شهید آوینی
<
 
«بند باز» نقدی بر استفاده از سلاح‌های شيميايی؛ جمعه شبكه اول سيما

فيلم «بندباز» آخرين ساخته كاظم معصومی و از توليدات سيما در حوزه دفاع مقدس كه پيش از اين «خون‌آشام روی بام» نام داشت، جمعه اين هفته از شبكه اول سيما پخش‌می‌شود.

به نقل از شبكه اول سيما، اين فيلم كه تا پيش از اين «خون آشام روی بام» نام داشت با تغيير نام به «بندباز» از شبكه اول پخش می شود.

«بند باز» داستان دختری به نام آذين و پسری به نام دانيال را دنبال می‌كند كه در آستانه ازدواج قرار گرفته اند اما ناگهان آذين اعلام می‌كند آمادگی ازدواج ندارد. اين مسئله آغازگر يك سری اتفاقات بعدی فيلم است.

در «بندباز» آتيلا پسيانی، سوادبه بيضايی، بابك حميديان، محمود عزيزی، جمشيد شامحمدی، مينا نوروزی‌فر و.... به ايفای نقش پرداخته‌اند.

«بندباز» از محصولات گروه حماسه و دفاع شبكه اول سيماست كه به همت محمد ناجی تهيه شده است.

اين فيلم تلويزيونی كه موضوع اشاعه تسليحات شيميايی و ميكروبی را دنبال می‌كند، قرار بود روز هشتم تيرماه همزمان با سالروز مبارزه با سلاح‌های شيميايی و ميكروبی از شبكه اول سيما پخش شود كه به دلايلی پخش آن به جمعه اين هفته موكول شد.

فيلم 90 دقيقه‌ای «بند باز» را كاظم معصومی براساس فيلمنامه‌ای از داريوش مختاری كارگردانی كرده است و تازه‌ترين همكاری معصومی با تلويزيون محسوب می‌شود.

چندی پيش فيلم سينمايی «طبل بزرگ زير پای چپ» با مضمون دفاع مقدس از معصومی اكران شد. فيلم تلويزيونی بندباز جمعه 29 تيرماه سـاعت 16 از شبكه اول سيما پخش خواهدشد.

منبع:خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo