بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


17/03/58

آغاز فعالیت روزمره در خرمشهر ؛ ادامه تعطیلی بعضی از مغازه‌ها ، ادارة بندر و مدارس ؛ تیراندازی‌های پراكندة شبانه .

اطلاعیه جبهه ملی ( تشكیلات خوزستان ) درباره حوادث اخیر خوزستان ، عناصر تجزیه‌طلب و مماشات دولت ، تیره‌سازی روابط با دنیا به خاطر كمك به فلسطین و اعراب و علت استعفای دكتر سنجابی رهبر این جبهه .

گزارش جانبدارانه نشریه “ رزم خونین “ ( ارگان ماركسیست ـ لنینیست جنوب ) از درگیری‌های خوزستان تحت عنوان “ فاجعه به خون كشیدن خلق عرب خوزستان “ .

دعوت علامه احمد مفتی‌زاده از صاحب‌نظران برای شركت در كنفرانس 20 خرداد در سنندج برای مذاكره درباره “ چارچوب خودمختاری كردستان “ و سخنرانی وی در میدان آزادی این شهر در مورد خودمختاری و تكذیب كاندیدا شدن خود .

بیانیه سازمان مجاهدین خلق ایران در تأكید بر ضرورت تشكیل مجلس مؤسسان از طریق انتخابات عمومی سراسری و تقبیح هرگونه عملكرد ناصواب تحت نام امام .

اظهارات سرلشكر فربد رئیس ستاد ارتش در خصوص بلامانع بودن شركت نظامیان در تظاهرات ، میتینگ‌ها و عضویت آنان در احزاب و گروه‌ها در خارج از ساعات كار با لباس شخصی و همچنین توجه به تشكیل شوراهای نظامی هماهنگ با نوسازی ارتش .

گزارش و انتقاد دفتر هماهنگی استان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عدم همكاری ارتش و دولت موقت در تأمین و تدارك نیاز واحدهای سپاه در مركز استان‌ها .

مصاحبه وزیر امورخارجه ایران با یونایتدپرس دربارة چگونگی اجرا و یا لغو قراردادهای ایران و آمریكا و عدم پذیرش سفیر آن كشور .

تحلیل و گزارش كاردار سفارت آمریكا در تهران به وزارت امور خارجه آن كشور از آینده انقلاب اسلامی : جنبش اسلامی خمینی هم سرانجام شكست خورده و یا حداقل موفق نخواهد شد . نقطه نظر خمینی برای تشكیل یك جمهوری اسلامی در ایران بر پایه عدل ایده‌آل 1300 سال پیش با واقعیات ایران قرن بیستم متناقض است .

تلفنگرام قرارگاه سیا در تهران به مركز سیا در واشنگتن دربارة موافقت آیت الله شریعتمداری با برقراری تماس با دولت آمریكا جهت برخورداری از حمایت آن كشور ضمن تأكید بر سرّی و محدود بودن این ارتباطات .

گزارش آسوشیتدپرس از تصمیم دولت كارتر برای ایجاد یك نیروی ضربت صد هزار نفری به منظور حراست از منافع آمریكا در ماوراء بحار و خلیج فارس ؛ گزارش القبس از طرح وزیر امور خارجه آمریكا از ایجاد یك فرماندهی خاورمیانه‌ای در پنتاگون و نامزدی ژنرال رالف لاورنس كه سه ماه در عربستان حضور داشته برای تصدی فرماندهی نیروی یكصد هزار نفری در خلیج فارس .

پاسخ روزنامه‌های جمهوری اسلامی و آیندگان به جنگ تبلیغات شدید رسانه‌های عراق علیه ایران ؛ گزارش روزنامه جمهوری اسلامی از اوضاع ناآرام عراق و پیش‌بینی اینكه رژیم عراق مانندآخرین روزهای رژیم شاه در وضع سختی قرار گرفته است . گزارش آیندگان از مشكلات رژیم عراق در مناطق كردنشین آن كشور .
17/03/60
اعلام جزئیات اعزام نیرو برای جنگ با اسرائیل توسط آیت الله خامنه‌ای.
17/03/63
هواپیماهای سعودی با حمایت ناوهای آمریكایی در خلیج فارس به هواپیماهای اف-4 ایران حمله كرده و موجب سقوط آن شدند.

وزیر خارجه شوروی آمادگی كشورش را برای روابط با ایران اعلام داشت.

17/03/64
عملیات ظفر 1 در منطقه جزیره مینو

چند محموله نظامی حاوی موشكهای روسی "سام" تحویل ایران داده شد.

 

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved