شهید آوینی

 

آيت‌الله مكارم شيرازی: دشمن از معنويت، انسجام و شهامت پاسداران واهمه دارد

 آيت‌الله مكارم شيرازی در ديدار كاركنان نيروی دريايی سپاه تصريح كرد: دشمن از معنويت، انسجام و شهامت پاسداران واهمه دارد.

به نقل از روابط عمومی نيروی دريايی سپاه، آيت‌الله مكارم شيرازی در ديدار جمعی از مسئولان و كاركنان نيروی دريايی سپاه با بيان اينكه اگر آمريكا برای حمله به ايران ديوانگی كند، ضربه شديدتر از گذشته متوجه او خواهد شد، تصريح كرد: قدرت ايمان و نظامی كه ايران برای ضربه‌زدن به آمريكا دارد، دنيا را شگفت‌زده خواهد كرد.

وی به تأكيدات مقام معظم رهبری مبنی بر آمادگی نيرو‌های مسلح اشاره و خاطرنشان كرد: نيروهای مسلح بايد توانايی نظامی خود را افزايش دهند تا بتوانند در كمترين زمان برای حملات ناخواسته، جواب دندان‌شكن به دشمنان بدهند.

اين مرجع تقليد با بيان اين كه اسم سپاه با شهامت همراه است و هميشه در صحنه خواهد ماند، به مقايسه غلط برخی افراد از توان نظامی دشمن اشاره كرد و افزود: آنچه به عنوان سلاح برتر در اسلام شناخته می‌شود، ايمان، روحيه شهادت‌طلبی، فداكاری و معنويت است كه دشمنان اين سلاح را به هيچ وجه در اختيار ندارند.

آيت‌الله مكارم شيرازی با بيان اينكه كه دشمن از معنويت، انسجام و شهامت پاسداران واهمه دارد، افزود: ما اهل عمل هستيم و هرگز آنچه را كه باور نداريم، به زبان نمی‌آوريم كه در هشت سال دفاع مقدس و جنگ 33 روزه لبنان اين باور به اثبات رسيده است.

منبع :خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo