شهید آوینی

دوربین شبکه المسیره یمن وارد مناطق جدیدی از خاک عربستان شد

خبرنگاران شبکه المسیره وابسته به انصارالله یمن طی دو روز گذشته گزارش‌های خود را از مناطق مشرف به شهر‌های نجران و جیزان عربستان ارسال کردند.

94/05/29

خبرنگاران شبکه المسیره وابسته به انصارالله یمن طی دو روز گذشته گزارش‌های خود را از مناطق مشرف به شهر‌های نجران و جیزان عربستان ارسال کردند.

به نقل از الاخبار، در حالی که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند تا پس از بیرون راندن گروه‌های مسلح از شهر تعز کنترل کامل آن را در دست بگیرند، دوربین شبکه المسیره نیز برای دومین بار ظرف مدت 48 ساعت گذشته وارد مناطق جدیدی از خاک عربستان شد.
یحیی الشامی خبرنگار شبکه المسیره با ایستادن در آستانه شهر جیزان در جنوب عربستان گزارش خود برای این شبکه خبری یمنی را ضبط کرد که این مسئله نشان دهنده پاک‌سازی مناطق بسیار گسترده‌ای از جنوب این کشور به دست ارتش و کمیته‌های مردمی یمن است، همچنین دوربین این شبکه روز گذشته وارد نجران شده و از یک پایگاه نظامی که کنترل آن را ارتش یمن در دست گرفته تصویر برداری کرد.
بر اساس برخی اخبار منتشر شده تعداد بسیار زیادی از ساکنان شهرهای جنوبی عربستان شهرهای خود را ترک کرده‌اند.
حملات موشکی ارتش یمن به مواضع نظامی سعودی
شبکه المیادین نیز از حملات موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع نظامی عربستان در پاسخ به جنایات مستمر این رژیم علیه ملت یمن خبر داد.
بر اساس این گزارش، وزارت دفاع یمن اعلام کرد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی، مواضع نظامی سعودی و اداره امنیتی ظهران در عربستان را با موشک هدف قرار دادند.
شبکه المیادین همچنین از حملات موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاه‌های نظامی رقابه و صله در نجران عربستان خبر داد.
بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، این پایگاه‌های نظامی عربستان را با 9 موشک هدف قرار دادند.

منبع:فرهنگ نیوز

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo