بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


31/02/58
اعتراض وزارت خارجه ایران به موضعگیری سنی امریكا در رابطه با انقلاب اسلامی و تلقی آن بعنوان مداخله در امور داخلی ایران (اعتراض امریكا به اعدامها در ایران.)

 

تشكیل جلسات طولانی مقام‌های سیاسی ـ امنیتی ، نمیندگان سازمان خلق عرب و طبقات مختلف مردم خرمشهر بری پیدا كردن شیوه مناسبی جهت تخلیه مسالمت‌آمیز ساختمان‌های دولتی در آخرین مهلت تعیین شده و نیافتن راه‌حل .

پیام شیخ شبیر خاقانی از قم به مردم خوزستان و درخواست حفظ آرامش و اعلام خبر اعزام برادرش و یكی از روحانیان حوزه علمیه قم برای رسیدگی به مشكلات و مسائل جاری منطقه .

بازتاب و بزرگنمیی امتناع سازمان‌های سیاسی خلق عرب از تخلیه اماكن دولتی و تحصن اعضای آنها در ساختمان‌های تحت تصرف در خبرگزاری‌ها و رادیوهای خارجی .

مصاحبه اختصاصی نشریه پیكار ( ارگان سازمان پیكار در راه آزادی طبقه كارگر ) با عزالدین حسینی درباره حقوق خلق‌های ایران ، خودمختاری كردستان و سانسور در رادیو تلویزیون و مطبوعات .

گزارش مطبوعات از كشته شدن فجیع یكی از همراهان هیئت حسن نیت استانداری آذربایجان غربی به دست عوامل ضد انقلاب و اعتراض مردم بانه به این اقدام .

تلفنگرام آوارگان ترك نقده خطاب به امام خمینی ، نخست وزیر ، استاندار آذربایجان غربی و مطبوعات و درخواست اعزام گروهی برای رسیدگی به وضع آنها و تهدید به اعتصاب غذا .

مصاحبه مطبوعاتی دكتر یزدی وزیر امورخارجه و اظهار نظر درباره رویه سنای آمریكا و دخالت آن در امور داخلی ایران ؛ لغو قراردادهی به جای مانده از رژیم گذشته ؛ نقل قسمتی از نامه وزیر خارجه آمریكا و تأكید بر ینكه قطعنامه سنی آمریكا خدشه‌ی در دوستی دو دولت ایران و آمریكا وارد نخواهد ساخت و تشكیك در صلاحیت و مسئولیت یت الله خلخالی به عنوان رئیس دادگاه‌هی انقلاب و …

واكنش تند آیت الله خلخالی در مورد مصاحبه دكتر یزدی و تكذیب خبر بركناری وی از ریاست دادگاه‌های انقلاب ، تأكید بر خط‌مشی ملت و امام خمینی در ضرورت اعدام شاه و جنایتكاران رژیم گذشته .

بازتاب گسترده درخواست ایران برای تأخیر در اعزام سفیر جدید آمریكا به ایران در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های بین‌المللی ؛ واكنش وزارت امور خارجه آمریكا در مورد این اقدام .

پیشنهادهای قرارگاه سیا در تهران به رئیس سازمان سیا در واشنگتن بری برقراری ارتباط با جریان‌ها و اشخاص میانه‌رو در ایران و یافتن كانال مخفی با آیت الله شریعتمداری و …

گزارش مؤسسه بین‌المللی تحقیقات استراتژیك لندن درباره تأثیر سیاست‌هی آمریكا در سقوط شاه ایران از جمله گسترش فساد ، توزیع ناعادلانه ثروت ، فقدان وسیله ابراز عقیده سیاسی ، سركوب شدید مخالفان و …

مصاحبه مطبوعاتی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریكا درباره اقدامات آن كشور برای نزدیكی با دولت موقت ایران ، مشكلات موجود بر سر راه گسترش مناسبات دو كشور و ابراز امیدواری برای موفقیت دولت موقت در بهتر شدن زندگی مردم ایران .

31/02/63

عملیات امام علی و امام مهدی (عج)

عملیات امام علی (ع) محور شوش – سوسنگرد.
31/02/64
دیدار هیات بلندپایه نظامی فلسطینی طرفدار عرفات از بغداد و جبهه‌های جنگ 

آغاز نزدیكی رسمی بین تهران و ریاض (در پی سفر سعودالفیصل وزیرخارجه سعودی) یك پیروزی برای میانه‌روهای ایران.

 

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved