بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


58/04/11
اخطار دادسرای انقلاب اسلامی خوزستان به كسانی كه با داشتن اسلحه غیر مجاز سبب ناامنی میشوند ؛ اظهارات قائم مقام مرزبان خرمشهر درباره قاچاق انواع سلاح از عراق به خوزستان و آموزش افراد جبهه التحریر خوزستان در بصره ؛ اظهارات فرماندار خرمشهر مبنی بر دستگیری 12 جاسوس عراقی ؛ تفسیر روزنامه كیهان از تأثیر انقلاب اسلامی ایران در عراق .

ادامه جنگ تبلیغاتی رسانه های عراقی علیه ایران ، از جمله ادعای تضییع حقوق مردم عرب در ایران و همكاری جدید ایران و آمریكا .

اطلاعیه سازمان ایالتی حزب توده ایران در خوزستان درباره توطئههای اردوی ضد انقلاب داخلی و خارجی و گروههای چپ و راست به رهبری سازمانهای جاسوسی سیا ، موساد و ساواك در نمطقه و اقدامات عراق برای ضربه زدن به جنبش انقلابی ایران .

انتقاد عزالدین حسینی از رادیو تلویزیون جمهوری اسلامی به دلیل پخش خبری مبنی بر طرفداری فئودالها از حكومت اسلامی .

مصاحبه مطبوعاتی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در تشریح چگونگی ارتباط سعادتی با روسها و مدارك موجود در این خصوص ، نحوه بازداشت سعادتی و حماد شیبانی و سایر ابهامات موجود در این زمینه .

حمایت مراجع قم از جمله آیت الله شریعتمداری ، آیت الله العظمی گلپایگانی و آیت الله العظمی مرعشی نجفی از اصل سیزدهم قانون اساسی در به رسمیت شناختن شیعه جفعری به عنوان مذهب رسمی كشور در پاسخ به تلگراف حجت الاسلام حاج سید علی نقی طبسی حائری .

اطلاعیه دفتر امام خمینی خطاب به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی درباره ضرورت تشكیل انجمنهای اسلامی نیروهای مسلح به منظور جلوگیری از نفوذ عوامل چپ و راست در پادگانها و نیروهای مسلح .

تفسیر روزنامه المستقبل چاپ پاریس دربارة اختلاف دیدگاه امام خمینی با بعضی از رجال ایران در خصوص تفكر ایرانی یا اسلامی ، سیاست آمریكا در ایجاد اختلاف بین ایران و اعراب و درخواست امام از كشورهای عربی برای تماس با ایران برای حل مشكلات فیما بین .

61/04/11
ترور آیت‌الله صدوقی

گزارش معاونت سیاسی استانداری ایلام از انهدام میلههای مرزی و نصب میلههای مرزی جدید در داخل خاك ایران به دست نیروهای عراق.

گزارش لشكر 92 زرهی از تلاش دشمن برای احداث مواضع پدافندی مستحكم در نوار مرزی جنوب.

اقدامات دولت عراق برای ایجاد استحكامات در شهرها خصوصاً شهر بصره. نامة نمایندة عراق در سازمان ملل به دبیركل این سازمان: ما از تمامی مناطق ایران عقب نشسته ایم. نمایندة دائمی ایران در سازمان ملل: ادعاهای عراق را تكذیب میكنیم. عراق همچنان به مناطق مسكونی ما حمله میكند و هنوز بخشهایی از خاك ایران را در اشغال دارند.

آیت الله "صدوقی" امام جمعه یزد به دست نیروهای سازمان مجاهدین خلق به شهادت رسید. یونایتدپرس: سازمان مجاهدین خلق سوء قصد به آیت الله صدوقی را برعهده گرفت. پیام امام خمینی به مناسبت شهادت آیت الله صدوقی: مقصد عقیده است و جهاد در راه آن و پیروزی انقلاب، نه زندگی دنیا و رنگ و بوی ننگین آن. این شهادتها به ملت ما وعده پیروزی میدهد. شهید صدوقی در تمامی صحنههای انقلاب حضور داشت و یار و مددكار گرفتاران و مستمندان بود. بیانیه رئیسجمهور، نخستوزیر و برخی مقامها و سازمانها به مناسبت شهادت آیت الله صدوقی.

سازمان مجاهدین خلق حمله مسلحانه هشت روز پیش به آقای موسوی خوئینیها را برعهده گرفت.

66/04/11
ارائه طرح پنج ماده‌ای از سوی ایران: لاریجانی در مذاكراتش با مقامات شوروی و آلمان غربی و ایتالیا یك طرح پنج ماده‌ای در مورد جنگ تحمیلی ارائه داده است.
67/04/11
بیانیه شورای عالی پشتیبانی جنگ مبنی بر ادامه جنگ تا پیروزی

تصمیم دولت آلمان غربی مبنی بر اعطاء اعتبار بازرگانی به عراق پس از 8 سال

حمله هواپیماهای عراقی به پایانه نفتی لارك و فرود در فرودگاه ظهران

نامه ریگان به صدام: آمریكا بطور همه جانبه‌ای از عراق درجنگ علیه ایران حمایت می‌كند

اعلام آمادگی وزارت خارجه انگیس جهت بهبود مناسبات با ایران.

 

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved