شهید آوینی
 
 برگزاری همايش «عفاف و حجاب» در بهنمير

همايش «عفاف و حجاب» توسط اداره آموزش و پرورش بهنمير، روز 13 تيرماه 86در اين شهرستان برگزار خواهد شد.

«محمد كيانی»، دبير همايش «عفاف و حجاب» بهنمير در گفت‌وگويی با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه مازندران، درباره نحوه برگزاری اين همايش در اين شهر گفت: همايش بزرگ عفاف و حجاب در شهر بهنمير كه متولی آن اداره آموزش و پرورش است از حدود دو ماه پيش با تشكيل ستادی فعاليت خود را آغاز كرد و اقدامات اوليه آن انجام شده است.

وی افزود: امور اجرايی اين همايش را كانون فرهنگی تربيتی عروج و كميته امور بانوان اين شهر به عهده دارند و بسيج بانوان كوثر بهنمير از ياری‌گران اين همايش است.

«كيانی» تصريح كرد: اين همايش در محل مصلای المهدی اين شهر برگزار خواهد شد و با توجه به فراخوانی كه از سوی دبيرخانه اين همايش انجام شده است، تاكنون تعدادی آثار هنری و مقاله به اين دبيرخانه ارسال شده است كه پس از بررسی توسط هئيت داوران به برترين‌های آن جوايز نفيسی داده خواهد شد.

دبير همايش خاطر نشان كرد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری با استفاده از مجريان و هنرمندان توانمند صدا و سيمای استان مازندران، اجرای موسيقی و سرود، ايجاد غرفه‌ی نمايشگاهی لباس‌ها و پوشش‌های سنتی و محلی ايرانی، ايجاد ايستگاه‌های صلواتی، رژه دختران نوجوان بسيجی به سمت محل برگزاری همايش و سخنرانی استاد «دبيران» از ديگر برنامه‌های اين همايش است.

وی در خاتمه افزود: از همكاری صميمانه «طلايی»، فرمانده حوزه بسيج بانوان بهنمير و كليه كسانی كه در برگزاری اين همايش مارا ياری كرده‌اند تشكر می‌كنم.

منبع:خبرگزاری قرآنی ایران
Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo