بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


24/01/58

تلاش عراق برای حل بحران داخلی با اكراد.

برگزاری انتخاب اعضای شورای شهر سنندج از میان 66 نامزد از چهار گرایش یش متفاوت ( غیرمذهبی ، مذهبی ، منفردها و وابستگان به حزب دمكرات ) و پیامدهای آن : آغاز رأی گیری از ساعت 7 صبح ؛ اعضای انجمن اسلامی جوانان و دانش آموزان و كاركنان بخش دولتی و خصوص در ساعت 9 صبح در اعتراض به اعمال نفوذ طرفداران گروههای پیشرو ، رأی گیری را تحریم كردند ؛ جلسه هیأت پنج نفری با معترضان در استانداری و امضای صورت جلسه ای مبنی بر خودداری از شمارش آراء … .

برخوردهای جدید دولت عراق با كردهای آن كشور در پی بروز مسأله كردهای ایران .

رادیو كلن : سفر آتی كنعان اورن فرمانده ستاد ارتش تركیه به عراق و سفر وزیر امور خارجه آن كشور به ایران در ارتباط با مسأله كردهای سه كشور است .

گزارش حجت الاسلام خامنه ای، نماینده اعزامی امام خمینی به سیستان و بلوچستان از اوضاع این منطقه : منطقه با مشكلات مانده از رژیم سابق روبه رو است . دولت باید برای بازسازی این استان اولویت قائل شود . ضدانقلاب با استفاده از تعصبات عشیره ای و گاه در نقاب شبه انقلابی می كوشد ناآرامیهایی ایجاد كند . برخلاف تبلیغات سوء و مغرضانه دشمنان ، هیچ گونه انگیزه تجزیه طلبی در سطح استان وجود ندارد .

تعطیلی كلیه دفترهای آیت الله طالقانی در تهران و شهرستانها در اعتراض به دستگیری مجتبی طالقانی ( فرزند ایشان كه منتسب به سازمان پیكار در راه آزادی طبقه كارگر است ) به دست پاسداران انقلاب اسلامی ؛ بزرگنمایی این قبضیه با تلاش دفتر آیت الله ، مطبوعات و گروههای سیاسی مختلف ؛ حمایت سازمان چریكهای فدایی خلق و جبهه ملی ایران از آیت الله طالقانی و حمله های شدید آنها به سپاه پاسداران و نیروهای انقلابی - مذهبی .

واكنش مهندس بازرگان در مورد افشاگریها و حمله های رسانه های داخلی و خارجی برضد برخی مقامهای دولتی مانند دكتر یزدی و امیر انتظام : افراد شناخته شده ای مطمئن تر و مناسب تر و پاكتر از این سه نفر یعنی دكتر یزدی ، مهندس صباغیان و مهندس امیر انتظام اگر پیدا كرده بودم ، آنها را به عنوان معاونت در نخست وزیری می آوردم .

گزارش رادیو مسكو و خبرگزاری آسوشیتدپرس از : لغو دوره آموزش نظامیان ایران در آمریكا ؛ فسخ قراردادهای ایران در مورد تحویل ساز و برگ نظامی از كشورهای غربی مانند آمریكا ، انگلستان ، آلمان غربی ؛ اظهار تمایل دولت آمریكا به بازخرید 78 فروند جنگنده اف - 14 و موشكهای فونیكس ایران . ترنر ( رئیس سازمان سیا ) : زیان ایالات متحده آمریكا با از دست دادن ایستگاههای استراق سمع در ایران چندان زیاد است كه اعتماد آمریكا را در حصول اطمینان از نظارت بر اجرای كاهش میزان سلاحهای استراتژیكی كم كرده است . پراودا : آمریكا با از دست دادن پستهای استراق سمع در ایران ، تركیه را یك انبار استراتژیكی تلقی می كند . انتقاد سخنگوی وزارت خارجه آمریكا از اعدام عناصر وابسته به رژیم شاه در ایران .

24/01/59

شهادت آیت‌الله صدر به اتفاق خواهرشان

قرارداد میان دوبی و آمریكا مبنی بر در اختیار قراردادن تسهیلات بندری دوبی جهت نیروی دریایی آمریكا.

هشدار حزب دمكرات كردستان ایران بدولت عراق در حمله به مرزها.

نامه عراق به فیدل كاسترو و درخواست توزیع آن بعنوان سند رسمی در میان اعضای جنبش عدم تعهد مبنی بر اشغالگری ایران در مورد سه جزیره.

24/01/64

برای اولین بار در ایران 60 تن از شخصیتهای ایرانی با گرایشات مختلف طی تلگرامی به دبیركل سازمان ملل لزوم پایان بخشیدن به جنگ را علناً مطرح نمودند. (لیبراسیون)

 

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved