شهید آوینی
 
آیت الله نوری همدانی: حضور حداکثری مردم در انتخابات را باید رونق بخشیم
آیت الله نوری همدانی گفت: همه باید تلاش کنیم تا حضور حداکثری مردم در انتخابات را رونق بخشیم و امیدهای دشمن را به یاس تبدیل کنیم.

آیت‌ الله حسین نوری همدانی، شب گذشته در جمع مبلغان حوزه علمیه قم افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: انتخابات این دوره بسیار حساس است و مردم باید افراد مخلص، انقلابی و امین را راهی مجلس کنند.

وی همچنین اظهار داشت: طلاب حوزه ‌های علمیه باید با اعمال نیک خود به ترویج دین بپردازند، از تجمل‌گرایی بپرهیزند و اخلاص عمل را سرلوحه کار خود قرار دهند و با تقوای الهی به تبلیغ دین بپردازند.

آیت الله نوری همدانی بیان داشت: باید کردار و گفتار طلاب با یکدیگر هماهنگ بوده و از حرص به دنیا پرهیز نمایند‌.

وی با بیان اینکه در زمان حساسی به سر می ‌بریم گفت: طلاب باید کوشا باشند و با تحقیق و پژوهش به فتح قله‌های علم بپردازند.

آیت الله نوری همدانی تبلیغ مسائل دینی را در کشور مهم دانست و بیان داشت: در این برهه از زمان که دشمن می‌ خواهد کشور را از نظر فرهنگی دچار چالش کند، طلاب باید به صحنه بیایند و از ارزش‌های انقلاب و نظام دفاع کنند.

این مرجع تقلید یادآور شد: باید ارزشهای انقلاب و برکات آن برای جامعه تبین شده و برای نسل امروزی بازگو شود.

آیت‌الله نوری همدانی خطاب به طلاب بیان داشت: طلاب باید در ماه محرم با فصاحت و شیوایی خاص، جوانان را به محافل مذهبی جذب کنند و آنها را از آماج هجمه ‌های فرهنگی دشمن نجات دهند.

وی همچنین با اشاره به 19 دی، سالروز قیام مردم قم، کشف حجاب توسط رضاخان و انتشار مقاله توهین آمیز نسبت به امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: مردم با حضور در صحنه‌ ها و اتحاد و همدلی توانستند حکومت ستم شاهی پهلوی را از ایران دور سازند.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo