شهید آوینی
<

 

استاندار گيلان: نظام اسلامي به بركت ايثارگري شهدا در صحنه‌هاي بين‌المللي پيش مي‌رود

استاندار گيلان گفت: نظام جمهوري اسلامي ايران به بركت ايثار و فداكاري شهدا با اقتدار و عزت در صحنه هاي بين المللي به پيش مي رود و همه حق و حقوق خود را خواستار است.

علي عبدالهي امروز در يادواره 200 شهيد شهرستان شفت با بيان اين كه تا زماني كه فرهنگ شهادت و ايثار در كشور ما حكم فرما باشد چنين ياد و خاطره شهدا را با شكوه برگزار مي كنيم افزود: اين انقلاب و اسلام عزيز با اقتدار و عزت به راه خود ادامه مي دهد و علي رغم اين كه دشمنان انقلاب در تلاش هستند كه فرهنگ شهادت را در كشور خاموش كنند اما تا زماني كه فرهنگ ايثار و شهادت در ميهن ما طنين انداز باشد دشمنان اسلام هرگز نمي توانند به مقاصد شوم خود دست يابند.



 

وي اظهار داشت: برخي افراد ناآگاه كه در محافل و حتي در نشريات، جنگ و شهادت را زير سوال مي برند و شهادت را يك حركت احساسي مي خوانند در حالي كه امام خميني(ره) مي فرمايند شهدا چشم و چراغ اين ملت هستند و شهيد مطهري نيز در بخشي از سخنراني خود فرمود شهدا شمع محفل بشريتند بنابراين چگونه مي توان شهادت را يك حركت احساسي برشمرد.

استاندار گيلان به شجاعت و از جان گذشتگي شهدا در ميدان جنگ اشاره كرد و گفت: انقلاب ما يك معجزه بزرگ الهي است و خداوند با اين سربازان دليري كه شجاعت و ايثار خودشان را در عرصه هاي خداوند نشان دادند حافظ و نگهدار انقلاب و دستاوردهايش خواهد بود.

عبدالهي افزود: شهداي ما در جنگ تحميلي از مظلوميت هاي فراواني مانند كمبود امكانات، توطئه هاي منافقين در پشت و داخل جبهه و نيز تحريم تسليحاتي برخوردار بودند ولي با وجود تمامي مشكلات، استوار و راسخ با دشمني كه تا بن دندان مسلح بود جنگيدند.

وي تصريح كرد: تمامي دستاورهاي انقلاب اسلامي و آنچه كه نظام جمهوري اسلامي را در عرصه هاي مختلف مقتدر و سربلند كرد همه به بركت ايثار، فداكاري و شهادت انسان هايي است كه عاشقانه و داوطلبانه در راه اسلام به شهادت رسيدند و امروز به بركت اين خون هاي پاك، نظام مقدس جمهوري اسلامي با اقتدار و عزت در صحنه هاي بين المللي به پيش مي رود و همه حق و حقوق خود را خواستار است.

عبدالهي خاطر نشان كرد: راه شهدا روشن است و بايد با حركت در مسير راه آنان و گوش سپردن به وصاياي شهدا، كشور خود را روز به روز قوي تر و مقتدارانه تر در جهت توسعه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران سوق دهيم.

منبع: خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo