شهید آوینی
<
 
برپايی همايش سراسری قرآن و عترت مديران كل ارشاد اسلامی در تهران
دومين همايش قرآن و عترت مديران كل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر كشور  21 تيرماه جاری در هتل ارم تهران برپا خواهدشد.

اين همايش با تلاوت آياتی از قرآن كريم توسط «عليرضا فتحی‌پور» از قاريان كشوری و سخنرانی «خواجه‌پيری» مشاور وزير و رئيس مركز توسعه و ترويج فعاليت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز خواهدشد.

در ادامه اين همايش «عرب اسدی» مديركل دفتر توسعه و مشاركت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشريح روال جديد صدور مجوز به مراكز و مؤسسات قرآنی و دينی و نحوه‌ی اعطای تسهيلات به آنها می‌پردازد.

همچنين در ادامه مراسم «كريم دولتی» رئيس كميته خادمان قرآن‌‌كريم، آيين‌نامه‌های انتخاب خادمان قرآن‌كريم در سطح شهرستان‌ها، استان‌ها و كشور را تشريح خواهدكرد.

«گلدوزها» معاون نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم نيز سخنران بعدی اين همايش خواهد بود كه درباره برنامه‌ها و فعاليت‌های پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن‌كريم مطالبی را ارائه خواهد كرد.

در ادامه همايش «فردرو» مديركل امور استان‌‌ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره راه‌كارهای تعامل بيشتر در حوزه قرآن و عترت سخنرانی می‌كند.

در پايان نيز مجدداً «خواجه‌پيری» مشاور وزير و رئيس مركز توسعه و ترويج فعاليت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشريح روال جديد توزيع اعتبارات حمايتی سال 1386 و همچنين به بحث و بررسی درباره برنامه‌های حوزه قرآن و عترت استان‌ها از محل اعتبارات فرهنگی استان‌ها خواهد پرداخت.

يادآوری می‌شود، اين همايش از ساعت هفت صبح تا 19 در هتل ارم، واقع در بزرگراه شهيد حقانی برپا خواهدشد.

منبع:خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo