شهید آوینی
<
 
دوهفته نامه «دعوت» از انتشار آيات شيطانی جديد در باكو خبر داد

دوهفته نامه «دعوت» كه به صاحب امتيازی و مدير مسئولی«محمد عباسپور» نماينده مردم اروميه در مجلس شورای اسلامی منتشر می‌شود در آخرين شماره خود از انتشار آيات شيطانی جديد در باكو خبر داد.

اين نشريه در مطلب خود در اين مورد آورده است: اخيرا كتابی بر ضد تشيع در جمهوری آذربايجان ازسوی گروه وهابيت و توسط معاون مسجد ابوبكر باكو به زبان آذری، با الفبای لاتين و با مجوز رسمی دولت باكو چاپ و منتشر شده و به ساحت رسول اعظم (ص) و امير مومنان علی (ع)، اهانت روا داشته است.

«حاج علی اكرام»، رهبر اسلام گرايان جمهوری آذربايجان در گفتگو با نشريه دعوت ضمن اعتراض به انتشار چنين كتاب گمراه كننده‌ای موسوم به «شريعت رساله سی»، (به معنی رساله شريعت) آن را آيات شيطانی ديگری خواند و به نمايندگی از مردم مسلمان آذربايجان از دولت باكو خواست اين كتاب را جمع آوری نموده و متصديان اين اقدام زشت ضد دينی را به مجازات برساند، چرا كه اين كتاب موجب گمراهی و اختلافات مذهبی در كشور خواهد شد.

«اكرام» در گفتگوی خود با اين نشريه كه با زبانهای فارسی و آذری منتشر می‌شود افزوده است: متاسفانه دولت باكو تحت القائات شيطانی صهيونيست‌ها است و هر از گاهی عليه ارزش های ملی و دينی ما دست به اقدامات ناخوشايند می‌زند.

منبع:خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo