شهید آوینی
<

 

نفرات برتر هفتمين دوره مسابقات قرآن كاركنان وزارت نيرو معرفی شدند

حجت‌الاسلام‌والمسلمين «حسين قرنفلی» قائم مقام دفتر امور فرهنگی وزارت نيرو با اعلام اين خبر گفت: در اين دوره از مسابقات كه در رشته‌های حفظ، قرائت، روان‌خوانی، مفاهيم و تحقيق موضوعی برگزار شد، «زهرا غفرانی و سميه حاتمی» در رشته حفظ جلد هشت كتاب آيه‌های زندگی و سوره صافات ويژه بانوان رتبه‌های اول و دوم را به دست آوردند و در بخش مردان شركت‌كننده‌ای وجود نداشت.

وی افزود: «زهرا سپهری، ناريه زنده‌دل و گلشيدالسادات الهامی» در رشته روان‌خوانی بانوان و عيسی پورعينی، لقمان توكلی و حسن سحر‌خيز در رشته روان‌‌خوانی مردان حايز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

قرنفلی اظهار كرد: در رشته قرائت كاركنان زن، حشمت روشنايی، فرزانه جهان‌بين و آزاده فاضلی و در رشته قرائت كاركنان مرد، مجيد ميرزايی، عليرضا ذوالفقاری و مهربخش به ترتيب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود كردند.

نفرات‌برترهفتمين‌دوره‌مسابقات‌قرآن‌كاركنان‌وزارت‌نيرو
«زهرا سپهری، ناريه زنده‌دل و گلشيدالسادات الهامی» در رشته روان‌خوانی بانوان و عيسی پورعينی، لقمان توكلی و حسن سحر‌خيز در رشته روان‌‌خوانی مردان؛ در رشته قرائت كاركنان زن، حشمت روشنايی، فرزانه جهان‌بين و آزاده فاضلی و در رشته قرائت كاركنان مرد، مجيد ميرزايی، عليرضا ذوالفقاری و مهربخش به ترتيب رتبه‌های ممتاز را از آن خود كردند

وی افزود: در رشته مفاهيم (سوره نجم بر اساس جلد 11 تفسير نور) بانوان، فاطمه وجدانی، فاطمه احمدی و معصومه حسين‌دوست و در رشته مفاهيم كاركنان مرد، سيدكاظم فرهنگ، محمدجواد كاويانی و محمدمسعود ناصر موفق به كسب رتبه‌های ممتاز شدند.

مقام دفتر امور فرهنگی وزارت نيرو تصريح كرد: برگزيدگان رشته تحقيق موضوعی نيز در آينده‌ای نزديك و پس از ارسال مقالات از استان ها و داوری اعلام خواهد شد.

وی افزود: مسابقات اين بخش در دو موضوع؛ آثار و ابعاد تقوی از ديدگاه قرآن و روايات ويژه كاركنان زن و اخلاق كارگزاران از ديدگاه قرآن ويژه مردان برگزار شد .

قرنفلی اظهار كرد: تجليل از برگزيدگان اين مسابقات در هر يك از استان‌ها و در مناسبت‌ها و يا ماه مبارك رمضان انجام خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های آموزشی قرآنی برای كاركنان وزارت نيرو نيز تصريح كرد: كار تخصصی به علت محدوديت‌های اداری وجود ندارد اما در زمينه مسابقات و برنامه‌های قرآنی، وزارت نيرو منحصر به فرد است.

وی افزود: به برترين‌های دوره‌های آموزشی ضمن خدمت، 30 ساعت اضافه كار تشويقی اعطا می‌شود، تا موجب افزايش انگيزه افراد شود.
 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo