شهید آوینی
 
  خاطراتی از مقام معظم رهبری در وبلاگی با همين نام

«يكی از مسئولان نظامی دستور تصرف مكانی را صادر كرده بود. گرچه حق با او بود، اما شيوه اقدام قانونی نبود. سازمان قضايی نيروهای مسلح گزارش حادثه را تنظيم و خدمت مقام معظم رهبری ارسال كرد. ايشان در زير آن گزارش، مرقوم فرمودند: با متخلف برخورد كنيد ولو پسر من باشد.»

 «خاطراتی از مقام معظم رهبری» يكی از وبلاگ‌های سرويس‌دهنده پرشين‌بلاگ است. همچنين بلاگر اين وبلاگ كه خود را «مربيان كانون اسلامی حضرت قمر بنی هاشم(ع)» معرفی كرده‌، عكس‌های زيبايی از حضرت خامنه‌ای را برای قالب و پست‌های وبلاگش انتخاب كرده‌است.

اين وبلاگ خاطرات افراد مختلفی چون خانواده‌های شهدا، افرادی مملكتی، استادان حوزوی و ... از مقام معظم رهبری با ذكر منبع و خاطرات شخصی ايشان را به نقل از كتب گوناگون و منابع مختلف را منتشر كرده‌است.

اين خاطرات مربوط به دوران انقلاب و دوران جنگ و پس از آن بوده و به معرفی ابعاد گوناگون زندگی و شخصيت حضرت خامنه‌ای (مدظله‌العالی‌) برای كاربران می‌پردازد. بلاگر در يكی از پست‌‌ها خاطره‌ای از زمان انقلاب می‌نويسد:

«يكی از اسناد ساواك كه ارتباط مقام معظم رهبری را با نسل جوان مورد تأكيد قرار می‌دهد، سند شماره 9/3003 به تاريخ 1/8/1353 است كه می‌نويسد: مطهری از اين كه نماز جماعت سيد علی خامنه‌ای در مشهد (توسط ساواك) تعطيل شده ابراز ناراحتی كرده و گفته است: سيد علی خامنه‌ای از نمونه‌های ارزنده‌ای است كه برای آينده موجب اميدواری است و در اين مدت كوتاه در مشهد كارهای پر ثمری انجام داده كه يكی از آنها جمع كردن جوانان روشنفكر حوزه و دانشگاه است.»

در پستی ديگر وی در مورد ملاقات هنرمندان و حضرت خامنه‌ای نوشته‌است: «در ملاقاتی كه موسيقی‌دانان و خواننده‌ها با مقام معظم رهبری داشتند، ايشان مفصل در مورد انواع موسيقی، ابعاد موسيقی، شكل‌ها و رديف‌های آوازی صحبت كردند. آقای دكتر لاريجانی تعريف می‌كرد: زمانی كه سخنرانی تمام شد، تمام صاحب نظرانی كه حضور داشتند حتی اشخاصی كه خود صاحب سبك هستند از اطلاعات وسيع ايشان، متحير مانده بودند.»

برای مشاهده سایت www.khaterat-rahbari.persianblog.com اینجا را کلیک کنید.

منبع:خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo