شهید آوینی
 
یادواره 7 هزار شهید مظلوم فکه برگزار می شود

«نخستین یادواره 7 هزار شهید مظلوم فکه» به همت رزمندگان بازمانده از مناطق عملیاتی فکه و همکاری لشکر 27 حضرت رسول(ص) برگزار می شود.

محمد جواد شیرازی از رزمندگان دوران دفاع مقدس ضمن اعلام این خبر، آمار شهدای ذکر شده را مربوط به شهدای عملیات والفجر مقدماتی و 1، شهدای آزاد سازی فکه و شهدای تفحص منطقه عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه شهدای مناطق عملیاتی فکه از مظلوم ترین شهدای دوران دفاع مقدس هستند که به دلیل عدم موفقیت کامل دو عملیات والفجر مقدماتی و 1 تا کنون در راستای احیای یاد و خاطره این شهدا اقدامی نشده است، رزمندگان بازمانده از این عملیات ها ستادی بدین منظور تشکیل داده اند.

وی با اشاره به سخنرانی دو تن از فرماندهان عملیات والفجر مقدماتی، از تجلیل جانبازان مناطق عملیاتی فکه در این مراسم خبرداد و گفت: در این یادواره علاوه بر سخنرانی سردار جعفر جهروتی و سردار سعید قاسمی به طور ویژه از جانباز 75% « حاج علی نصرا...» تقدیر خواهد شد.

شیرازی پخش دوکلیپ مربوط به عملیات والفجر مقدماتی و «شهید ابراهیم هادی» را ازدیگر برنامه های این مراسم برشمرد و افزود: « شهید ابراهیم هادی» از شهدای اطلاعات و عملیات مناطق عملیاتی فکه بود که این یادواره به نوعی اعلام شهادت و تجلیل از این شهید بزگوار خواهد بود.

وی در ادامه گفت: کتابی در مورد زندگی نامه «شهید ابراهیم هادی» با عنوان«سلام بر هادی» در دست چاپ است که در این مراسم ضمن توزیع خلاصه ای از شرح عملیات های مناطق عملیاتی فکه، چکیده ای از این کتاب نیز به صورت بروشور در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

«نخستین یادواره 7 هزار شهید مظلوم فکه» روز جمعه 26 بهمن پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد الشهداء واقع در خیابان 17 شهریور، بزرگراه شهید محلاتی(آهنگ) برگزار می شود.

 

منبع: سایت خبری تحلیلی فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo