شهید آوینی
 
شيعيان اميرالمؤمنين (ع) بايد در عرصه‌های مختلف در جهان شاخص باشند

نماينده ولی‌فقيه در استان و امام جمعه زنجان با بيان اينكه شيعيان اميرالمؤمنين (ع) بايد در عرصه‌های مختلف زبانزد و شاخص باشند، گفت: پيروزی ورزشكاران در ميادين ورزشی نيز گويای شايستگی آنان و مايه افتخار است.

حجت‌الاسلام «محمدتقی واعظی» نماينده ولی‌فقيه در استان و امام جمعه زنجان در ديدار جامعه ورزشی استان، گفت: مقوله ورزش، بخش مهمی‌ از زندگی مردم محسوب می‌شود و نبايد اين واقعيت مهم و سازنده را ناديده گرفت.

وی با بيان اينكه شيعيان اميرالمؤمنين (ع) بايد در عرصه‌های مختلف زبانزد و شاخص باشند، گفت: پيروزی ورزشكاران در ميادين ورزشی نيز گويای شايستگی آنان و مايه افتخار است.

حجت‌الاسلام واعظی، فعاليت بانوان در عرصه ورزش را مهم توصيف كرد و افزود: نياز بانوان به ‌ورزش بيشتر از مردان است و با پرداختن به ‌اين مهم می‌توانند سلامتی و نشاط را برای خانواده و جامعه به‌ ارمغان بياورند.

«ايرج رحمانی» مديركل تربيت ‌بدنی استان زنجان نيز ورزش را يكی ‌از فاكتورهای اساسی سلامت جامعه دانست و گفت: روی‌ آوری جوانان به‌ورزش، از ناهنجاری‌های جامعه می‌كاهد.

وی بابيان اينكه ورزش زنجان نياز به ‌حمايت مضاعف دارد، تصريح كرد: ورزشكاران اين استان از ابتدای امسال تاكنون قريب ‪ ۴۰۰‬نشان مختلف كشوری، آسيايی، بين‌المللی و جهانی كسب كرده‌اند و اين مايه مباهات و افتخار است.

رحمانی، با يادآوری اينكه استان زنجان به‌ لحاظ ورزش قهرمانی و همگانی، رتبه چهارم و سوم را در بين استان‌ها به‌خود اختصاص داده‌ است، حمايت از ورزشكاران را لازمه شكوفايی هرچه بيشتر ورزش استان دانست.

وی، برخورداری ‌از اخلاق ورزشی در كنار قهرمانی را بسيار مهم دانست و گفت: ورزشكاران زنجان، سال گذسته به ‌لحاظ حفظ و رعايت اخلاق ورزشی نمونه شدند و نشان دادند كه ‌در كنار كسب عنوان، به‌خصلت پهلوانی نيز توجه ويژه دارند.

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایرانی (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo