بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


27/03/58

گزارش رسانه‌های بیگانه از آخرین تحولات مرزی ایران و عراق . القبس : عراق در حمایت از خواسته‌های اعراب ساكن ایران مبنی بر خودمختاری دست به اقدام نظام علیه ایران زده است . رویتر : عراق نیروهای خود را در امتداد مرز با خوزستان تقویت كرد . آسوشیتدپرس : ایران و عراق به بسیج سربازان در طول مرزهای خود پرداخته‌اند . ادامه جنگ تبلیغاتی شدید رسانه‌های عراقی علیه ایران .

وزیر اطلاعات عراق : بحرین عربی است و هیچ ادعایی در مورد آن وارد نیست ، عراق در صدد است هویت عربی سراسر نواحی عربی را حفظ كند .وزیر اطلاعات عراق : بحرین عربی است و هیچ ادعایی در مورد آن وارد نیست ، عراق در صدد است هویت عربی سراسر نواحی عربی را حفظ كند .

راهپیمایی و تشكیل جلسه سخنرانی در نهضت آباد اهواز در محكومیت اقدامات ضد انقلاب اسلامی دولت بعثی عراق و در پشتیبانی از امام خمینی و دولت جمهوری اسلامی . 

انتشار پیام آیت الله سید محمد باقر صدر رهبر شیعیان عراق به ملت ایران در گرماگرم پیروزی انقلاب اسلامی در روزنامه كیهان با تأكید بر نقش ایمان مذهبی و پیروی مردم از رهبری دینی در پیروزی مبارزات ملت ایران .

اطلاعیه “ حركت انقلاب اسلامی عراق “ در تشریح اقدامات دولت بعثی عراق برای مقابله با انقلاب اسلامی با اشاره به اعلامیه حزب بعث تحت عنوان “ آنچه كه یك بعثی باید بداند “ .

گزارش مفصل حزب دمكرات كردستان عراق ( قیاده موقت ) درباره درگیری‌های عناصر این حزب با نیروهای نظامی عراق در مناطق مختلف كردستان عراق از ابتدای ماه گذشته تا پنجم ماه جاری .

گزارش روزنامه اطلاعات از فعالیت وابستگان به رژیم گذشته از جمله نصرتی ( رئیس پیشین ساواك سنندج ) ، پالیزبان ، قیاده موقت ( بارزانی‌ها ) و اویسی در نوار مرزی ایران و عراق ؛ پیش‌بینی روزنامه فایننشال تایمز درباره تغییرات قریب الوقوع در سطح رهبری عراق .

اعلام حمایت عزالدین حسینی از آرمان و خواسته‌های حزب جمهوری خلق مسلمان ایران و رد كنفرانس سنندج ؛ تظاهرات دیپلمه‌ها و فارغ التحصیلان بیكار در خیابان‌های سنندج با شعار زنده باد شاه ؛ گزارش خبرگزاری پارس از گسترش فساد ، عرضه مشروبات الكلی و مواد مخدر در معابر عمومی سنندج و بی‌توجهی مسئولین .

انتشار نامه سرگشاده انجمن اسلامی فرهنگیان مریوان خطاب به گردانندگان نشریه پیكار ( ارگان سازمان كمونیستی پیكار در راه آزادی طبقه كارگر ) و محكومیت نقش این نشریه در شایعه‌پراكنی و تحریف اخبار و حقایق كردستان .

ادامة تلاش سازمان مجاهدین خلق برای تحت الشعاع قرار دادن موضوع جاسوسی محمدرضا سعادتی و انتشار نامه همسر وی مبنی بر اینكه اعترافات سعادتی ( منتشر شده توسط سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ) در زیر شكنجه گرفته شده است .

انتشار بیانیه مفصل نهضت آزادی با عنوان “ تحلیلی از شرایط امروزی انقلاب اسلامی ایران و نقده نیروهای درون انقلاب ” و تجزیه و تحلیل فتنه‌های راست و چپ در كردستان ، گنبد ، خوزستان ، عدم قاطعیت گردانندگان امور ، تفرقه در مراجع قدرت ، علل سرعت گرفتن انقلاب و نارسایی‌های آن ، نیروهای مؤثر بر انقلاب و پیشنهادهایی برای هماهنگی بین رهبری ، شورای انقلاب و دولت . 

مخالف فرمانده ژاندارمری كل كشور با قرار دادن اقلام مورد نیاز سپاه در اختیار این ارگان و احاله آن به صورت جلسه نمایندگان نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح كه طبق آن نیازمندی‌های سپاه باید توسط اداره چهارم ستاد ارتش برآورده شود .

بیانات امام خمینی در جمع گروهی از مردم تهران ، اصفهان و عشایر كرد در رد مجلس مؤسسان و آخرین تصمیمات متخذه درباره تشكیل مجلس خبرگان قانون اساسی .

گزارش خبرگزاری فرانسه از اعلام پشتیبانی كنگره فوق‌العاده اعضای فرماندهی انقلاب لیبی و رهبران سازمان‌های فلسطین از انقلاب ایران در برابر امپریالیست‌ها و صهیونیست‌ها .

روزنامه الحوادث چاپ بیروت : آمریكا خود را برای یك نبرد قاطع و سرنوشت‌ساز در پاییز و زمستان امسال آماده می‌كند . طرح‌ریزان استراتژی آمریكا از مسئله كردها به عنوان عامل انفجار استفاده كردند و به این نتیجه رسیدند كه این عامل نمی‌تواند موفقیت‌آمیز باشد لذا حریق مورد نظر در خلیج فارس براساس برخورد بین ایران و عراق پی‌ریزی شده است .

27/03/60
آزاد شدن منطقه سوق‌الجیشی دهلاویه.
27/03/64
عملیات ظفر 1

محكومیت ایران از سوی 158 نماینده پارلمان انگلیس مبنی بر تداوم بی‌حرمتی به حقوق بشر و اعدام (10300) ایرانی طبق لیستی كه سازمان مجاهدین خلق منتشر ساخته.

27/03/65
انهدام پایگاه سازمان منافقین واقع در شهر كهریزه توسط خلبانان ایرانی

انستیو مطالعات استراتژیك لندن اشاره كرد كه چین در ماه مارس 1985 با فروش معاول 06/1 میلیارد دلار تسلیحات از جمله 14 فروند جت شناسایی جی 60- 200 دستگاه تانك تی59 – سلاح ضدتانك، موشك‌انداز و موشكهای زمین به هوا به ایران موافقت كرد.

27/03/66
آغاز عملیات فتح 6 در منطقه عمومی شمال اربیل عراق

آغاز عملیات نصر 3 در جنوب دهلران

دیدار صدام با قائم مقام وزارت خارجه شوروی (یوری ورنتسف)

میانجیگری گسترده شوروی بین ایران و عراق برای پایان جنگ

دیدار هاشمی رفسنجانی با وزیر خارجه ژاپن

 

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved