شهید آوینی

 

رزمندگان لشگر 14 امام حسین (ع) خاطراتشان را مرور کردند

 رزمندگان لشگر 14 امام حسين (ع) در همايشي،ياد و خاطره دوران باشكوه دفاع‌مقدس را گرامي داشتند.

در اين همايش كه در سالن اجتماعات ابن‌سينا دانشگاه علوم‌ پزشكي اصفهان برگزار شد، سردار سرتيپ پاسدار علي فضلي معاون عمليات ستاد مشترك سپاه گفت: آنچه كه در اصفهان سراغ دارم ستاره‌هاي بي‌حدي است كه وجود دارد و مي‌بايست براي ادا كردن حق مطلب در مورد حوادثي كه در هر گوشه از جبهه‌هاي حق عليه باطل اتفاق افتاده ساعت‌ها و بلكه سالها صحبت كرد.

وي به ذكر خاطراتي چند پيرامون عمليات والفجر 8 و عبور رزمندگان از رودخانه كارون پرداخت و نقش ادوات لشگر 14 امام حسين (ع) را در سراسر دوران دفاع مقدس به خصوص عمليات والفجر 8 بي‌بديل دانست و به نقل از سرلشگر صفوي فرمانده كل سپاه گفت: در عمليات والفجر 8 با توجه به شرايطي كه پيش آمده بود ادوات لشگر 14 امام حسين (ع) علاوه بر كمك و پشتيباني از رزمندگان اين لشگر توانست نقش بسزايي را در پشتيباني از رزمندگان اسلام ايفا كند.

سردار فضلي زيباترين نقطه‌ اين عمليات را حضور 85 درصدي بسيجيان دانست و گفت: نيروهاي جبهه اسلام با كمترين تجهيزات توانستند 70 شبانه روز پيكاري جانانه‌اي در برابر دشمن تا دندان مسلح بعثي انجام دهند و برگ زرين ديگري را در تاريخ دفاع مقدس بنگارند.

گفتني است: در ابتداي اين مراسم سردار هاشمي، فرمانده ادوات لشگر 14 امام حسين (ع) در دوران دفاع مقدس ضمن خيرمقدم گويي به رزمندگان، خاطراتي را از دلاوري‌هاي رزمندگان اين لشكر بيان كردند.

منبع: خبرگزاری فرهنگ انقلاب اسلامی

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo