شهید آوینی
<
 
نفرات برگزيده مسابقات قرآن "رقابت مهر" هلال احمر خوزستان معرفی شدند

نتايج بيستمين دوره مسابقات قرآنی "رقابت مهر" سازمان جوانان جمعيت هلال احمر استان خوزستان اعلام شد.

از ميان 200 نفر شركت كننده در رشته‌های علوم قرآنی 22 نفر به مرحله منطقه‌ای راه پيدا كردند.

براساس اين گزارش در بخش خواهران (29ـ 18) ندا عباسی نفر اول از شوشتر، زهرا خرميان نفر دوم از بهبهان، فاطمه قيطاسی نفر سوم از انديشمك در رشته مفاهيم قرآن كريم و رشته حفظ جزء نه معصومه بهوندی از رامهرمز، الهام كاظميان در حفظ جزء 14 و 13 به ترتيب در رده‌های سنی(17ـ 12) و(29ـ 18) سال رتبه‌های اول را كسب نمودند.

بزهرا شوكاری از شهرستان شادگان، سنا مبنوهی از دشت‌آزادگان، ناديا حكيمی‌راد از خرمشهر در رشته قرائت قرآن كريم رده سنی (17ـ 12) و خاتون موسوی از ايذه، سميرا راضی‌زاده و زيده سعدونی از اهواز در رشته قرائت در رده سنی (29ـ18) سال به مرحله منطقه‌ای راه پيدا كردند.

در بخش برادران رشته مفاهيم قرآن كريم رده سنی (29ـ 18) شاكر منصوری از شوش، هادی سالم از شوشتر، مرتضی سعدونی از خرمشهر، عمار حاتمی از دشت‌آزادگان در رشته حفظ قرآن كريم رده سنی(29ـ 18) سال و محمود حريزی از دشت‌آزادگان ، خالد چنانی ازشوش، عليرضا جعفری از آبادان، رضا اسنكی از آبادان، و فرشاد بهمنی‌فر از ايذه در رشته‌ حفظ قرآن كريم رده سنی(17ـ 12) سال به ترتيب مقام‌های برتر را كسب كردند.

براساس اين گزارش مرحله منطقه‌ای مسابقات رقابت مهر چهار رشته رايانه، امداد كمك‌های اوليه، زبان‌انگليسی و قرآن كريم (صوت، قرئت و مفاهيم حفظ قرآن كريم) از خردادماه در كرمانشاه برگزار خواهد شد.

منبع:خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo