شهید آوینی

 
اولين جشنواره آخرين منجی در سال نوآوری و شكوفايی برگزار می‌شود

دبير اجرايی جشنواره بين‌المللی آخرين منجی از برگزاری اين جشنواره در محورهای علمی، ادبی، فيلم كوتاه و ايده و طرح‌های نو و ثبت نام تا چهارم تیرماه خبر داد .

به نقل از روابط عمومی جشنواره بين‌المللی آخرين منجی، «محمد صادق افراسيابی» دبير اجرايی جشنواره بين‌المللی آخرين منجی در نشست خبری اين جشنواره در جمع نمايندگان رسانه‌های خبری گفت: ستاد دايمی اين جشنواره با همكاری سازمان ها و نهادهای مختلف شروع به فعاليت كرد و برگزاری همايش‌ها، جشنواره‌ها و نمايشگاه‌های مرتبط با مهدويت را در دستور كار خود قرار داد.

وی با اشاره به اهداف تشكيل اين جشنواره اظهار كرد: معرفی ابعاد وجودی و معرفی حضرت ولی عصر (عج)، حمايت و مساعدت گروه‌ها و نهادها در مورد حضرت مهدی (عج)، ايجاد روحيه اميد و نشاط بين مردم، فرهنگ‌سازی برای ايجاد آمادگی و زمينه‌سازی ظهور آخرين منجی و بررسی آرا و نظريات انديشمندان از جمله اهداف اصلی اين ستاد است.

افراسيابی، ايجاد شكوفايی علمی، فرهنگی و هنری با استفاده از ترويج تفكر نويدبخش مهدويت و تقويت اتحاد ملی و انسجام اسلامی در پرتو باورهای مشترك ايرانيان و مسلمانان به ظهور منجی را از اهداف اصلی اين ستاد برشمرد.

وی ادامه داد: اين دبيرخانه در راستای فعاليت‌هايش تاكنون اقدام به برگزاری 70 همايش، كارگاه آموزشی و نشست هم‌انديشی كرده است كه همايش‌های زن و عصر ظهور، بر ساحل غدير تا آسمان ظهور و عاشورا و انتظار از جمله مهمترين آنها بوده است.

افراسيابی به معرفی بخش‌های مختلف پرتال سه زبانه آخرين منجی به نشانی اينترنتی www.LSf.ir پرداخت و اظهار كرد: معرفی وبلاگ‌ها و وب‌سايت‌های مرتبط با مهدويت، پايگاه اطلاع رسانی اين جشنواره، كتابخانه الكترونيك مهدويت، گالری عكس انتظار و اخبار مهدويت از بخش های اين پرتال است.

دبير اجرايی جشنواره آخرين منجی از برگزاری نخستين جشنواره علمی، ادبی، هنری و چندرسانه‌ای آخرين منجی با مشاركت نهادهايی چون سازمان صدا و سيما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ملی جوانان، سازمان تبليغات اسلامی و سازمان ملی جوانان و شهرداری تهران خبر داد و گفت: اين جشنواره با آغاز سال نوآوری و شكوفايی با هدف حمايت از كارآفرينان فرهنگی در حوزه مهدويت، تشويق جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی بخش‌های علمی، ادبی و رسانه‌های ديجيتال و سه بخش فيلم كوتاه، نماهنگ و ايده و طرح‌های نو را از بخش‌های اين جشنواره خواند و گفت: نهادها، افراد و اشخاص حقيقی و حقوقی تا چهارم تيرماه سال جاری می‌توانند از طريق پرتال آخرين منجی در يكی از بخش‌های موردنظر خود ثبت‌نام كنند. 

 

منبع:خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo