بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


ص

17/04/58
آتش سوزی مهیب در 7 لوله نفت و گاز آغاجاری به دنبال انفجار خطوط نفت و گاز ماهشهر و آغاجاری ؛ اطلاعیه شركت ملی نفت ایران در این زمینه .

زخمی شدن 3 پاسدار و 4 نظامی در حمله به پاسگاه مرزی سعیدیه از خاك عراق ؛ دستگیری 12 قاچاقچی اسلحه در مرز ایران و عراق .

پرتاب بمب دستساز در كنار پل فلزی خرمشهر و زخمی شدن 3 پاسدار ؛ اطلاعیه دادستان دادسرای انقلاب اسلامی خوزستان درباره مجازات شدید تظاهرات مسلحانه در شهر .

تلگراف روحانیون خرمشهر به آیت الله العظمی مرعشی نجفی و اظهار اطاعت از اوامر ایشان .

معاون اداره بندر خرمشهر طی مصاحبهای وضعیت این بندر را تشریح كرد .

سخنگوی حزب دمكرات كردستان عراق خطمشی این حزب را در قبال دولت بعثی عراق و انقلاب اسلامی ایران تشریح كرد .

گزارش روزنامه انقلاب اسلامی از صدور حكم اعدام برای 7 نفر از علما و وكلای آیت الله صدر و دستگیری 400 بانوی مبارز و اقدامات امنیتی رژیم عراق در سطوح مختلف جامعه .

تلگراف جمعیت دفاع از آزادی و انقلاب سنندج ( شاخه پوششی كومهله ) به نخست وزیر و اعتراض همراه با تهدید تلویحی در مورد پذیرش استعفای یونسی استاندار كردستان ؛ حمایت عزالدین حسینی از ابقای یونسی در مقام خود .

اعلام موضع سازمان مجاهدین خلق ایران در قبال دستگیری تقی شهرام و اعلام اینكه ارتجاع در صدد بیاعتبارسازی سازمان با استفاده از وی میباشد ؛ حمایت جبهه دمكراتیك ملی از خواست مجاهدین خلق مبنی بر حضور در دادگاه تقی شهرام .

دعوت بنیاد آموزش و تبلیغات اسلامی الهادی به راهپیمایی اعتراضآمیز علیه تلاش “ عناصر و دوستان ناآگاه یا آگاهان فرصتطلب ” جهت “ انحراف مسیر انقلاب ” ؛ واكنش سازمان مجاهدین خلق و محكومیت این اعلام راهپیمایی و هشدار در مورد وقوع هرگونه حادثهای علیه سازمان .

گزارش و تحلیل جانبدارانه روزنامه مردم ( ارگان حزب توده ایران ) از ماجرای سعادتی و اعلام اینكه هدف محافل دستاندركار دستگیری وی خدشهدار كردن حیثیت سازمان مجاهدین خلق و ایجاد جو ضد شوروی و ضد كمونیستی بوده است .

انتشار خبری مبنی بر دستگیری حجت الاسلام محمد منتظری توسط برخی گروهها و سازمانها و برخی مقامات دولت موقت و تكذیب آن از سوی دادستان كل انقلاب اسلامی .

هشدار سپاه پاسداران شیراز در مورد جمعآوری كتابهای دكتر شریعتی توسط گروههای ناشناس .

اعلام موجودیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهسوار و انحلال كمیته شهر و آغاز خلع سلاح عمومی در شهر .

افشاگری امام خمینی درباره ماهیت عناصر ضد انقلاب در دیدار اقشار مختلف مردم با ایشان و تأكید بر ضرورت عدم طرح مسائل غیر اساسی و پرهیز از ایجاد تفرقه و محكوم كردن آتش زدن خرمنها در كشور توسط ضد انقلاب .

گزارش سفارت آمریكا در تهران به وزارت امور خارجه آن كشور از گفتوگوی مأمور وزارت امور خارجه و رایزن سیاسی سفارت با دكتر سحابی وزیر مشاور در طرحهای انقلاب و میناچی وزیر ارشاد ملی درباره قانون اساسی ایران و طرحهای دولت موقت برای آن .

گزارش مفصل و كاملاً سری كاردار سفارت آمریكا در تهران برای وزیر خارجه آن كشور درباره ملاقات كاردار با امیر انتظام و گفتوگو از علاقه آمریكا به برقراری رابطه با ایران و راههای بهبود مناسبات دو كشور ، مشكلات داخلی و خارجی دولت موقت و اختلاف نظر در درون دولت .

ورود تشریفاتی یك رزمناو آمریكایی و یك ناو پاكستانی به آبهای ابوظبی و اظهارات حاكم امارات متحده عربی مبنی بر اینكه آمریكا ممكن است در حمله احتمالی یكی دو كشور عرب را به تصرف خود درآورد اما نمیتواند تمام جهان عرب را تسخیر كند .

17/04/61
تصمیمات جدید فرمانده قرارگاه كربلا در پی توسعه آبگرفتگی در جنوب منطقه عملیاتی رمضان: در مرحله اول، مانور قرارگاه نصر حذف میشود و اجرای مأموریت آفندی این قرارگاه در مرحله دوم خواهدبود. گزارش فرمانده اطلاعات قرارگاه مركزی كربلا از آخرین وضعیت و اقدامات دشمن در مناطق قرارگاههای پنجگانه عملیاتی (قائم، قدس، فجر، فتح و نصر) در جبهههای جنوب درباره: نقل و انتقال نیرو و تثبیت و تحكیم و گسترش مواضع جدید پدافندی، ایجاد خاكریز، گسترش میادین مین، تقویت نیرو و تغییرات در آرایش نیروها به منظور بالا بردن توان دفاعی. ستاد فرماندهی نیروهای مسلح عراق كلیه مرخصیهای نیروهای خود در منطقه جنوب را لغو كرد. شورای فرماندهی عراق ضمن بخشودگی غایبان از خدمت، اعلام كرد برای مشمولانی كه خود را به مراكز مربوطه معرفی نكنند و افرادی كه از خدمت بگریزند، مجازات اعدام در نظر گرفته شده است. وزیر دفاع عراق: نیروهای مسلح عراق جلو حملات ایران را خواهند گرفت. عراق در نامهای به دبیركل سازمان ملل، بیانیه هفته پیش ایران مبنی بر اینكه هنوز بخشهایی از خاك ایران در اشغال عراق است را تكذیب كرد. اظهارات توكلی سخنگوی دولت، نماینده امام در سپاه، فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره راههای پیروزی نهایی، تسریع در اجرای عملیات، ربوده شدن دیپلماتهای ایرانی در بیروت و احتمال ورود نیروهای ایرانی به خاك عراق. آقای توكلی: «دشمن هنوز در خاك ماست، شهرهای ما گلولهباران میشوند، ما جنگ را تمام شده نمیدانیم و برای به دست آوردن حق خود، در داخل خاك عراق از خود دفاع میكنیم.» حجتالاسلام محلاتی نماینده امام در سپاه: «عراق باید غرامت بپردازد و در صورت استنكاف باید غرامت خود را با ترور بگیریم.» سرهنگ صیاد شیرازی فرمانده نیروی زمینی ارتش: «هیچ دولت و سازمان بینالمللی درصدد حمایت از حق ما نیست و ما بیشتر از این نمیتوانیم منتظر بمانیم و باید دشمن را تا انهدام كامل تعقیب كنیم.» سرهنگ معینپور فرمانده نیروی هوایی ارتش: «تنها راه رسیدن به پیروزی نهایی، بسیج كلیه نیروها و حمله همه جانبه حداقل در شرق عراق، میباشد.» فرانسه مدعی شد كه یك ایرانی كه میخواست به جان بنیصدر سوء قصد كند، با مواد منفجره در فرودگاه "اورلی" پاریس دستگیر شد. خبرگزاری فرانسه: ایرانیها دو سال پیش نیز میخواستند شاپور بختیار را به قتل برسانند. پسر اشرف پهلوی، فرمانده پیشین نیروی دریایی ایران نیز سه سال پیش در پاریس توسط ایرانیها به قتل رسید. خبرگزاری فرانسه از قول محمد غرضی وزیر نفت ایران: ما سهمیه یك میلیون و دویست هزار بشكه را نخواهیم پذیرفت. تفسیر خبرگزاریرویتر، خبرگزاریتانیوگ، روزنامهدانماركی"بیتی"و دفترسیاسیسپاه از روند آیندهجنگ، مشكلاتاقتصادیعراق در ادامهجنگ و تأثیر پیروزیهای اخیر ایران بر اوضاع منطقه و خصوصاً فلسطین.
17/04/63
شورای همكاری خلیج فارس به منظور اتخاذ استراتژی مشترك نظامی تشكیل جلسه داد.
17/04/64
تشكیل جلسه وزرای امور خارجه كشورهای عضو شورای همكاری خلیج فارس پیرامون جنگ ایران و عراق و ظهور تروریسم.
17/04/67
سرهنگ قذافی: عراق موافق و آماده پایان جنگ است و مسئله پایان جنگ در دست ایران است.

ورنون والترز نماینده آمریكا در سازمان ملل انهدام هواپیمای ایرباس ایرانی می تواند انگیزه تازه‌ای برای پایان دادن به حكومتها در خلیج فارس را فراهم آورده باشد.

مارلین فیتر واتر سخنگوی كاخ سفید: آمریكا مدت مدیدی است كه تمایل به برقراری تماس با ایران دارد. و دو هدف عمده را آمریكا دنبال می‌كند: 1- پایان دادن به جنگ میان ایران و عراق 2- ترغیب ایران به محتمل كردن سیاستهای بنیادگرایانه خود.

وزارت خارجه آمریكا: ازسرگیری روابط رسمی با ایران منوط به پایان جنگ تهران با عراق و آزادی گروگانها در لبنان است.

 

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved