شهید آوینی

 

پیکر پاک پنج شهید دوران دفاع مقدس در کرمانشاه تشییع می‌شود

معاون تبلیغات و روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، گفت: مراسم تشییع پیکر پنج شهید دوران دفاع مقدس پنج شنبه با حضور آحاد مردم کرمانشاه از مسجد میرعبدالباقی آغاز و تا دانشگاه آزاد اسلامی ادامه خواهد داشت. مهدی بداغی، با بیان اینکه مراسم شبی با شهدا از ساعت 21 و 30 با حضور آحاد خانواده شهدا و مردم در مسجد آیت‌الله بروجردی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در این مراسم علاوه بر سخنرانی، مراسم زیارت خوانی و مداحی برگزار شد.

وی گفت: پیکر این شهدای گمنام صبح 9 خرداد ماه از مسجد میر عبدالباقی در خیابان شهید جعفری به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه تشییع و در این محل به خاک سپرده خواهند شد. پیکر این شهداء تا ابتدای شهرک ژاندارمری به وسیله پنج دستگاه خوردو حمل و از آنجا تا محل تدفین بر روی دستان مردم شهیدپرور کرمانشاه تشییع خواهند شد.

بداغی با گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، از آحاد مردم کرمانشاه دعوت کرد که با حضور خود در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام بخشی از دین خود را به این عزیزان ادا کنند.

پیکر مطهر این شهداء در مناطق عملیات "بدر" در شرق دجله، عملیات "والفجر1" در منطقه فکه، عملیات "محرم" منطقه شرهانی و عملیات "خیبر" جزیره مجنون شناسایی شده‌اند. دو تن از این شهداء 23 ساله و بقیه به ترتیب 18، 20 و 26 سال سن داشته‌اند.

 

منبع: سایت فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo