شهید آوینی
 
برگزاری مسابقات حفظ قرآن كريم در دبی

پنجمين دوره‌ی مسابقه‌ی حفظ قرآن كريم دبی با نام«الحافظ المواطن» 15 مردادماه جاری در اين كشور برگزار‌ می‌شود.

به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی«نسيج»، كميته‌ی برگزاری مسابقات با اعلام اين خبر گفت: « اين مسابقه‌ی 3 روزه با مشاركت 25 تن از حافظان قرآن كريم و با نظارت كميته‌ی داوران در مركز «طوار»، ويژه‌ی جايزه‌ی بين‌المللی قرآن كريم دبی،‌ برگزار‌می‌شود.

در اين مسابقه، حافظان قرآن كريم در دو گروه زن و مرد، با يكديگر به رقابت می‌پردازند كه دو روز اول ويژه‌ی آقايان و روز سوم ويژه‌ی بانوان خواهد‌بود.

«ابراهيم محمد بوملحه»، مشاور نماينده‌ی امور فرهنگی و رئيس كميته‌ی تنظيم جايزه‌ی مسابقه‌ی الحافظ المواطن دبی، در اين باره گفت:« در اين مسابقه، 5 سوال قرآنی مطرح می‌شود و حافظانی كه به 80 درصد سؤالات پاسخ دهند، 20 درهم به‌عنوان جايزه دريافت می‌كنند.»

وی افزود:« اين كميته همچنين برای تشويق حافظانی كه موفق به كسب امتياز لازم نخواهند شد نيز جوايز ويژه‌ای درنظر گرفته است.»

«احمد صفرالسويدی»، مسئول هماهنگی اين دوره از مسابقات نيز گفت:« "فاطمه حسين آل علی" و "خديجه عبده سعيد"، برای داوری بخش زنان و «شيخ درويش فرج» و شيخ«فاروق فخرالدين»، برای داوری در بخش مردان انتخاب شده‌اند.

لازم به ذكر است جايزه‌ی ويژه‌ی اين مسابقه، يكی از هشت جوايزی است كه در مسابقات داخلی و بين‌المللی حفظ قرآن كريم در دبی، به شركت‌كنندگان اهدا می‌شود.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo