بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


18/03/58

پایان تحصن 7 روزه عناصر خلق عرب در مسجد امام صادق ( ع ) خرمشهر پس از توافق شبیر خاقانی و مدنی با سخنرانی حجت الاسلام گلسرخی نماینده آیت الله شریعتمداری .

انتشار دو اطلاعیه جداگانه شیخ شبیر خاقانی و فرماندار خرمشهر درباره ضرورت حفظ آرامش در شهر برای اجرای توافق شبیر ـ مدنی و هشدار در مورد اقدامات عناصر تفرقه‌افكن و ضد انقلاب .

مصاحبه تلویزیونی مدنی و پاسخ به سؤالاتی دربارة اوضاع فعلی خوزستان و چگونگی حل و فصل آن ، عوامل ناآرامی در استان و نقش عوامل درون و برون مرزی ، تعداد تلفات حوادث خوزستان ، دخالت ارتش در این حوادث و هشدار به دولت‌هایی كه در راه انقلاب سنگ‌اندازی مي‌كنند .

تیراندازی مرزبانان عراقی به سوی پاسداران پاسگاه مرزی شلمچه و اداره بندر و نخلستان فعلیه ؛ تقویت نیروهای عراقی در مرز مریوان ؛ تجاوز هواپیماهای عراقی به حریم فضایی ایران در پاوه و نوسود در دو نوبت صبح و شب .

راهپیمایی اعتراض‌آمیز هزاران نفر به سوی سفارت عراق در تهران به دعوت سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در محكومیت دخالت‌ها و تجاوزات عراق به شهرهای مرزی خوزستان و كردستان ؛ بازتاب این تظاهرات در گزارش خبرگزاری یونایتدپرس .

انتشار اعلامیة گروهی با عنوان “ سازمان اتحاد رنجبران كردستان ایران “ در محكومیت حملات هوایی عراق به روستاهای كردستان .

عباس امیر انتظام سخنگوی دولت نقطه نظرهای دولت موقت را درباره عضویت ایران در جنبش عدم تعهد ، حوادث خوزستان ، روند شكل‌گیری قانون اساسی ، حملات هوایی عراق به مناطق مرزی ایران ، روابط ایران و آمریكا ، ماجرای عدم پذیرش سفیر آمریكا و عضویت نیروهای مسلح در احزاب سیاسی ، تشریح كرد .

ارسال دو گزارش سرّی از سفارت آمریكا در تهران به وزارت خارجه آن كشور . در گزارش اول با عنوان “ وقایع ایران و تأثیر آنها بر منافع آمریكا “ به بررسی جریان‌های سیاسی موجود در ایران و شخصیت امام خمینی و عوامل بازدارنده سیاست آمریكا در ایران پرداخته در گزارش دوم به دورنمای غم‌انگیز وضع آمریكا در ماه‌های آتی در ایران با توجه برخوردهای دوگانه دولت و امام خمینی اشاره شده است .

تیرگی روابط عراق و یمن جنوبی در پی به قتل رسیدن یك استاد عراقی در عدن به دست مأموران سفارت عراق در عدن .

18/03/60
توقیف روزنامه‌های انقلاب اسلامی – میزان و چند نشریه دیگر.
18/03/64
بازگرداندن 5 سوپراتاندارد از سوی عراق به فرانسه.
18/03/65
ورود مسعود رجوی به بغداد و خروج وی از پاریس

تهدید ایران بر مسدود كردن تنگه هرمز

18/03/67
دیدار حسنی مبارك و صدام در بغداد

 

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved