بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


05/04/58

حمله مسلحانه افراد ناشناس به فرودگاه آبادان .

راهپیمایی اهالی شادگان ( خوزستان ) در اعتراض به دخالت‌های عراق در امور داخلی ایران و درمحكومیت تجزیه‌طلبی .

افشای نكات تازه‌ای از مجرای محمدرضا سعادتی در مصاحبه روزنامه انقلاب اسلامی با سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و ارائه مداركی دال بر ارتباط جاسوسی وی با فنسنكو جاسوس شوروی در ایران .

انتظار اطلاعیه شماره 23 سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در حمایت از مبارزات جبهه آزادی‌بخش مورو و درخواست قطع صدر قطع نفت ایران به فیلیپین

حزب جمهوری اسلامی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی گردهمایی وزارت امورخارجه برای بررسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی با شركت گروه‌ها و احزاب مختلف را تحریم كرد .

مصاحبه آیت الله بهشتی با روزنامه اطلاعات درباره دادگاه‌ها فوق‌العاده بررسی جرایم ضد انقلاب ، شركت نظامیان را در حزاب و گروه‌های سیاسی ، نامزدهای حزب جمهوری اسلامی برای مجلس خبرگان .

درخواست امام خمینی از صاحب‌نظران و علما به اظهار نظر درباره پیش‌نویس قانون اساسی در جمع علمای اصفهان .

نامه سرگشاده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا خطاب به میناچی وزیر اطلاعات و جهانگردی درباره تبلیغات مغرضانه رسانه‌های غربی در مورد انقلاب اسلامی و انتقاد از بی‌نظمی و بی‌برنامگی این وزارتخانه در انعكاس مسائل انقلاب در جهان .

05/04/61
گزارش از تبادل آتش در جبهه های سرپل ذهاب، گیلانغرب، ایلام و سومار.

حملات هوایی عراق: حمله با چند فروند هواپیما به خارك و قطع موقت صدور نفت از این جزیره؛ حمله با چند هلیكوپتر به یك كشتی تجاری در خورموسی. محسن رضایی در جلسة توجیهی فرماندهان تیپهای مأمور در عملیات رمضان، «تهران منتظرماست، زمان به نفع ما نیست.» رحیم صفوی: اعلام آمادگی سپاه كافی نیست، سعی كنید جو دلسردی را از بین ببرید.

ورود هفتاد دستگاه تریلر حامل تانك، نفربر و مهمات به عراق از مركز كویت. حمله شدید حزب دمكرات به نیروهای خودی در بوكان و درگیری پنج ساعتة آنان؛ شهادت یك گروه چهار نفرة پزشكی به دست عناصر حزب دمكرات؛ كمین افراد ضدانقلاب در منطقه غرب سنندج، و شهادت سه تن از نیروهای خودی در این كمین، دستگیر شدن پنج تن از مسئولان تشكیلات حزب دمكرات باختران و ایلام.

سازمان مجاهدین خلق اعلام كرد كه در روزهای اخیر 38 تن از كارگزاران جمهوری اسلامی را شهید كرده است.

عراق قبل از ترك هویزه تمام 2300 خانة آن را منفجر كرده است. نشریه گاردین: تا آنجا كه به عراق مربوط میشود این جنگ خاتمه یافته است.

رادیو اسرائیل سفر یك هیئت از شركت پتروشیمی ایران به كشورهای بلوك شرق را تلاش برای كمك گرفتن از این كشورها برای رفع مشكلات صنایع پتروشیمی ایران خواند.

05/04/64
اعلام قطع روابط دیپلماتیك عراق با لیبی

سفر طه یاسین رمضان معاون اول نخست وزیر رژیم عراق به قاهره

عملیات ظفر 2 در پنجوین
05/04/66

عملیات فتح 7 در پنجوین

05/04/67
استقرار نیروهای عراقی درجاده اهواز خرمشهر حدفاصل ایستگاه حمید تا پاسگاه زید

تغییر تحلیل آمریكائیها در مورد جنگ ایران – عراق پس از موفقیت‌های نظامی عراق.

 

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved