شهید آوینی

 

آيت‌الله نوری همدانی: ايجاد اختلاف آخرين حربه استكبار جهانی عليه اسلام است

آيت‌الله نوری همدانی ايجاد اختلاف را آخرين حربه استكبار جهانی عليه اسلام دانست و گفت: با دامن زدن به اختلاف‌های قومی و مذهبی و ايجاد درگيری داخلی بين مسلمانان، زمينه برای نفوذ استكبار در جوامع اسلامی فراهم می‌شود.

به نقل از مركز خبر حوزه، آيت‌الله نوری همدانی با حضور در جمع معتكفين در يكی از مساجد قم، پنج محور مشترك استكبار جهانی در مواجهه با اسلام را تشريح كردند.

وی توجه به صهيونيست‌ها و تقويت آنها را يكی از اين محورها برشمرده و اظهار داشت: كينه صهيونيست‌ها نسبت به اسلام بسيار عميق است و امروز جنبش اسلامی حماس در برابر تلاش برخی دولت‌های عربی برای صلح با رژيم صهيونيستی ايستاده است.

نوری همدانی جلوگيری از پيشرفت مسلمانان و تلاش برای برتری تمدن غرب بر تمدن اسلامی را يكی ديگر از اين محورها عنوان كرد و گفت: دانشمندان جوان ايرانی با جديت، تلاش، پشتكار، توكل به خدا و بدون وابستگی به غرب به ‌موفقيت‌های چشمگيری در فناوری هسته‌ای و توليد سلول‌های بنيادين دست يافته‌اند.

اين مرجع تقليد به تهاجم تبليغی، نظامی، رسانه‌ای، اقتصادی و فرهنگی دشمنان اسلام عليه اين آيين مقدس اشاره و خاطرنشان كرد: اشاعه فحشا بين مسلمانان به ويژه نسل جوان نيز از راهبردهای غرب عليه اسلام است، زيرا اگر جوانان وارد دنيای شهوت و انحطاط فكری كشيده شوند، از جديت، اراده و ايمان تهی خواهند شد و جامعه اسلامی ضعيف می‌شود.

وی ايجاد اختلاف را آخرين حربه استكبار جهانی عليه اسلام دانست و گفت: با دامن زدن به اختلاف‌های قومی و مذهبی و ايجاد درگيری داخلی بين مسلمانان، زمينه برای نفوذ استكبار در جوامع اسلامی فراهم می‌شود.
نوری همدانی:
اشاعه فحشا بين مسلمانان به ويژه نسل جوان نيز از راهبردهای غرب عليه اسلام است، زيرا اگر جوانان وارد دنيای شهوت و انحطاط فكری كشيده شوند، از جديت، اراده و ايمان تهی خواهند شد و جامعه اسلامی ضعيف می‌شود

آيت‌الله نوری همدانی، قدردانی و استفاده كردن از فرصت جوانی را ضروری دانسته و ادامه داد: بر اساس روايات، بيشترين ياران حضرت مهدی(عج) را جوانان تشكيل می‌دهند و دستيابی به اين جايگاه مهم بدون خودسازی و برنامه‌ريزی معنوی امكانپذير نيست.

اين مرجع تقليد با بيان اينكه اسلام، احترام ويژه‌ای برای جوانان قائل است، گفت: جوانان دارای دل‌های رقيق‌تر و انعطاف پذيرتر‌اند و در آغاز بعثت پيامبر گرامی اسلام، جوانان در كنار پيامبر بودند.

منبع: خبرگزاری  قرآنی ايران(ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo