شهید آوینی
<

 

دبيركل بنياد بين المللی غدير : موضوع غدير فراتر از مشاهده ساده انگارانه است

موضوع غدير فراتر از مشاهده ساده انگارانه است و اگر غدير نبود دين در معرض خطر نابودی قرار می گرفت .

جلسه ستاد غدير استان با حضور آيت الله« خزعلی » ، آيت الله« نورالله طبرسی » نماينده ولی فقيه در استان مازندران ، «ابوطالب شفقت» استاندار مازندران ، نمايندگان مجلس شورای اسلامی و مديران دستگاه های اجرايی در محل استانداری برگزار شد .

آيت الله« خزعلی»دبيركل بنياد بين المللی غدير در اين جلسه گفت : استان مازندران در امر غدير گوی سبقت را از ديگر استان ها ربوده است به همين منظور كنگره غدير در آينده ای نزديك در مازندران برگزار خواهد شد .

وی در اين جلسه با اشاره به آياتی از قرآن كريم گفت : موضوع غدير فراتر از مشاهده ساده انگارانه است و اگر غدير نبود دين در معرض خطر نابودی قرار می گرفت .

«خزعلی» دستاورد غدير در انقلاب اسلامی را خودباوری دانست و تصريح كرد : حركت عظيم حضرت امام (ره) سرچشمه در غدير داشته است .

«ابوطالب شفقت» استاندار مازندران در اين جلسه با اشاره به تاريخ حكومت علويان در مازندران گفت : در طول تايخ اسلام شخصيت هايی مهمی در مازندران ظهور كردند كه در پاسداری از اسلام و ولايت نقش بسزايی داشته اند .

وی در ادامه خاطرنشان ساخت : از مظاهر برجسته دولت نهم در مازندران همدلی و وحدت است و در سايه اين وحدت تنها استانی است كه همايش « پيامبر اعظم نگين آفرينش » را برگزار می كند.

« شفقت» افزود : در ابتدای سال بزرگترين همايش همگرايی خدمت را با حضور همه شخصيت ها و نخبگان استان برگزار كرده ايم و همه مسئولين عزم خود را در اين مورد جزم كرده اند.

استاندار مازندران تصريح كرد: استان مازندرا آمادگی خود را جهت هرچه باشكوه تر برگزار شدن كنگره غدير اعلام كرده است و اميدواريم با همدلی همه مديران استان بتوانيم پاسخگوی حمايت های انجام شده باشيم .

يادآور می شود كنگره غدير در 30 آبان و اول آذرماه سال جاری در مازندران برگزار می شود .
 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo