شهید آوینی
<

 

پيكر بسيجی شهيد «محمدامين ريگی» در خاش تشييع شد

پيكر بسيجی شهيد «محمدامين ريگی»، از پرسنل تيپ 110 امام علی (ع) كه در درگيری سه روز قبل در منطقه «پيرسوران»، به شهادت رسيده بود، صبح امروز، در شهرستان خاش تشييع شد.

در اين مراسم كه با حضور باشكوه اقشار مختلف مردم، مسؤولان، امامان جمعه و روحانيون شيعه و سنی، بسيجيان، خانواده معظم شهيد و ديگر آحاد مردم شهرستان خاش، از مقابل بيمارستان 22 بهمن تا محل قبرستان سراهی محله قلندرزهی‌ها تشييع و به خاك سپرده شد.

تشييع كنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر اشرار و قاچاقچيان، مرگ بر امريكا و مرگ بر ضد ولايت فقيه، عمل عوامل استكبار و قاچاقچيان مسلح را محكوم كردند.

امامان جمعه شيعه و سنی شهرستان خاش در اين مراسم با محكوم كردن جنايت اشرار و عوامل دست نشانده استكبار، شهادت را افتخاری برای مردم مسلمان ايران و استان عنوان كردند.

حجت‌الاسلام والمسلمين «محمدحسين ميری» و مولوی «محمدعلی شهنوازی» افزودند: شهدا زنده هستند و در پيشگاه خداوند متعال روزی می‌خورند.

آنان با اشاره به اينكه اين گونه حركات ددمنشانه هيچ خللی به وحدت وانسجام مردم استان وارد نمی‌كند تصريح كردند: مردم ما تا آخرين قطره خون، پاسدار خون شهدای خود هستند.

امامان جمعه شيعه و سنی شهرستان خاش در ادامه با تأكيد بر حفظ وحدت آحاد مردم شيعه و سنی كشور و استان، همكاری آنان را در تأمين امنيت و از بين بردن اشرار و ناامنی در منطقه خواستار شدند.

در حمله ناجوانمردانه اشرار و قاچاقچيان مواد مخدر، در روز پنج‌شنبه‌، 28 تيرماه، تعداد 11 نفر از رزمندگان اسلام شهيد و 9 نفر ديگر مجروح شدند.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایرانی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo