارتش عراق به ایران با استمداد 48 یگان سازماندهی شده ،وبا برخورداری از پشتیبانی 800 قبضه توپ ، 5400 دستگاه تانک و نفربر ، 400 قبضه توپ ضدهوایی ، 366 فروند هواپیما و 400 فروند بالگرد انجام پذیرفت .  

04/8/62

محاصره شهر پنجوين توسط رزمنگان اسلام

04/8/63

ادامه عمليات شناسايي براي آمادگي عمليات آتي؛ خشكشدن آب مناطقي از هورالعظيم و در نتيجه سهولت نفوذ دشمن به مواضع خودي تعويض لشكر 19 فجر با لشكر 31 عاشورا جهت تقويت موقعيت پدافندي خودي در جزاير مجنون، در پي تحركات مداوم دشمن گزارش فرماندهي تيپ مستقل 114 اميرالمومنين از حملات هوايي هفته گذشته دشمن به منطقه مهران، صلاح آباد و ميمك

تحركات و نقل و انتقالات دشمن در منطقه عملياتي شرق بصره و حوالي سيدصادق ادامه سياستهاي ايجاد جو رعب از طرف گروههاي محارب در مناطق كردنشين و نيز ساير تحركات ايذايي و خرابكارانه آنان؛ ادامه روند تسليميها همراه با پناهنده شدن هشت عراقي.

گزارش معاونت حفاظت ستاد مركزي سپاه به سپاه فرودگاه از برنامهريزي عوامل عراقي براي ربودن هواپماهاي ايران در بمبئي؛ انجام دو مورد ترور توسط منافقين سخنان آيتالله موسوي اردبيلي در نمازجمعه تهران و اشاره به تلاشهاي صلح و شرايط و خواسته هاي ايران

موج تبليغاتي درباره عليه ايران با محوريت مسئله اسرا و تأكيد بر حوادث چندي پيش اردوگاه گرگان و نقش سازمان صليب سرخ كه در اين ماجراي تبليغاتي متحد جدي رژيم عراق است.

امضاي قرارداد وامي به ارزش 200 ميليون پوند بين عراق و انگليس

04/8/65

در جلسه قرارگاه خاتم الانبيا اقدامات آماده سازي منطقه عمليات بزرگ آتي، اوضاع جوّي منطقه و عوارض آن و همچنين طرح مانور يگانها، وضعيت نيرو، آموزش، اقدامات شناسايي و مهندسي و مشكلات آن مورد بررسي قرارگرفت.

اقدامات دشمن براي پي بردن به منطقه عمليات آتي، اقدامات مهندسي دشمن براي تحكيم خطوط پدافندي به خصوص در جنوب.

اجراي عمليات ايذايي فتح2 در عمق خاك عراق، خسارت به نيروگاه دوكان و انهدام چند مركز نظامي و اداري دشمن در دوكان.

مجاهدين مسلمان عراقي بخشهايي از تأسيسات سدّ داميرقاپو در شرق كركوك را منهدم كردند.

 تجاوز هواپيماهاي دشمن به فضاي باختران و اعلام وضعيت قرمز در كرمان، بندرعباس و زاهدان. معاون اول نخستوزير عراق از كشورهاي غربي درخواست كرد كه براي جلوگيري از حملات ايران به تأسيسات عراق، اقدام كنند.

گزارش فعاليتهاي جهاد دانشگاهي در زمينه پشتيباني جبهه ها، از جمله اعزام تيمهاي پزشكي و دانشجويي و اختصاص طرحهاي تحقيقاتي دانشگاه به مسائل مورد نياز جبهه، ساخت وسايل و قطعات جنگي و آمپولهاي ضد گازهاي شيميايي.

رئيسشوراي عالي دفاع در جمع بسيجيان: اگر ما كار جنگ را يكسره كنيم، هم به اسلام آبرو دادهايم و هم به ملتها اميد بخشيدهايم و هم از حضور ابرقدرتها در منطقه مانع شدهايم و امنيت را براي خود فراهم كرده ايم.

 

 

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved